Aparthotel Luna Olympus

Meer aparthotel info

33 reviews over Aparthotel Luna Olympus

• 7nettie boer21-12-2012

prima.

Er mag wel een nieuw en goede stoelen op het balkon komen.En tafel. Die zijn allemaal erg slecht.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Egbert01-11-2011

groot appartement

Wij komen hier al enkele jaren en steeds zijn we tevreden.Inderdaad is de isolatie aan de voorkant niet optimaal(lawaai verkeer)daar staat tegenover dat de plek midden in het centrum geweldig is.De appartementen zijn groot en goed ingericht.Vilamoura is ook geweldig opgeknapt nieuw asfalt en fiets en wandelpaden.Komen er zeker weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8Suzie24-09-2011

Komen elk jaar weer! bevalt heel goed

Heerlijk ontbijt, kamers worden goed schoongehouden en zijn ruim, keuken bevat alles wat nodig is zoals magnetron goed koelkast en broodrooster! wij gaan al jaren en genieten van Olympus. Binnen twee minuten in de gezellige haven en met vijf minuten op het strand. Tijdens het golfseizoen wat drukker wat meer lawaai door de aanwezigheid van Engelse en Ierse golfers maar dat hoort er bij. Aanrader !

Gereisd met vrienden in september 2011

• 4Wil03-05-2011

Nu niet boeken

Net weer thuis en blij met de rust om ons heen momenteel zijn ze bezig met nieuwe bestrating ed. elke dag veel herrie en een betonmolen die de hele dag staat te draaien praten met elkaar op het balkon of aan het zwembad was niet mogelijk werkzaamheden van de vroege ochtend (zelfs in de nacht) tot de late avond. Heel jammer want Vilamoura is een leuke plaats met veel mogelijkheden om lekker uit eten te gaan. Het appartement is groot (behalve de badkamer) met een ruime woonkamer en slaapkamer maar niet echt schoon en zeker geen 4 sterren waard. We gaan zeker nog eens terug naar vilamoura maar niet naar dit hotel!

Gereisd met partner in april 2011

• 7Leandra197504-03-2011

De ligging is mooier dan het hotel zelf

Uitzicht op de haven en op de zee. Appartementen zijn ok, maar redelijk basic ingericht. Erg gehorig ivm plavuizen op de vloer. Weinig mogelijkheden om de warmte van de zon buiten te houden doordat de appartementen op het zuidwesten liggen. Het zwembad en tuin zijn voldoende ruim, zwemwater wel fris. Verder is er weinig vertier te vinden. Receptie is ook niet altijd bezet.

De omgeving is leuk, maar erg druk. MacDonalds om de hoek, en (mede hierdoor) `s avonds veel verkeer op de boulevard rond de haven. Hierdoor steeds herrie tot diep in de nacht.

Gereisd met partner in september 2002

• 8Dribble16-10-2010

Goede ligging

Vilamoura is een heel leuk plaatsje met een mooie haven, veel restaurants, bars, en winkeltjes.

Vond het een goed hotel. Lekker zwembad waar het nooit echt druk was. Geen gedoe met bedjes reserveren, heerlijk. Kamers/appartement in orde. Woonkamer met extra bed heel ruim. Vond vooral de ligging ten opzichte van het plaatsje super: je steekt de weg over en je bent in de haven met zijn tientallen restaurantjes. Mooie haven ook met hele sjieke boten. Strand niet echt heel dichtbij

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2007

• 7yunus27-04-2010

slechte accomodatie

inrichting erg arrenmoedig, geen zitmeulels,geen balkonmeubels,slecht onderhouden,verroeste balkontrallies,verroste stoeltjes op balkon,veel lawaai echt geen 4 sterren

Gereisd met partner in april 2010

• 8Alexandra28-09-2009

Zeer ruime apartementen, alleen badkamer wat klein, ruim balkon. Er werd elke dag schoongemaakt en handdoeken verwisseld. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 7Brouwer.23-09-2009

Mooie plek

Ook wij zijn net terug uit Vilamoura. Een erg mooi plaatsje, een echte aanrader! Wij hadden een 5 persoons appartement, en dat was echt heel erg ruim. Alles zag er super netjes uit. De handdoeken werden elke dag verwisseld, en de bedden elke dag netjes opgemaakt. En een erg groot balkon. Er zijn wel wat minpuntjes, vooral in de keuken, maar dat weegt niet op tegen de positieve dingen. Alles is op loopafstand. (het strand, de haven, de supermarkt, het casino.) Kortom, een topvakantie.

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 8Dennis en Mette23-09-2009

erg genoten

Wij zijn net terug uit een erg gezellig vilamoura. Wij hebben met een gezelschap van 5 volwassenen in een mooi schoon en zeer ruime app.kamer gezeten. Onze vakantie is zeer zeker niet verpest door geluid van buiten af terwijl het nog erg druk was in en rond het app. Mooi zwembad, goed ontbijt, ( meeste ) personeel vriendelijk. Kortom een super vakantie waar we nog lang met plezier aan terug zullen denken.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Aparthotel Luna Olympus info