7,8

15 reviews over Camping Ria Formosa in het Nederlands

Grandioos!!

Bert en Helma van Alphen,
11-8-2018

Ons hele verblijf op de camping was erg goed! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in april 2018

SUPER!!!!

Betty van den Berk,
9-8-2018

Je kunt er enkel per boot heen, dus geen auto. Maar dat is wel heerlijk rustig en relaxed! Het is een fantastische plek om er te vertoeven.prachtig zandstrand en heerlijk om te wandelen. Voor boodschappen ben je zo per boot in Olhao waar je uitgebreid kunt winkelen en shoppen. De verse vis van de markt van Olhao is tong-strelend en de Portugees bereidt de sardines en de bacalhau op verschillende wijze op de barbecue enserveren daar graag een koele verfrissende en tintelende Vinho Verde bij. Dit alles voor een zeer betaalbare prijs. In een woord gezegd de Algarve is SUPER!!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Hebben het er gezien en komen niet meer terug.

Agnes Dewulf,
5-5-2018

Waren er terug na 2 jaar afwezigheid. De vaste stacaravans zijn er overheersend en doen de camping geen goed. Nog weinig kans op een overwinteringsplaats. Nog steeds geen toiletpapier op de wc ook geen water of afvoer op de staanplaatsen die zeer klein zijn ca 36 m2. Prijs kwaliteit niet zo best.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige drukke camping

LoysonM
26-10-2015

Uitstekend verblijf, richt zich vooral op langverblijvers. sanitair in orde, alle andere mogelijke voorzieningen aanwezig zeer vriendelijk en hulpgevend personeel. Spijtig dat de plaatsen wat klein zijn.

Gereisd met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goede gok

Theo
13-8-2015

voor ons de vierde keer met vliegtuig en auto naar Portugal. Eerst naar het noorden en dan wederom eindigen in de algarve, afgelopen jaren op Turiscampo gestaan, schitterend leuk, maar dat hebben we wel gezien. Nu gegokt op deze camping geen spijt, alles was perfect alleen de Wifi werkte slecht tot niet. Bungalows waren compleet met zelfs handdoeken en opgemaakte bedden, ligging is prettig. Zwembad goed, strand schitterend wel een boottochtje van 4 minuten a 1.50 retour. Op de camping is veel maar het is meer een strandcamping dan verblijf camping. Geen tot weinig nederlanders ( ook prettig) veel spanjaarden, fransen, engelsen en portugezen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

mooie camping met veel groen

Anna Maria van Wingerden
14-11-2012

het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam ze staan altijd voor je klaar. Veel wandel en fiets mogelijkheden Gezellige terasjes aan de boulevard en heel bijzonder om met de boot naar het prachtige strand te gaan.

Gereisd met partner in Mon Sep 08 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een overheerlijke plaats

lucien_van_gasse
18-6-2012

dit is een camping om nooit te vergeten. Je ontmoet er echte vrienden campeerders. De leiding staat heel dicht bij de mensen en is echt bezorgd om ons welzijn. Kortom de sfeer is er geweldig. In de nabije omgeving is er erg veel te zien en te doen. Ook de winkels zijn niet ver weg en toch is het er rustig. Een prachtig zwembad die al vlug opgewarmd is zodat je er al in mei kan in zwemmen met een heerlijke temperatuur.

Gereisd met partner in Sat Mar 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

GOED GEORGANISEERDE CAMPING

Hans & Majella Stijfhoorn
9-5-2012

De camping toont als een groot parkeerterrein met nogal wat overwinteraars. Daarmee houdt mijn kritiek op, want verder is alles er perfect in orde. Prima sanitair, dat goed wordt schoongehouden. Verder is er gratis WIFI en deze werkte bij ons ook in de caravan, dus een paar Skypjes richting thuisfront lieten ons al snel onze plek terugverdienen. Het restaurantje op de camping is eenvoudig maar goed en tenslotte is er ook nog een geldautomaat op de camping te vinden... De uitbaters zijn vriendelijk en op de receptie wordt zelfs nederlands gesproken! Een vissersplaatsje ligt op 2 km afstand en het leuke stadje Tavira is per fiets via een redelijke zandweg langs de kust te bereiken. Kortom: geschikt voor overwinteraars maar ook voor de toevallige passant...

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Volgende jaar terug, hebben nu al gereserveerd

Jean-Pierre en Monique
16-9-2011

We huurden voor het eerst een chalet en de ervaring is heel goed, dagelijks wordt er gepoetst, 2 x week verse handdoeken en lakens en indien nodig worden ze op eenvoudige vraag vlugger geleverd. Eén minpuntje, de keukenuitrusting is "very basic"; voor 4 personen slechts 4 vorken, lepels, messen, geen aardappelmesje (probeer maar eens een aardappel te schillen met een slagersmes dat wel aanwezig was). We hebben die opmerking aan de directie overgemaakt en hopen dat er volgende jaar beterschap is. Personeel is heel behulpzaam en sommigen - zoals Lena - drukken zich perfect in het Nederlands uit.

Gereisd met partner in september 2011

Voor herhaling vatbaar

Jean-Pierre en Monique
24-9-2010

Waren er dit jaar met een mobilehome maar willen er volgende jaar een bungalow huren; voor mensen met een beperkte mobiliteit ligt de camping net iets te ver van Cabanas. Heel attent personeel, Lena die Nederlands praat, en in de cafetaria kregen we een uitstekende service van Inès (elle s'exprime très bien en français). Bedankt voor de bijzondere faciliteiten die aan mijn mindervalide schoonzus werden toegekend. We ontmoetten daar ook een Vlaamse residente uit Kallo, ons Maria, die ons heel wat weetjes wist bij te brengen.

Gereisd met partner in september 2010

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ria Formosa in Tavira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ria Formosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.