Vakantiepark Furnas Lake Villas

Portugal, Azoren, Furnas

8.9Fantastisch

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Furnas Lake Villas voor je op een rij gezet:

8 reviews over Vakantiepark Furnas Lake Villas

• 7Lucy en Carel07-10-2010

Prima complex in een rustige omgeving

Hebben 4 weken gewoond in huisje nr. 5. Ruime en lichte kamers. Elke 2 dgn. schoonmaak en kregen we schone handdoeken. Elke 4 dgn. schoon beddengoed. Regelmatig verse bloemen op tafel. Matrassen met veren en die voelde je heel goed. TV is klein met 5 zenders die veel pulp uitzenden. Mooi uitzicht op weide, bloemen en heuvels. Eigenaars wel aanwezig maar stelden zich niet voor terwijl wij meestal de enige gasten waren. Inpandig terras heeft amper zon. Bij wind en een koele dag/avond is het daar onaangenaam zitten. Het tocht ontzettend. Je moet uitwijken naar het zwembad waar wel goede bedjes staan. Tuin, zwembad en paden uitstekend verzorgd. Interieur is design. Er is hier en daar wel achterstallig onderhoud met het kan nog wel. Aardige schoonmaaksters en zijn bijna altijd aanwezig. Locatie is mooi centraal om het eiland te verkennen. Furnas is een aardig plaatsje waar je alle boodschappen kunt doen.

• 9smeink29-05-2010

Zeker een 2e bezoek waard!

Furnas Lake Villas is een fantastische plek. De bungalows zijn erg goed. De service is vriendelijke en prompt en goed. San Miguel is een fantastische eiland met Furnas als super centrale ligging.

• 8A.12-02-2010

Schiterende omgevig

Super locatie. Interieur begint te verouderen. Open haard stuk bijv. Maakt niet uit, maar zo mooi als op de plaatjes is het niet meer.

• 9Ellen15-09-2009

Oase van luxe rust !

Een geweldig mooie locatie met hele modern ingerichte villa's. Het is een oase van rust, dicht bij het dorpje Furnas met z'n caldeira's, een bijna tropisch park en een prachtig meer. Met een autootje kom je makkelijk overal op het eiland. De villas beschikken over internet en als je naar buiten kijkt, wandelen de paarden door je tuin. De hygiëne van de accommodatie is goed, regelmatig schoonmaak en schone handdoeken. Ook badlakens voor het zwembad zijn aanwezig. Kortom, een aanrader !!

• 10hans meijer06-05-2009

superlokatie voor rustzoekers en natuurliefhebbers

Zeer verzorgde accommodatie, rustig gelegen in prachtige natuurlijke omgeving. Beheerder(s) uitermate vriendelijk en behulpzaam.

• 10Ronald23-08-2008

Design in natuur

Prachtige houten lodges, gelegen midden in de natuur. Kleinschalig: maar acht huisjes gerund door vriendelijke familie. Inrichting is zeer modern. Loopafstand van het meer en met 10 minuten ben je met de auto in Furnas. Absolute aanrader voor de rustzoeker en natuurliefhebber

• 9Maaike en Barry30-09-2007

Erg mooi gelegen en ingerichte villa. Furnas en omgeving zijn een bezoek meer dan waard! De fumaroles, botanische tuin en het meer van Furnas maken de vakantie onvergetelijk. De villa is daarbij een mooi (en rustig) vertrekpunt om het eiland te ontdekken.

• 9Marjan26-07-2007

Uitstekende plek om te verblijven op Sao Miquel. Bijzonder fraaie ligging, net buiten het leuke stadje Furnas in het mooiste deel van het eiland. Luxe, modern ingerichte appartementen waar niets ontbreekt. Rustig plekje om te vertoeven. Zeer aardige, gastvrije familie runt dit bijzondere resort.

0 tips over Vakantiepark Furnas Lake Villas

1 vraag over Vakantiepark Furnas Lake Villas

• Godelieve De Ridder, 29-07-2018

In huisjes aanwezig?

Vakantiepark info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen