Bed and Breakfast Vila Belgica

Bed and Breakfast Vila Belgica

9Fenomenaal

Portugal, Azoren, Horta (eiland Faial)

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

48 reviews over Bed and Breakfast Vila Belgica

• 2018
    10Carine27-07-2018

fantastisch

Yvette is een super gastvrouw en B&B is prachtig gelegen. Ontbijt tot in de puntjes verzorgd en heel wat informatie gekregen over wat te bezichtigen is en waar men lekker kan eten. Mooie kamer en alle dagen gepoetst en proper badlinnen. Het is een topverblijf! Bedankt voor deze onvergetelijke vakantie. Doe zo voort!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Nancy en Jan05-11-2015

Oase van rust

In alle rust genieten als heerser over 3 Azoren-eilanden : prachtige vergezichten over Faial, Pico, Sao Jorge. Uitstekende uitvalsbasis voor wandelingen en uitstappen naar jachthaven Horta, vulkaankraters Caldeira of Capelinhos met zéér interessant en origineel museum. Heel ongedwongen sfeer, gevarieerd ontbijt, veel informatie voor uitstappen beschikbaar. Voor Belgen of Nederlanders uiteraard gemakkelijk vanwege de taal ;-)

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Lieve Heyde31-07-2015

Fantastische plek met schitterend uitzicht

B§B met een schitterend panorama. Zeer uitgebreid ontbijt. Op 10' rijden vh centrum. Zeer rustig gelegen met uitzicht op berg Pico van eiland Pico. Kamers en badkamer worden netjes onderhouden, zeer hygienisch. De gastvrouw is zeer behulpzaam bij het zoeken van restaurants, activiteiten. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Kristof Olyslager30-07-2015

Behulpzame Yvette, geweldige ervaring !

Yvette, de gastvrouw, was al voor de reis zeer behulpzaam via mail. Ook tijdens het verblijf staat ze je steeds bij met tips om de eilanden te bezoeken. Ook restaurants of activiteiten voor je vastleggen is geen probleem voor haar ! Het ontbijt is zeer uitgebreid, steeds verse producten, je zal niet met honger vertrekken. We moesten eens een ferry nemen om 7u en vroeg vertrekken en ook dan had Yvette een ontbijt pakket klaargezet in de keuken zodat we op de ferry konden ontbijten. Zeer mooi uitzicht op Horta en Pico !! De kamers zijn in orde, niks speciaal, maar je hebt alles wat je nodig hebt. Grote kleerkast. Over het algemeen zeer aangename ervaring in Vila Belgica, zeker een aanrader !!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Kevin17-05-2015

Geweldig verblijf

Yvette, is een fantastische gastvrouw die altijd voor je klaar staat voor een toffe babbel en kan je beste adresjes bezorgen op het eiland om te bezoeken en te eten. Het ontbijt was altijd lekker uitgebreid en de kamer werd elke dag netjes gemaakt, nieuw badlinnen en last but not least met een prachtig uitzicht over de baai en op Pico Tof verblijf gehad en ik kom zeker nog een keertje terug als ik de andere eilanden ga bezoeken grts Kevin

Alleen gereisd in mei 2015

• 9Annemiek Coenen11-05-2015

Prachtig

Een van de mooiste B&B waar dan ook, prachtig uitzicht, vriendelijke gastvrouw. Een plek om altijd terug naar toe te gaan

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8Gonny en Hans04-05-2015

Prima verblijf, gezellige bed and breakfast.

We hebben het heerlijk gehad tijdens ons verblijf eind Maart in Vila Belgica. Onze gastvrouw was erg vriendelijk, en hulpvaardig. Het uitzicht is fantastisch, de villa ligt bovenaan een laantje, de berg op. Onze gastvrouw gaf allerlei tips om het eiland te verkennen, en wat we verder konden doen, en vertelde waar we goed konden eten.

Gereisd met partner in maart 2015

• 9ton metselaar17-11-2014

Ondanks het slechte weer .....

Toevallig vier dagen met regen op Fayal in de zomer, maar Yvette heeft het voortreffelijk voor elkaar in een prachtige b&b. Lijkt ons geweldig om nog eens met mooi weer terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Marina Geffens14-10-2014

Unieke ervaring!

Heel veel dank aan onze lieve gastvrouw Yvette! Geen enkele moeite was haar te veel. Niet alleen was de B&B en het ontbijt altijd piekfijn in orde, ze was ook een onuitputbare bron van inspiratie voor tripjes en uitstapjes. Het weer zat niet mee tijdens ons verblijf, maar dank zij Yvette hebben we er toch van genoten en er het maximum uitgehaald.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 9fred driesen08-10-2014

fantastische plek om tot rust te komen

yvette is een toffe gastvrouw, de kamer was steeds tip top in orde en iedere kregen we zelf proper badlinnen. Vila Belgica ( Faial is een fantastische plek om tot rust te komen.

Gereisd met partner in september 2014

Bed and Breakfast Vila Belgica info