Hotel Pestana Vila Sol Golf & Resort

Wellness hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°18°
Hotel Pestana Vila Sol Golf & Resort
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Vila Sol Golf & Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Pestana Vila Sol Golf & Resort in het Nederlands

2008

Wij zijn er geweest dec-jan 2007-2008 om oud en nieuw te vieren. hotel is mooi evenals tuinen en kamers. Wij hadden kamer in de tuinen. Echt wow! Maar voor 5 sterren verbaasde het ons hoe slecht het eten was en de service. Mensen spreken slecht Engels waardoor er diverse keren misverstanden zijn ontstaan. Wij zijn beide ziek geworden - griep en geen belangstelling of hulp. Toen ik bij de receptie de golf van mijn partner moest afzeggen vanwege zijn ziekte, deden ze nog moeilijk ook en niet vragen hoe het met hem ging!

Oudjaarsavond viel ook tegen! Prijs-kwaliteit niet in verhouding - goedkope huiswijnen en vlees waar je je schoen mee kon zolen! Jammer want het ligt schitterend naast de golfbaan.

Wij gaan nooit meer terug! Deze mening wordt door diverse andere internationale gasten gedeeld.

Fernando Carrico, Unit Manager, 28-12-2016

Dear Sirs,

We would like to thank you for your feedback regarding your past experience in Pestana Vila Sol. We think we have made a few progresses in the negative aspects mentioned, so is now time to come and see by your self how we are.

Kind regards,

Fernando Carrico

Unit's Manager at pestana Vila Sol

Voor een congres 3 dagen geweest

Erik & Sandya de Ruijter
3-2-2008

Voor een congres 3 dagen geweest. Beste hotelkamer sinds jaren, de 'garden suite' met grote aparte zitkamer en prachtige badkamer. Opvallendst is de lokatie: absoluut fabuleus aangelegde tuin met vijvers, watervalletjes, fonteinen en beplanting. Prima restaurants/bar in het complex. Vriendelijk personeel.

We zijn in Januari 08 met 7 golfers naar Vila Sol geweest,zeer mooi hotel,aan de 27-holes golfbaan gelegen.Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.Nog 5 courses liggen in een straal van 3km en 6 andere courses in een straal van 20km. Gaan er zeker terug ,een aanrader.

WTC.nl
WTC.nl
Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Vila Sol Golf & Resort in Vilamoura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Vila Sol Golf & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.