Aparthotel Tavira Garden

Aparthotel Tavira Garden

6.5Voldoende

Portugal, Algarve, Tavira

Op vakantie geweest naar Tavira Garden?

6.5Voldoende

Aparthotel info

Meer aparthotel info

4 reviews over Aparthotel Tavira Garden

• 7Salvatore28-11-2004

Ondanks het goed ingerichte appartement, de aardige manager(?) en de tamelijk luxe uitstraling (zwembaden, tennisbanen, fitnesszaal, e.d.) zullen we hier nooit meer terugkomen. Die weg dus, de N 125; onmogelijk om je daarvoor af te sluiten. Ook lag het complex nét iets te ver van het stadje om lopend even verse broodjes te halen of 's avonds nog even langs te rivier te wandelen. Een auto is onontbeerlijk.

Gereisd in november 2004

• 7Ineke14-09-2004

4 x portugal gezien aan albufera, maar nu de rust op gezocht aan de oostkant , en taviragarden is zeer goed bevallen, rust schoonheid ,heeft hier wat wij zoeken, hoop dit nog lang te ervaren,taviragarden voldoet wel aan onze wens, alleen de brochure komt niet overéén met het plaatje in de gids !??? daar moet verandering in komen, de aanbieding niet verheerlijken ,wij zijn niet moeilijk maar de volgende ronde vacantie sta ik er op dat ik krijg wat er op het plaatje staat!!! Ineke en ger gunzeln

Gereisd in september 2004

• 6M. griffioen20-09-2003

Mooi complex, goed zwembad, zeer compleet ingericht appartement. Tavira centrum is ongeveer 20 minuten lopen langs niet echt een leuke route. Groot nadeel is de drukke weg, de N125, die vlak langs het complex loopt en die je op het balkon dus ook hoort. Wel goede basis om de oostelijke Algarve en de prachtige zandstranden op de barriere-eilanden te verkennen, een auto is wel aanbevolen.

Gereisd in september 2003

• 6Annemiek02-09-2003

Omdat je een appartement huurt van een particulier kan het erg verschillen waar je terecht komt. Veel appartementen kijken uit over de parkeerplaats of zijn aan een drukke weg gelegen. De bereikbaarheid is prima als je een auto hebt. Ondanks dat het complex dicht bij Tavira ligt is het bijna niet mogelijk daar lopend te komen ivm de drukke weg die vlak naast het complex loopt. Veel apartementen hebben een gietijzeren balkon, lastig als je kleine kinderen hebt want die vallen hier zo doorheen.

Gereisd in september 2003

Aparthotel Tavira Garden info