Hotel Pousada da Horta - Forte de Santa Cruz

Hotel Pousada da Horta - Forte de Santa Cruz
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada da Horta - Forte de Santa Cruz voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Pousada da Horta - Forte de Santa Cruz in het Nederlands

Service zoals het hoort te zijn

Majorie
16-9-2012

Prima kamer (met zeezicht, was overigens tegen meerprijs) en vooral prima service. Hier weten de medewerkers nog wat gastheer- en vrouwschap is. Je voelt je er welkom en alle vragen werden met een glimlach beantwoord c.q. uitgevoerd.

Helemaal niets te klagen, en dat terwijl wij ons best kritisch vinden.

Mooie ligging

m_rooijakkers53
14-8-2011

Goed gelegen, fijn zwembad met goede ligbedjes. Kamer goed, zeezichtkamers zijn mooier gelegen, de andere kamers kijken uit op een muur en heg en is straatzijde. Ontbijt goed. Peters cafe is een aanrader, goed eten, leuk terras en gezellige sfeer met de zeezeilers.

Geld niet waard

Mastop
21-7-2011

Hotel ruikt muf, gaten en rafels in de handdoeken. smerige eetzaal met inderdaad vieze ramen, koffie staat uren op warmhoudplaatje, kaas en worst zweten op de schaal.

servetten hebben gaten en zijn smoezelig.

Alles wat je beetpakt plakt.

Beddengoed wordt niet verschoond.

Veel te duur hotel alleen uitzicht is prachtig.

een leuk hotel in het centrum.

met zwembad en een geweldig uitzicht op de vulkaan.

boek een kamer met zeezicht.

mooie kamer met een ruim balkon.

Nooit meer!

Jet
14-7-2011

De ligging van het hotel is oké. Verder valt het erg tegen. Prijs kwaliteit totaal niet in verhouding. Bij het ontbijt wordt alleen op verzoek aangevuld. Vraag dus zelf om andere koffie of aanvulling van dingen die op zijn bij het ontbijt! Geen wisseling van beddegoed als je er niet om vraagt, geen tafellakens op de ontbijttafel, vieze ramen in het restaurant. Vieze muffe geur op de kamer en dus ook in het linnegoed. Verder is Horta en super gezellig plaatsje met Peters café en vele andere leuke restaurantjes.

De Pousada- prachtige plek en fijne uitvalsbasis

Rene en Brenda
30-6-2011

De kamers zijn welliswaar niet groot, maar het balkon met uitzicht op de haven en berg van Pico maken veel goed. Balkon is afgeschermd middels shutters en wie wil er nu niet in een 16-eeuws fort midden in de haven verblijven?

De douchecabine is helaas klein maar de huurauro kan dan wel weer bij het hotel worden geparkeerd. Vergeet niet het eiland te bezichtigen en op walvis/dolfijnen spotten te gaan.

Ontbijtbuffet is prima en in Horta zijn meerdere eetgelegenheden.

Prijs/ kwaliteit zoek

jan
24-8-2010

Uitzicht (over haven en Picos) vanaf overdekt terras (kamer met zeezicht) is fraai. Verder is het hotel nogal verouderd qua inrichting. De kamers zijn klein en volgepropt met meubels. De badkamer (enkel douche) is erg krap en eveneens aan renovatie toe. De bediening is vriendelijk/ service minder (kamer pas om 3 uur schoongemaakt).

Het ontbijt is ok. Het restaurant (diner) is minder (ingredienten passen niet bij vlees danwel voorgerecht) en qua prijs/ kwaliteit niet goed.

Een geweldig Hotel

harm carrette
18-9-2009

Hotel Poussada de Santa Cruz is in één woord een geweldige plek om te verblijven. De prachtige ligging met zicht op de jachthaven en de haven is uniek. Onze kamer (110) lag op de eerste verdieping en daardoor konden we vanaf ons balkon genieten van het wisselende uitzicht op het eiland Pico en de gelijknamige vulkaan. Kamers zijn prima, goede bedden en een prima badkamer. Een koelkast voor een koud biertje en de internetverbinding maken het af. Het is er schoon en fris. De service van het personeel is prima. Zelfs een vriendelijke nachtportier die op het late nachtelijke uur de poort voor je opent. Het ontbijt is aantrekkelijk en gevarieerd. Een goede start voor de dag! De sfeer is ongedwongen en totaal niet stijfjes wat je van een dergelijke omgeving zou verwachten. Hier wil je terugkomen!

2008

gewoon top

mans
18-8-2008

super ligging met uitzicht op de vulkaan pico (andere eiland) midden in een super jachthaven ,vriendelijk personeel wel een kamer met zeezicht boeken , gegaradeerd een succes

Perfect gelegen hotel wanneer je Faial voor een paar dagen wilt bezoeken. Uitzicht vanaf het balkon op de haven, de tuin met zwembad, de zee en het eiland Pico. Helemaal top!

Het ontbijt vonden wij wat minder. Er werd nl. niet regelmatig bijgevuld. De lunch daarentegen was perfect!

Het zwembad en het terras vond ik wat minder goed gelegen, omdat de balkons van de kamers daar vlak boven liggen.

Indien je gebruik maak van een huurauto: er is zeer weinig parkeerruimte beschikbaar in de buurt van het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada da Horta - Forte de Santa Cruz in Horta (eiland Faial), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada da Horta - Forte de Santa Cruz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada da Horta - Forte de Santa Cruz scoort een 7.4 uit 10 op basis van 15 reviews.