Villa Alegria

Villa Alegria
8,8

8 tips over Villa Alegria

Wals, 12-10-2014

Huur een auto en ga erop uit (in het huis map aanwezig met tips)!

Restaurant Simply Tapas & Vinho in Almancil (heerlijk!)

Boodschappen vooral doen bij de Lidl en Aldi, niet bij de Apolonia (erg prijzig)

Strand bij het park erg relaxed, ook massages op het strand mogelijk

Neem je eigen muziek mee (cd's)

Miranda Franzen, 13-6-2014

Auto huren is eigenlijk een must .

Lekker eten in de strandtenten met vriendelijk personeel

Grote schelpen zoeken op het strand onze kids vonden dit super

Familie Jansen, 11-6-2014
Het is een goed adres om lekker uit te rusten, maar niet als je midden in de drukte wilt zitten met veel entertainment of dingen te doen op loopafstand. Je moet er echt met de auto op uit.

Pijl, 7-7-2013
Het huren van een auto is aan te raden, wat prima via de eigenaar van de villa verzorgd kan worden. Boodschappen kun je het beste doen bij de supermarkt Appalonia in Almancil. Met kinderen is de Zoomarina heel leuk en om een te gaan vissen op zee tegen een zeer betaalbare prijs.
fam vd Bighelaar, 1-9-2012

De eigenaar kan voordelig autohuur regelen bij zitauto, wat ons steeds prima is bevallen. Vliegen vanaf Rotterdam is perfect: 7 uur 's ochtends vertrek, 3 uur vliegen, dus je hebt nog de hele dag.

in de buurt is een aantal waterparken en een dolfijnen/pretpark.

Ben, 11-11-2011
Het is wel handig om een auto te huren zodat je ook uitstapjes kunt maken naar b.v. Spanje of zelfs naar Lissabon.

Fam. van Tilburg, 11-11-2011
Het is wel handig om een auto te huren zodat je leuke uitstapjes kunt maken naar Spanje of zelfs Lissabon.
fam Van der Vlies, 29-10-2011
Een enthousiaste verhuurder die prima eettentjes weet te adviseren (Oliveira in Loule, italiaans in Vale de Lobo).