Pension Residencial Pôr do Sol

Pension Residencial Pôr do Sol

8.5Fantastisch

Portugal, Algarve, Tavira

Op vakantie geweest naar Residencial Pôr do Sol?

8.5Fantastisch

Pension info

• Kinderopvang
Meer pension info

2 reviews over Pension Residencial Pôr do Sol

• 8visje17-08-2010

Gezellig pension met vriendelijke uitbaters

Residential Pôr Do Sol is goed gelegen, vlak bij de restaurants, bars en haventje van Tavira. De uitbater spreekt perfect Engels en geeft tips voor de rest van je vakantie in Portugal: een toffe, behulpzame man. De dame die ons begroette sprak eveneens perfect Engels. De kamer is vrij groot, vrij sober maar kraaknet. De airco was wel vrij luidruchtig. Het enige nadeel vonden wij dat we bij aankomst het aantal broodjes moesten doorgeven die we de ochtend nadien op het dakterras bij het ontbijt wilden eten. Ook het beleg (kaas/vlees) moest op voorhand doorgegeven worden. Bij het ontbijt werd wel automatisch verse fruitsla geserveerd. Tavira is trouwens zeker de moeite om eens rond te lopen, Pôr Do Sol is zeker een goede vertrekbasis.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Sjaak en Heleen22-11-2009

Gastvrij pension

Een leuk pension aan de rand van een volkswijk in Tavira in de nabijheid van de rivier. Zeer gastvrije uitbater die graag een uitgebreide toelichting geeft op bezienswaardigheden, uitstapjes en restaurants in de omgeving. Vooral het expresso-apparaat op de kamer werd door ons zeer gewaardeerd. Het ontbijt wordt op de kamer geserveerd en is van uitmuntende kwaliteit ("of" keuze op het ontbijtformulier mag je rustig veranderen in "en"). De koelkast zetten we in verband met het geluid bij het afslaan 's nachts uit. Zorg wel dat je een telefoon bij hebt als je voor het eerst aankomt, de uitbater woont boven en is niet altijd beneden aanwezig, het telefoonnummer hangt op de voordeur.

Gereisd met partner in november 2009

Pension Residencial Pôr do Sol info