Appartement Tavira Vacations Apartments

9.8Fenomenaal

Portugal, Algarve, Tavira

9.8Fenomenaal

• 9.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Tavira Vacations Apartments voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

40 reviews over Appartement Tavira Vacations Apartments

• 2019
    10Ad Veldt26-10-2019

Fantastisch!!!

Een oase in een rustige omgeving bij een mooie authentieke plaats (Tavira) . Het appartement was mooi ingericht en perfect onderhouden, mooi zwembad en de eigenaren deden alles om je verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Paul Burger27-05-2019

Fantastisch!

Geweldig verblijf. Kleinschalig appartementengebouw met slechts 9 appartementen op 5 kilometer afstand van Tavira, Veel goede restaurants in Tavira, mooie strandfaciliteiten en binnen 20 minuten vijf golfbanen. Bij de accommodatie is een zwembad. Appartement is zeer goed onderhouden en vriendelijk eigenaren. Eigen geen slecht woord over dit vakantieverblijf!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Jan en Henriëtte17-03-2019

Geweldige plek!

Zeer gastvrije ontvangst, kleinschalig, goede faciliteiten. Echt een geweldige plek, we gaan er volgend jaar zeker terug. De omgeving is mooi, veel wandelmogelijkheden.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9agnes bruijn26-06-2018

Paradijselijk, ook voor 14 dagen!

Een geweldig, klein en intiem complex. Prachtige tuin, groot appartement met aan twee zijden terras en veel privacy. Alles was aanwezig, zelfs de olie, azijn, peper en zout ontbraken niet. Ook een ruime badkamer met prima douche. Ondanks dat het een ( weliswaar zeer grote ) studio was, hadden we beslist geen last van de koelkast. Ook de bedden sliepen prima. De eigenaren zijn zeer vriendelijke, behulpzame mensen die uitstralen het naar je zin te willen maken en de wensen als het ware van je gezicht af te lezen. We hadden zelfs een deels overdek terras, vanwaar we uitgebreid konden genieten van de stilte, de vogels en het uitzicht op het 'paradijs', inclusief de zee in de verte. Het enige was dat we naast de bank een extra makkelijke stoel gehad zouden willen hebben inclusief een leeslamp 's-avonds. Alleen de weg naar Tavira was lopend langer en minder prettig als we verwacht hadden. Maar met de auto goed te doen.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Marlies24-05-2018

Heerlijke oase op wandelafstand van favo Tavira

Het is een prachtige oase met mooie tuin vlakbij Tavira. Getwijfeld of we in Tavira iets moesten boeken of net erbuiten. Geen moment spiit gehad dat we dit hebben geboekt. Zo heerlijk rustig en vrij gelegen. Een perfect appartement met heerlijk terras met hele dag zon. De keuken is perfect qua apparatuur en hygiëne. Basiszaken als zout, olijfolie, afwasmiddel ed zijn aanwezig. Zelfs goede sinasappelpers voor verse sinaasappels uit de boomgaard. S’avonds half uurtje wandelen naar centrum om lekker te eten en daarna half uurtje terug. Of je neemt gewoon een taxi voor 6 euro. Heerlijk zwembad, veel privacy. Zeker aan te bevelen. En natuurlijk zeer gastvrije hosts!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Vera06-05-2018

Landelijk én dichtbij de stad.

Prachtige studio's in mooie tuin met geurende bloemen en sinaasappels aan de boom voor een verse jus in de ochtend. Qua voorzieningen en keukengerei e.d. was ons inziens overal aan gedacht. Bijzonder aardige eigenaars.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Paul08-09-2017

Wederom fantastisch!

Alweer voor de derde keer te gast geweest bij Andrea en Narinder. En het was weer geweldig. Het kleine complex is omgeven door een prachtige tuin. Die zorgt voor een ontspannen sfeer. Alhoewel alles een open structuur heeft is er voldoende privacy. De appartementen zijn ruim en schoon. Keuken is voldoende uitgerust. Ons appartement had zijn eigen barbecue. Vanaf ons terras liep je zo het zwembad in. In de omgeving zijn meer dan voldoende voorzieningen. Tavira is een leuk plaatsje. Verder is er een ruim aanbod aan prachtige stranden. Andrea en Narinder zijn ontzettend gastvrije, relaxte, behulpzame mensen. Keep up the god work! 👍

Gereisd met partner in september 2017

• 8Natalie kroon25-05-2017

Super leuke vakantie

Paar uurtjes vliegen en je bent er. Heerlijke vakantie gehad. Leuke eettentjes lekker zwemmen. Mooie plaats om te bezichtigen.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10Hans en Maja15-10-2016

Geweldige, rustig gelegen villa. Echt genieten!

De appartementen in deze villa zijn ruim en met veel privacy.Een heel mooi zwembad en tuin en alles prachtig onderhouden en schoon. Heel rustig gelegen en een auto is heel fijn omdat je op een afstand van Tavira zit. De eigenaren Andrea en Narrinder zijn heel behulpzaam en de honden Poppy en Lucky maakte voor ons het verblijf geweldig.De keuken is compleet er ontbreekt niets. Als je graag vogels kijkt zit je hier geweldig, de Ria Formasa kun je helemaal uitkammen. Hoppen komen dagelijks in de tuin en het St. Helenafazantje hoef je niet te zoeken. Heerlijk vanaf je verranda van de vogels genieten, helemaal top.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Jules en Yvonne19-04-2016

Fantastisch verblijf.

Prachtige appartementen met zwembad en mooie tuin, grote terrassen, BBQ, privé parking. De eigenaars doen al het mogelijke om het je naar de zin te maken. Een aanrader!

Gereisd met partner in april 2016

3 tips over Appartement Tavira Vacations Apartments

• r.puik, 06-05-2013 Rapporteren

De eigenaar heeft voor drie meiden uit ons gezelschap (5, 9 en 47 jaar) paardrijles geregeld bij een plaatselijke manege. Daar heeft instructrice Denise de meiden zeer zorgvuldig les gegeven. Deze vloeiend Engels sprekende vrolijke dame heeft dit met veel geduld en rust gedaan. Was echt de moeite waard!

• familie Sterk, 09-07-2012 Rapporteren

Bezoek Olhao is de moeite waard en eten daar bij de Indier ook. Oude binnenstad Faro is ook erg mooi.

• Michiel, 04-11-2014 Rapporteren

Wij hebben gekozen om met onze eigen auto te reizen. Op de heenreis hebben we de eerste tussenstop gemaakt in Saintes (Fr) en de tweede tussenstop in Salamanca (Es). Op de terugreis hebben de eerste tussenstop gemaakt in Valladolid (Es) en de tweede tussenstop in Niort (Fr.). In totaal ruim 2.200 kilometer op basis van enkele reis en hebben de afstanden verdeeld in 800+800+600 km. Is ons erg goed bevallen en wat kosten betreft niet duurder (incl. overnachtingen, tol en brandstof)!

0 vragen over Appartement Tavira Vacations Apartments

Appartement Tavira Vacations Apartments info