Hotel Horta

3 reviews over Hotel Horta in het Nederlands

Prima Hotel

Michael
28-9-2015

Hotel is mooi centraal gelegen, op 5 min rijden van de haven en 15 van de luchthaven.

Naast het hotel is een kleine parkeerplaat voor circa 8 auto's, anders parkeren op terrein van het parlement van de eilanden, dat is geen probleem.

Mooie eetzaal met prima ontbijt, kamers zijn goed, allen de bedden zijn keihard om op te slapen, voor mij in ieder geval te hard, lijkt me een matras van hout.

De wandeling naar de boulevard is niet zo lang, terug is het wel erg stijl de berg op. Mooi eiland om een paar dagen te zijn.

Mooi uitzicht!

Willy
17-9-2012

Vanuit onze kamer hadden we een prachtig uitzicht op Pico!

Prachtig hotel!!

Sas
12-8-2009

Mooi hotel, snoepjes op het hoofdkussen en een balkon met zeezicht (alle kamers) en daarmee uitzicht op Pico!! Lekker ruime maar vooral schone kamers.

Goede service en uitgebreid ontbijt.

De wandeling naar de boulevard is wel wat stijl maar wel de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Horta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Horta in Horta (eiland Faial), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Horta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Horta scoort een 8.17 uit 10 op basis van 3 reviews.