Vale da Telha

Vakantie in Vale da Telha

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Vale da Telha

Reviews over Vale da Telha

• 10Enndubbleyoo28-02-2018

Great escape from the normal tourist trail :)

Beautiful scenery and some of the best & cleanest beaches you could ever hope to see 😎

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2018

• 8Famille Sandrone11-05-2013

L'Algarve, le béton en moins

Vale da Telha est un développement de villas de vacances, sans charme particulier, mais très calme et spacieux dans une zone très bien préservée et un peu sauvage de l'Algarve (il en restent, visiblement).

Des plages situées près de l'embouchure de petits torrents, avec des maillots où l'on ne commande pas "du" poisson, mais on indique lequel poisson on veut parmi ceux qu'on vous présente dans la glace.

• 8Omgeving
    • 8Stranden

januari 2011

• 2louky29-10-2012

Nooit meer

Zo,n afgelegen spookdorp waar bijna alles leeg staat veel huizen half afgebouwd en iedereen vertrokken .Ik kan dit echt niemand aanraden want Portugal is zo,n mooi land ,ga ergens anders heen .Inmiddels wonen wij in Lagos dus het heeft ons niet weerhouden om van Portugal te houden maar deze mensen waren zeer ongeschikt en hun huisje ook pure uitbuiting 1600 euro voor 2 dagen betaald bed nat ,kast nat ,meubelen kapot ,vreselijk.Het was een nachtmerrie .

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 2Omgeving
    • 2Sfeer in stad
    • 6Stranden

Gereisd met partner in februari 2010

• 9peter en ria van leeuwe14-12-2011

ideaal niet alleen voor surfers

Casa Miguel is een prima B&B in Vale da Telha (westkust Algarve 100km van Faro). Gerund door 2 enthousiaste Nederlanders die weten wat gastvrijheid is. Bij aankomst een fles wijn op de kamer en 2 flesjes koud drinkwater. De kamers zijn ruim, modern, fris en met een eigen afsluitbare uitgang naar buiten. Behulpzaamheid zeer goed. Hun locale kennis is bijzonder voor mensen die pas sinds voorjaar 2011 deze B&B runnen. Ivm immobiliteit van mijn vrouw vroegen wij welke activiteiten wij konden doen in deze streek. Hun tips lieten ons in 9 dagen de hele zw-hoek zien op allerlei rolstoeltoegankelijke plaatsen. We hebben 600 km rondgereden in dit prachtige deel van de Algarve. Vanuit de tuin is de zee duidelijk te zien. Het ontbijt elke ochtend ruim gesorteerd met altijd een extraatje. Er is een zwembad waarvan gebruik gemaakt kan worden evenals 2 mountainbikes. De verhouding prijs en kwaliteit is prima.
    Een plek om terug te keren en het advies dit adres zeker te bezoeken

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in november 2011

• 7joaquim cruz21-04-2010

Paradies als Landschaft

Hier habe ich 2000 gebaut und bin super glücklich. Es ist ruhig und erholsam. Stress habe ich hier in Deutschland genügend. Also bessere Kontrast könnte es nicht geben. Diskotek, Hotel , Restaurant, Bistro gibt es auch in Vale da Telha als Abwechslung. Die Infrastrukturen (Strasse und Leitungen) könnten besser sein aber es kann nur noch besser werden. Schönen Urlaub auf jeden Fall.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad

januari 2010

• 9Gerard van der Aa07-12-2009

Mooi en rustig

Voor de natuur,rust, surfen, mooi weer en genieten.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10Pieter13-05-2009

Geweldige natuur!!!! Geweldig klimaat en rust!!

Prachtige ruige natuur, geweldige stranden, niet te warm 25 gr. gemid. in de zomer. Heerlijk rustig, lekker slapen 's nachts met 15 gr.C. Rustige uitgang voor het Monchique gebergte. Dagtochtjes naar het zuiden van de Algarve om enkele plaatsen te bezoeken, zoals Lagos, Bensafrim. Aljezur heeft een prachtig authentic kerkje en een nieuw en oud gedeelte, maar 7 km. naar beneden. Dus helemaal geweldig!!! Boodschappen doen in Aljezur is alleen maar leuk om terug te gaan naar de rust.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in juni 2008

• 6Stephan02-02-2009

rustig en zeer chill

je moet hier heen gaan als je van het strand houd en van rust, wij kwamen om te surfen, keuze uit twee prachtstranden, arrifana en monte clerigo. kroegen zijn hier amper, maar het is ideaal om rustig sterren te kijken onder het genot van een sagres. Ga dit jaar weer!!

• 1Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 10Bernd15-07-2008

Vale da Teha

super Naturschutzgebiet mit Traumhaften, freien Stränden. Amoeira und Bordeira 100 Punkte für Kinder, da sehr flaches Wasser, sehr warm im Flussbett. Trotzdem am Strand. Temperaturen im Sommer nie zu heiss, nachts angenehme Abkühlung. Auch im Winter.... traumhaft

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in juli 2007

• 1maes f10-03-2008

je hebt niet het gevoel van in Portugal te zijn.Heel de vale de telha is bewoond door buitenlanders.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur