Pension Residencial Pôr do Sol

Pension
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Residencial Pôr do Sol voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Residencial Pôr do Sol in het Nederlands

Residential Pôr Do Sol is goed gelegen, vlak bij de restaurants, bars en haventje van Tavira. De uitbater spreekt perfect Engels en geeft tips voor de rest van je vakantie in Portugal: een toffe, behulpzame man. De dame die ons begroette sprak eveneens perfect Engels.

De kamer is vrij groot, vrij sober maar kraaknet. De airco was wel vrij luidruchtig.

Het enige nadeel vonden wij dat we bij aankomst het aantal broodjes moesten doorgeven die we de ochtend nadien op het dakterras bij het ontbijt wilden eten. Ook het beleg (kaas/vlees) moest op voorhand doorgegeven worden. Bij het ontbijt werd wel automatisch verse fruitsla geserveerd.

Tavira is trouwens zeker de moeite om eens rond te lopen, Pôr Do Sol is zeker een goede vertrekbasis.

Gastvrij pension

Sjaak en Heleen
22-11-2009

Een leuk pension aan de rand van een volkswijk in Tavira in de nabijheid van de rivier. Zeer gastvrije uitbater die graag een uitgebreide toelichting geeft op bezienswaardigheden, uitstapjes en restaurants in de omgeving. Vooral het expresso-apparaat op de kamer werd door ons zeer gewaardeerd. Het ontbijt wordt op de kamer geserveerd en is van uitmuntende kwaliteit ("of" keuze op het ontbijtformulier mag je rustig veranderen in "en"). De koelkast zetten we in verband met het geluid bij het afslaan 's nachts uit.

Zorg wel dat je een telefoon bij hebt als je voor het eerst aankomt, de uitbater woont boven en is niet altijd beneden aanwezig, het telefoonnummer hangt op de voordeur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Residencial Pôr do Sol in Tavira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Residencial Pôr do Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.