Géén boekingskosten
/Portugal/Azoren/Capelas/Hotels Capelas/Hotel Vale do Navio

Vale do Navio

PortugalAzorenCapelas

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Vale do Navio voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 63 reviews
+34/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 63 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

63 Reviews over Vale do Navio

• 6Frans07-08-2019

Lijkt te bezuinigen op onderhoud en personeel.

Gehorig hotel met helft van kamers aan drukke weg. Ontbijt redelijk, vaak duurt het lang voor dingen worden aangevuld. Koelkast op kamer wordt niet koud. Restaurant 's avonds soms alleen buffet met weinig keus. Goede bedden, redelijk schoon, vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis om eiland te verkennen. Het lijkt erop dat dit hotel bezuinigt op onderhoud en personeel. Geen aanwijsbare aandacht voor milieu.

• 9Hendrik05-07-2017

Erg goed hotel

Het ligt in Capelas. Wanneer je een huurauto hebt is dat geen probleem, maar anders zou ik adviseren om in ponta delgada een hotel te zoeken. Het hotel was verder erg goed met vriendelijk personeel

• 8Pieter10-06-2017

Goed hotel maar geen 4 sterren waard.

Het hotel is niet meer dan 3 sterren waard. Gewoon een goed hotel maar niet meer dan dat. De wifi is uitermate slecht en zelfs in onze kamer niet aanwezig. Niet zo belangrijk maar beloof het dan ook niet. Ontbijt is prima verzorgd. De kamers zijn goed. Irritant is het plastic beschermdekje onder je laken in het bed. De isolatie is geweldig dus je hebt geen last van het langsrijdende verkeer....behalve als de airco het niet doet. Dan moet je deur wel open zetten. Airco werd wel gerepareerd maar bleek steeds weer niet te functioneren. Schoonmaak was goed maar helaas waren 2 kakkerlakken toch binnen gekomen. Daarvoor werden overigens uitgebreid excuses aangeboden. Drank in het hotel is erg duur in vergelijking tot de prijzen elders. Hotel ligt wat afgelegen. We gingen dan ook meestal naar Ponta Delgada voor het diner. 25 minuten rijden. Fijn was wel dat een vergeten jack nagezonden werd. Dat verhoogde het cijfer voor de service.

• 8Wim Möller21-09-2015

Boven verwachting

Modern, vrij afgelegen hotel met heel vriendelijk personeel. Uitstekende service en prima kamers. Goed ontbijtbuffet met voldoende keuze.

• 7Danielle21-07-2015

goed hotel,appartement

Rustige accommodatie, goed eten. Relatief duur eten ten opzichte van de omgeving. centrale plek voor uitstapjes.

• 7kbraat17-03-2015

in basis goed hotel

Afgelopen oktober zijn we hier een week te gast geweest. Het hotel is goed verzorgd en schoon. Er is zowel een binnen als buiten zwembad. Tevens is er ook een sportzaal en een sauna. De hotelbar is ruim en dit is een fijne plek om te zitten lezen enz. Het WiFi bereik beperkt zich tot de begane grond. Het ontbijt is wat beperkt, elke dag hetzelfde...

• 5Evi10-08-2014

Droomvakantie werd stilaan STRESSvakantie

Mijn vriend had als verrassing een vakantie geboekt voor ons 2tjes en heeft mij daar ook ten huwelijk gevraagd. Maar wat allemaal zo mooi leek was het niet. - geen buitenzwembad, niet gevuld - binnen zwembad ijskoud! - jacuzzi zo groen, bah - sauna werd niet op gezet want het was geen winter - turks stoombad had geen licht en moest je herhaaldelijk vragen om op te zetten. - Na melding van onze tevredenheid aan de balie, krijgen we ter compensatie onze drank 's avonds gratis MAAR de vriendelijk was verdwenen. - De 2de nacht begint het te onweren en enorm binnen te regenen. om 00.30 uur gemeld aan de receptie, we krijgen enkel een badhanddoek...blijkbaar is dat normaal... - na alle badhanddoeken e.d. gebruikt te hebben en alles kletsnat te hebben en nog steeds niet geslapen om 5.30uur nog eens gaan melden. Nu kregen we zelfs geen handdoek meer. SCHANDALIG!!! We hebben onze koffers gepakt en touroperator gebeld. Daar bleven we niet!!!

• 8patrick_rosiers29-07-2014

Uitstekende basis om West Sao Miguel te verkennen

Aangenaam hotel met veel faciliteiten, 2 zwembaden, stoomcabine, sauna , fitnessruimte en jacuzzi. Jammer dat de sauna defect was en het water in de jacuzzi dringend aan vervanging toe was. De kamers zijn ruim en modern ingericht, overal WI-FI beschikbaar, niettegenstaande er vermeld staat enkel in openbare ruimtes. Het onderhoud van het hotel kan beter, kamers worden enkel geveegd. Ontbijtbuffet is ruim en wordt constant bijgevuld. Kamer/ontbijt klanten kunnen er 's avonds a la carte eten. Lekker bereid maar prijzig in vergelijking met de eetgelegenheden op het eiland. Eén tegenvaller, bij een vroeg ontbijt, om 7u30, lagen er 3 kakkerlakken in het restaurant. 1 Op een tafel, 2 andere op de grond. Wordt er dan niet gekuist of gecontroleerd bij het opengaan van het restaurant was onze eerste vraag. Jammer dat de matrasbeschermers immens veel lawaai maken. Ook lawaai ondervonden van de stookplaats die net onder onze kamer lag.

• 8nicoleenhans02-07-2014

gewoon hotel

een lekker hotel om de het eiland te ontdekken mooie kamers en een goed zwembad.

• 8Martin23-06-2014

Goed hotel en prachtig eiland

Hotel Vale do Navio is een goed verzorgd hotel met een mooie ligging. De kamers zijn modern en schoon. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is prima. Het diner is kwalitatief goed, maar voor Portugese begrippen nogal prijzig. Wij logeerden in kamer 220 aan de noordzijde. Deze kamer heeft zijzeezicht, maar de doorgaande weg langs het hotel was hier goed te horen. Een nadeel van dit hotel vonden wij de geringe mogelijkheid om elders te kunnen eten. Het dorp Capelas kent behalve dit hotel een aantal snackbar-achtige horecagelegenheden. Het aantal van 12 ligbedden en 1 parasol bij het zwembad was niet in verhouding tot het aantal gasten in het hotel en het bijbehorende appartementencomplex. Een auto huren is een must om dit prachtige eiland te kunnen ontdekken. Het hotel heeft een eigen autoverhuur.

Hotel Vale do Navio info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rua do Navio 47, P-9545-140