Hotel Angra Garden

• Sauna

13 reviews over Hotel Angra Garden

• 7Gewoonthuis12-06-2016

Best goed

Goede ligging. Wel 10 minuten klimmen naar de gratis parkeerplaats. Kamer klein zonder gratis wifi, die werkt alleen bij de receptie. Ontbijt OK, wel zelf zout en peper meenemen. De TV is de slechtste en antiekste die ik ooit gezien heb.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Michael28-09-2015

Prima Hotel

Prima hotel, kan me helemaal vinden in eerdere recenties. parkeren is inderdaad op een 10 min loopafstand. Eten is nog steeds rond de 8 euro. Kamers zijn goed, ook hier hele harde bedden, lijkt wel een plank waar je op slaapt. Kamers hebben geen balkon, wel een mooi zonneterras. Prima ontbijt.

Gereisd met partner in september 2015

• 7Henk31-08-2014

Zeer goed Hotel.

Eind augustus 2014 naar Terceira geweest. Hotel Angra Garden heeft een mooie centrale ligging in de hoofstad, aardig engels sprekend personeel en grenst aan een prachtige openbare tuin. Het is nog niet enorm toeristisch op Terceira dus ook geen overlast van cafe's etc. De restaurants zijn naar onze maatstaven zeer betaalbaar. Lunch ongev. 6 p.p. incl. een wijntje. Geen eiland voor stappers en strand aanbidders, wel voor wandelaars en mensen die het eiland willen ontdekken. Openbare busverbinding is redelijk goed te doen en op zich ook een belevenis in de smalle straatjes.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Mirjam07-06-2013

Prima hotel in centrum

Net terug van een 11daagse reis over 4 eilanden. Mooie bestemming met als hoogtepunt het eiland Pico. De andere eilanden zijn mooi maar niet bijzonder.

Gereisd met partner in mei 2013

• 7neeltje14-07-2011

uitzicht op het park

mooi hotel.wel kleine kamers.geen balkon,maar wel een mooi dakterras met heerlijke ligstoelen. gezellig terras voor het hotel. je kunt lekker eten bij de haven,of gewoon daar op terras zitten. voor zonaanbidders is er een prachtig zandstrand in de buurt van de haven. parkeren is een probleem,maar 10min lopen is een groot parkeerterrein gratis.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8Rene en Brenda30-06-2011

Angra Garden - in stad maar toch rustig

Hotel ligt aan een mooie tuin maar de kamers aan die zijde hebben helaas geen balkon. Voorkant wel, maar dan wellicht meer geluidshinder van de straat(?). Kamer is klein maar verder prima uitgerust. Prima ontbijt. Op de vierde verdieping is een groot zonneterras met uitzicht op het stadspleintje. Inderdaad geen eigen parkeergelegenheid maar in de haven voldoende onbetaalde parkeerplaatsen op een kwartiertje lopen. Taxi-standplaats naast het hotel. Vergeet niet het eiland te bezichtigen, de grotten, dorpjes en strand bij Praia en voor de liefhebbers van pittige wandeling is er een mooie route van Serreta naar Lagoa Negra.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Petra20-05-2010

Prima hotel voor paar dagen

We hebben 3 dagen in dit hotel gezeten en dat was prima. Alles is basis, maar wel aanwezig. Wij hadden een kamer aan de tuinzijde en dat was een mooi uitzicht. De mensen van de receptie waren aardig en behulpzaam. Ze komen zelfs een ontbijt brengen als je erg vroeg moet uit checken voor de vlucht naar een ander eiland. Van het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt. Het hotel zit in het centrum en alles is goed te bereiken. Auto kan je gratis aan de haven parkeren.

Gereisd met partner in mei 2010

• 7Yves08-11-2009

Prima hote, met centrale ligging

Prima hotel, de kamers waren niet bijzonder groot, maar groot genoeg. Wij hadden een kamer aan de botanische tuin, prachtig! Van te voren e-mail contact gehad met de manager en ons verzoek om een kamer om 09.00 uur te hebben aan de tuin- kant was prima verzorgd, en dus konden wij al zo vroeg inhecken. Prima service ok de dames aan de receptie erg vriendelijk. Ontbijt ook oke. Verder niet veel voorzieningen maar was ook niet nodig wat ons betreft. Het ligt aan het drukke gezellige stadsplein wat ideaal is om 's avonds iets te drinken. Je loopt via een aangrenzende straat binnen 5 minuten naar het strand en de haven of de hoofdstraat in met alle winkels. Voor ons een prima hotel zonder fratsen, voor kinderen niet zo leuk, maar dat geldt denk ik voor het hele eiland....top vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2009

• 4De Raedt Karel07-10-2009

Amper 2,5 sterren

Hotel is met zijn 95 euro per dag in midseizoen,drastisch overprijsd, geen tweede maal.

Gereisd met partner in september 2009

Hotel Angra Garden info