Villa Vila Grande Sonho

Villa info

Meer villa info

13 reviews over Villa Vila Grande Sonho

• 9Alexander25-10-2014

Schitterende villa, zeer comfortabel.

Wij hebben onze herfstvakantie (iedere dag boven 25 graden!) doorgebracht in deze schitterende villa. Ruimte genoeg voor vier volwassenen en vier kids. Heerlijk terras aan dito zwembad. Perfecte ligging, vlakbij de schitterende stranden van de Algarve. Golfbaan ligt op steenworp afstand. Villa is zeer comfortabel en voorzien van alle gemakken. Smaakvolle inrichting. Grote tuin om het huis zorgt voor optimale privacy, kortom aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 10Mark Holtrop07-10-2012

Prinsheerlijk!

Vila Grande Sonho was werkelijk perfect. Meer dan voldoende ruimte, fijne meubels, heerlijk zwembad en werkelijk van alle gemakken voorzien. Het was bijna zonde om het huis te verlaten en de omgeving te verkennen. In de vroege avond met een goed glas op de veranda in de heerlijke stoelen, buiten bbq aan en genieten maar. Wij bevelen dit huis van harte aan!

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 10lenny tournier30-05-2011

eindeloos genieten!

Onverwachts tijdens de voorjaarsvakantie met vriendinnen een weekje in Vila Grande Sonho geweest.Pure verwennerij! Prachtige ruime kamer met aparte badkamer direct aan het heerlijke zwembad. Relaxen in de zon, genieten van het uitzicht, de mooie natuur en al het typische van Portugal.Ook de anderen hadden royale slaapkamers,compleet, met veel privacy en een enorm balkon boven. Bedenk daarbij het prachtige Spaanse Sevilla binnen bereik,in de omgeving leuke dorpjes,lekker eten en een geweldig fado adres en uiteraard de mooiste stranden, dan kan een vakantie hier alleen maar genieten zijn!! Een auto binnen bereik is wel nodig.(zegt deze toch sportieve vakantieganger)

• 9Sonja10-04-2011

Heerlijke relaxte plek!

Wat een heerlijk plekje. Zelfs als je geen golfliefhebber bent, heb je het hier heel relaxed. De villa is erg mooi, het is mooi en gezellig ingericht. Alle slaapkamers hebben een eigen badkamer, wat erg fijn is, als je met meerdere families bent. We hebben lekker iedere ochtend ontbeten bij de Delifrance en bij zonsondergang bij de loungeclub gezeten op het strand. Met kids is het hier erg leuk, ze vermaken zich de hele dag wel in het zwembadje! In de buurt zijn veel leuke dorpjes en restaurantjes. Het dorpje Vilamoura zelf vond ik niet heel leuk, veel te nieuw. Maar in de buurt zijn nog heel veel andere leuke dorpjes. ook landinwaarts. Kortom: echt genieten! Wij gaan nog een keertje!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 10Annemieke de Bruin05-04-2011

FANTASTISCH

Ik ben met 6 golfvriendinnen in vilasol geweest en was in een woord fantastisch. De villa ligt aan de golfbaan en tot onze grote verrassing kregen we 50% korting op de greenfee. Dit voordeel hebben we gelijk gebruikt om ons culinair te laten verwennen in een van de heerlijke restaurantjes in de buurt, al hoewel in de goed geoutilleerde keuken, de keukenprinsesjes onder ons niet onder deden qua culinaire hoogstandjes. Vooral na 4 uur lopen op de golfbaan lekker uitrusten bij het zwembad (en de durfals die er daadwerkelijk insprongen) was de brandende haard met de hapjes en de heerlijke droge witte wijn genoeg om het zwitserslevengevoel te krijgen. We zijn op nog meer golfbanen geweest o.a. in Vilamourra (ca. 5 min. rijden) en s-avonds ( door de meest zuinige onder ons) de greenfee terugverdiend in het casino (lachen). Op woensdag zijn we naar de zigeunermarkt gegaan, waar we onze garderobe hebben aangevuld.Vrijdags naar Sevilla echte aanrader.Huis perfect 3 badkamers! GELIJK WEER BOEKEN

• 9Marianne Hartmanns04-04-2011

Wat een heerlijk huis in een prachtige omgeving!

Mijn vriendin en ik hebben genoten van een fantastische week in Villa Grande Sonho. Alles is tiptop in orde, van de prachtige tuin en het fijne zwembad, tot de compleet ingerichte keuken en de heerlijke bedden en luxe badkamers. Tel daarbij op het Portugese zonnetje en de mooie omgeving (vlak bij het strand!!) en je vakantie kan niet meer stuk. Een toplocatie, zonder meer!

Villa Vila Grande Sonho info

• Aantal personen5 tot 6