Camping Calico Park

3 reviews over Camping Calico Park in het Nederlands

nooit meer

C Pruyn-Kruit,
29-10-2018

Camping schijn goed te zijn, maar wij huurden een huisje en dat was verschrikkelijk. Vies en versleten. We zijn dan ook niet gebleven en zijn na 1 nacht i.p.v. 6 nachten vertrokken. We hebben een klacht ingediend bij de eigenaar, maar geen enkele reactie of excuses gekregen. Ondanks dat we foto's hebben bijgevoegd. Wij vonden het een schande. We hebben wel een gedeelte van ons geld terugontvangen, maar niet het geheel.

Gereisd met partner in september 2018

Rustige camping met mooi uitzicht

F Vd Veen,
27-9-2018

Ik sluit me volledig aan bij de vorige review. Het is een park waar mensen vaste plekken hebben, maar daarachter ligt een soort onverwacht een prima camping. Het is hier rustig en het uitzicht prachtig. Schaduw is even zoeken maar kan je dankzij de houten 'shelters' goed creëren als je met een tentje bent. Het stenen toilet gebouw (even zoeken) is prima. De prijs in elk geval in september meer dan redelijk. Zwembad en bar zijn vrij toegangkelijk. Ik was na wat ik verder in deze regio ken positief verrast. Voor de prachtige stranden van o.a. Cacela Velha moet je een klein stukje rijden. Kan ook op de fiets

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk

Theo,
15-8-2017

Op het eerste gezicht saai en spartaans, echter na goed bekijken een heerlijke camping. Fijn zwembad. Camping ligt iets verder van een heerlijk strand. Net buiten de drukte. Vriendelijk personeel. Redelijk in prijs Het restaurant moet je mijden en de winkel stelt niets voor. De toiletcontainer niet gebruiken. Iets verderop een eenvoudig maar schoon toiletgebouw met goede douche.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Calico Park in Vila Nova de Cacela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Calico Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.