Hotel Quinta Do Martelo

8.1Fantastisch

Portugal, Azoren, Angra do Heroismo

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Do Martelo voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Quinta Do Martelo

• 6Jasper30-07-2016

Voor een specifieke groep

Deze accommodatie biedt een heel erg authentieke ervaring. Het is alsof je een kleine eeuw terug de tijd in gaat. Echter catert dit zich wel naar een specifiek publiek. De accommodatie kan soms erg muf ruiken en daardoor moeten de ramen eigenlijk wel permanent open staan. Verder is er, zoals 100 jaar geleden, ook geen Wi-Fi aanwezig. Zelfs niet bij het zwembad. TV's zijn er wel, voldoende. Het zwembad was de eerste keer lastig te vinden en niet heel goed bereikbaar. Het ondiepe eind van het bad zat vol met dode insecten, het ondiepe eind niet. Terceira is niet zo groot, dus de ligging was prima. Het eten van het nabije restaurant is erg duur en de Alcantra (regionaal gerecht) is te veel en wordt, volgens ons gevoel, dus na elke sitting gerecycled, waardoor het de smaak verliest.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Sandra10-09-2015

Aardig.

4 dgn uit pakketreis landelijk Azoren. Rustige omgeving vanaf Angra goed aangegeven dmv bordjes, aardige eigenaar, wij waren erg vroeg, 1e vlucht van de dag, blijkbaar rekende hier niemand op, heeft snel een kamer in orde gemaakt. Boerderijachtig, diverse huisjes verbouwd tot kamers, zeer basic ingericht aardig bedje, overige huisjes in oude stijl tot museum gemaakt. Incl ontbijt in apart gebouw, eenvoudig, maar goed verzorgd. Restaurant met eigen producten, bediening wat rommelig, als je eten kwam, kwam pas ook je drinken.. eten redelijk, wij vonden het niet beter als een restaurantje in het dorp zelf, waar de prijs ook iets lager ligt. Geen wifi. Terciera heeft zo zijn mooie plekjes maar is niet onze favoriet van deze reis, het weer was redelijk, vlogen eind vd middag pas naar vlgd eiland. (Pico)

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9gert, willeke & kira12-08-2014

geweldig!!!

Het lijkt of je in een openluchtmuseum verblijft maar dan met de service van een gerenommeerd hotel. Geweldig zwembad. Personeel is ontzettend aardig en zeer hulpvaardig ook speciaal voor kinderen. De torada à corda was spectaculair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8GB31-05-2011

Verblijven op een traditioneel landgoed

Quinta do Martelo is een soort openluchtmuseum. De kamers bevinden zich in verschillende gebouwen (de goedkoopste bij elkaar in 1 gebouw) die min of meer traditioneel zijn ingericht. Niet heel luxe, maar wel heel bijzonder, modern en rustig. Het is een boerderij/landgoed waar het boerenleven nog plaatsvindt, inclusief schapen, ezels, boomgaarden, etc. Daarnaast zijn er tal van faciliteiten voor de moderne toerist: airconditioning, zwembad en tv op elke kamer. Een paar honderd meter verderop is een grote supermarkt.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Brenda28-07-2010

Het is net een wandeling door een museum. de eigenaar heeft met heel veel passie alles ingericht! Het ontbijt is goed verzorgd. Het restaurant is geweldig met producten uit de streek. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is heerlijk na een dagje erop uit te zijn geweest. Mooi eiland voor rustzoekers. Wij waren hier met onze zoon van 6 jaar en hebben ons prima vermaakt. De natuurlijke baaitjes zijn een aanrader om te zwemmen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9nelly06-09-2007

Dit is met recht een hele rustige quinta. Omdat het gelegen is aan een doodlopende weg, hoor je verder geen verkeer. Het enige wat je hoort zijn heerlijke vakantiegeluiden om bij weg te dromen: vogels, de wind (als ie waait) en het borrelen van het zwembad en soms een haan in de verte. De kamers zijn in authentieke stijl en netjes ingericht, ze zijn ondergebracht in diverse losstaande gebouwen. De quinta op zich is een soort openlucht theater. Je mag alle door alle deuren die open zijn. En dat zijn er een hoop. Je kunt er o.a. op een landgoed lopen, waar kippen rondscharrelen. Het is wel handig als je een auto huurt, want het ligt vrij afgelegen. Voldoende parkeergelegenheid. Dichtbij is een Modela supermarkt voor de lunch samen te stellen. Of om drinken te kopen. Wij vonden het eten niet lekker, maar de quinta staat heel goed bekend, dus ik vermoed dat we pech hadden die avond.

Gereisd met familie in augustus 2007

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken