Géén boekingskosten

Azoris Faial Garden

PortugalAzorenHorta (eiland Faial)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Azoris Faial Garden voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 23 reviews

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

23 Reviews over Azoris Faial Garden

• 8Pieter10-06-2017

Groot complex met prachtig onderhouden tuin.

Het hotel ligt wat hoger dus er zijn kamers met een prachtig uitzicht. Die hadden wij overigens niet maar dat neemt niet weg dat we tevreden waren over dit hotel. Vanaf het hotel loop je gemakkelijk naar de haven van Horta. Daar is het erg gezellig. Het ontbijt is prima. Wifi is goed en er zijn ruim voldoende parkeerplaatsen. Toen we aan kwamen bij het hotel werden we vriendelijk ontvangen door een man die meteen onze koffers naar de kamer bracht.

• 9Dilliën30-05-2016

Aangenaam verblijf voor hotelgangers

Nette kamers. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel lekker eten! Dicht bij de haven (ideaal voor de walvisexcursies) en de luchthaven. Ruime parking voor de huurwagen

• 9Hans04-09-2015

Prachtige locatie

Facial Resort ligt op een prachtige locatie boven het stadje waar je met een paar trappen naar kunt afdalen. Daardoor heb je een schitterend uitzicht over de zee en op het eiland Pico met de hoogste berg van Portugal. De kamers aan de voorzijde met zeezicht hebben een groot balkon en een spectaculair uitzicht. Het hotel heeft een mooi zwembad zowel binnen als buiten. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk en er is volop parkeergelegenheid. Het ontbijtbuffet is goed verzorgd en wordt regelmatig ververst.

• 9B. Stoové23-07-2014

Gastvrij en servicegericht

Het hotel is misschien niet up to date, maar het is schoon en ziet er netjes uit. De service en vriendelijkheid van het personeel is uitstekend. Het uitzicht is geweldig. Pico ligt recht voor je. Het is vlak bij de boulevard. Het ontbijt is prima. Voldoende keuze en ook streekproducten. Het diner bestaat uit een buffet. Ook daar is ruime keuze. Wij hebben daar een keer gebruik van gemaakt. De kamerinrichting is oud, maar schoon. Het bed was een beetje hard naar onze smaak.,

• 9mfleers19-08-2013

Leuk hotel

Het hotel ligt op loopafstand van de leuke boulevard en de haven. Wij hadden een geweldige kamer met een prachtig uitzicht op de vulkaan van Pico, waar we een dag eerder gelopen hadden., Dus dat was echt gaaf. Het ontbijt was prima, de service ook. De prijzen in de bar aan het zwembad zijn Nederlands en dat verwacht je eigenlijk niet. In het stadje zijn meer dan genoeg restaurantjes te vinden.

• 8Mark19-07-2013

Wat een uitzicht!

Wij hadden een kamer met uitzicht op Pico. Werkelijk schitterend. Het hotel doet inderdaad een beetje oudbollig aan. Vooral de vloerbedekking kan een update gebruiken. Voor de rest is het zeer in orde.

• 6b.florijn27-06-2013

Leuk, maar niet meer dan dat.

Hotel is niet helemaal meer van deze tijd. Wij hadden een kamer in een van de bijgebouwen, veel muggen doordat de horren niet op maat voor de ramen zaten. Daarnaast erg lawaaiig, auto's rijden onder je kamer door. Het sanitair is wat oubollig. Maar de ligging is wel mooi, je staat zo in het stadje en aan de mooie haven.

• 7Gielen11-02-2012

Mooi uitzicht op Pico

Een fijn resort om te toeven en vandaar leuke dingen te ondernemen. Het was super relaxed

• 7heleen de roode26-10-2011

aardig

het hotel is aardig maar daar is alles mee gezegd. we hadden een kamer aan de achterzijde dus helaas geen zeezicht. De kamers waren wel schoon even als de natte ruimte. wat we jammer vonden dat er slechts 1 zitplaats (stoel) op de kamer was zodat de andere op bed moest zitten. dit was zo te voelen vaker gebeurd maar de bedden waren goed verder. er was tevens een soort congres. Ontbijt was voldoende, alleen de thee was niet te drinken, het water niet gekookt denk ik. Niet gedineerd want in het centrum zijn ook leuke restaurantjes te vinden. dicht bij de pont en taxi standplaats. als je een eigen laptop hebt is internet gratis anders moet je een vermogen betalen. personeel is vriendelijk zelfs overdreven vriendelijk zodat ik het idee had dat het niet gemeend was. mooi eiland helaas slecht weer.

• 7Joost Frantzen11-09-2011

Gedateerd , maar net/schoon hotel

Inderdaad ziet het hotel er een beetje gedateerd uit , maar voor de rest doen ze hun best , en ziet het er schoon uit. Kamers zijn groot en schoon . Je loopt het hotel uit , via het zwembad , en je staat in het centrum en de haven [ideaal]. Hier hangt ook nog een beetje sfeer , bij wat kleine terasjes . Culinaire hoogstandjes moet je niet verwachten op de Azoren ,ergens lekker eten is ons niet gelukt ! Leuk eiland en vriendelijke bevolking , zoals op alle Azoren.

Hotel Azoris Faial Garden info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters