Hotel Vila Gale Ampalius

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag21°13°
Hotel Vila Gale Ampalius
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Gale Ampalius voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Vila Gale Ampalius in het Nederlands

Niet meer tijdens een renovatie

Leidy
16-11-2017

Hotel is aan het verbouwen van 9-17 boren kloppen veel kabaal. Zo wel binnen als buiten. Lekker rustig in de tuin of bij het zwembad liggen is geen optie!.

Goed maar wat verouderd

Patrick
30-9-2017

Dit hotel is goed gelegen ,dicht bij het strand, zou zelfs rustig gelegen durven zeggen , ware het niet dat in het hotel er rechtover er soms de muziek ( ??) te luid staat .

Evenals de engels-talige klanten ,die 80% van de vakantiegangers uitmaken , zijn nogal luidruchtig aan het zwembad .

De taal in het hotel en erbuiten is trouwens engels , met frans kom je er nergens ( zoals in de meeste plaatsen in de Algarve )

De kamers zijn proper maar ouderwets , slecht werkende schuifdeuren en een minikeukentje waarover je je kan afvragen waar dit goed voor is.

Beter zou zijn dit in te wisselen voor meer kleerkastruimte ; dit is echt ondermaats

Het zwembad is OK , aantal ligzetels is net genoeg in september.

Qua restaurants in de buurt geen gebrek , vooral aan de gezellige jachthaven.

Het eten in het restaurant is niet slecht , maar zit voor een deel onder stolpen .

Wat ergerlijk is , zijn de koffie-automaten, die hun werk niet deden.

aanraders ; promenade tot in quarteira , boottocht naar de 'caves' ( 20eur pp)

markt Loulé(via busstation quarteira)

bus uitstap naar west Algarve

Geen topper

RolandD
22-9-2017

Ligging: rustig gelegen kort bij de haven. Aan restaurants geen gebrek.

Kamers(met zeezicht) : zijn wat veroudert maar wel groot met zelfs kleine keuken.Groot balkon. Vloer wordt niet alle dagen gekuist, voor de rest in orde.

Mannelijk personeel grotendeels onvriendelijk, lijken tegen hun zin te werken. Vrouwelijk personeel is anders en vriendelijker. Bezetting hotel 80 a 90% door UK vakantiegangers.

Veel Engelse en Ierse golfspelers die soms heel luidruchtig kunnen zijn, hal ligt soms vol met golfstokken(mannen alleen op stap!!!!). Avondanimatie stelde niks voor, enkele jongere personeelsleden die wat zitten te dansen en je elke avond komen lastig vallen om mee te doen.

Ontbijt is goed(maken ook de vele golfspelers gebruik van, vandaar...)Avondeten is ondermaats, weinig keuze en alles ligt onder stolpen waardoor eten niet warm genoeg is(wordt door minder mensen gebruik van gemaakt, beter buiten hotel ergens gaan eten).

Samengevat: is niet echt tegen gevallen maar zeker niet voor herhaling vatbaar.

Tjingo

Goed ontbijt. Aan het strand en dicht bij haven met vele verschillende restaurantjes. Kon een prima golfarrangement boeken via dit hotel. Minder vonden wij het parkeren. De slagboom werkt niet en eigenlijk kan iedereen gewoon zijn auto parkeren. Een ander minder punt is dat de Engelsen aan het zwembad die elke dag luidruchtiger worden. Wij hadden de pech recht boven de bar bij het zwembad te zitten. Verder prima vakantie gehad.

Kan beter

Skw
15-6-2017

Kamer en badkamer verouderd. Locatie is prima.

Faciliteiten zijn prima. Ontbijt is ok.

Prijs/kwaliteit verhouding laag.

Een aanrader

A.van der Erve
11-7-2014

Heerlijke plek voor een ontspannen vakantie, lekker dicht bij het strand,waar je ook heerlijk kunt lunchen,en op zo´n goede 5 min loopafstand van het centrum die gesitueerd is om de haven. Er zijn talloze restaurants voor alle smaken...allen zeer uitnodigend. Er hangt een gezellige sfeer.

Het personeel van het hotel is zowel zeer klantvriendelijk als behulpzaam...maar dat vind ik van alle Portugezen....aardige mensen.

Het ontbijt s'morgens is zeer uitgebreid en is prima verzorgd. Het avondeten is mij niet bekend.

Er is een prachtig zwembad,schoon en lekker van temperatuur. Ook is er een apart zwembad voor de kinderen gelegen op een aparte plek.

Het is een kindvriendelijk hotel naar mijn mening(ook al was ik zonder) maar de kinderen die er waren hadden het duidelijk naar hun zin. Ook was er animatie voor de kinderen.

De kamers waren prima. Fijne bedden,werden dagelijks opgemaakt.

Schone badkamer.

Wij hebben er een heel aangenaam verblijf gehad,en kan het iedereen aanraden.

mooi gelegen hotel

R+G
14-6-2014

heel goed gelegen dicht bij het strand en de jachthaven waar het gezellig is om te wandelen.Vilamoura is heel proper.Kamer oke alleen weinig bergruimte en een kast die moeilijk te openen is.Eten heel goed,warm en veel keuze.1nadeel voor ons was dat er altijd een heel koude wind is.veel lawaaierige Engelsen,soms heel stored in de bar en aan het zwembad.

mooi gelegen

R+G
14-6-2014

hotel is heel goed gelegen dicht bij het strand en de haven waar het gezellig is om te wandelen.Kamer oke alleen weinig opbergruimte en een kast die moeilijk open gaat.Eten heel goed warm en heel veel keuze.wij hadden maar 1 minpunt dat was de heel koude wind de hele dag door.

Goed hotel

F
11-5-2014

Goed hotel met een goede ligging. Vilamoura is een leuk stadje met een mooie jachthaven. Veel eettentjes met lekker eten! Wij hadden alleen ontbijt en dat was prima, wel wat eentonig. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Super! Voor herhaling vatbaar....

Peers Annik
15-8-2013

Een super hotel, niet ver van luchthaven(30 min.) Mooi gelegen vlak aan haven en recht tegenover het strand! Lekker eten, bbq of buffet, regelmatig buiten eten!Zeer vriendelijk personeel, leuke animatie, zeer schone kamers, wij hadden kamer met zeezicht, en deze was echt de moeite...Wij zouden zeker terug kiezen voor dit hotel! Vilamoura is ook een heel leuke plaats, winkeltjes, eet en drinkgelegenheden.....

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Gale Ampalius in Vilamoura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Gale Ampalius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.