Appartement Browns

Appartement
Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag29°21°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Browns voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Browns in het Nederlands

Met jonge kinderen

Appatement is goed, maar gedateerd en kleine gebreken. Het wordt wel elke dag goed schoongemaakt. Wij hebben geen last gehad vd de gebreken.

Sportfaciliteiten zijn perfect. Gratis gebruik tennisbaan, fitness, etc.

Ontbijt inbegrepen. Simpel maar goed.

Personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig

Warm aanbevolen.

2005

Echt een super appartementencomplex

Bianca Kroes
14-3-2005

Echt een super appartementencomplex. Vrij rustig gelegen. Voor vakantiegangers die van uitgaan e.d. houden niet echt geschikt, maar voor degenen die op zoek zijn naar een rustige accomodatie is dit complex perfect! Appartementen zijn erg mooi en luxe ingericht. Bovendien is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Browns in Vilamoura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Browns zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.