Villa Pedras Del Rei (& app)

Villa Pedras Del Rei (& app)

7.4Goed

Portugal, Algarve, Tavira

7.4Goed

• 5.6Inrichting
  • 6.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Pedras Del Rei (& app) voor je op een rij gezet:

Villa info

Meer villa info

55 reviews over Villa Pedras Del Rei (& app)

• 3Gerda en Leo07-06-2017

Nooit meer

Het is een oud, gedateerd, verwaarloosd etablissement De badkamer en keuken waren ronduit smerig. De tegels op de vloer waren vies. Het straatwerk op het terras was scheef, lag los en waren stukken af. Je zou er 's nachts als je thuiskomt, je nek over breken. Het ontbijt was karig en eenzijdig. Elke dag hetzelfde en zeer weinig Denk aan 1 afbakbroodje, een klein bakje jam en een plakje ham en kaas. Zeker niet voor herhaling vatbaar !

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8Peter Helleman05-07-2016

Waren tevreden, maar wel ligging afgelegen

Hadden geen auto gehuurd en OV was zeer slecht. Geen bus op zondag en de laatste mogelijkheid om 18.25 om weg te gaan. Dus terug lopen of een Taxi. Verder de inrichting van één kamer appartement zeer sober. Geen koffie zetapparaat en zeer weinig keuken inventaris. Alles mag wel weer eens gerenoveerd worden!!! Een kleine tip om een was rekje of waslijntje te hebben om het natte strandgoed etc. even op te hangen om te drogen. Helaas was in onze periode de buurman aan het verbouwen en nam ook iedere dag 2 zeer irritante hondjes mee die om elke beweging gingen keffen...

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Lisa27-08-2015

Prachtig bungalowpark

Zeer uitgebreid park, huisjes eenvoudig, maar verder prima. Personeel heel aardig! De kwaliteit verschilt per huisje, maar wij hadden een prima appartement. Voorzien van alle gemakken! Eigen tuintje en veel privacy.

Gereisd met partner in juli 2015

• 5familie_910-06-2015

Prachtig park, helaas erg verwaarloosd

Prachtig ruim opgezet park, leuke huisjes met alles erin wat je nodig hebt, geen luxe. Helaas zijn de huisjes erg verwaarloosd, schimmel staat 30 cm hoog aan de buitenzijde. Binnen is het niet veel beter, Badkamer is vies, veel kalk, bad en vloeren zijn vies. Keuken stinkt en de vloeren zijn moddervet ( wij konden met een krabbetje het vet van de vloer krabben) Schoonmaak stelt niets voor, schoonmaakster is nog geen 5 minuten per keer binnen. Bedden zijn hard, matras ligt op gemetselde verhoging zonder bedbodem.

Gereisd met partner in mei 2015

• 1Paulien Westerhoff28-07-2014

Slechte en misleidende informatie

Let vooral op via welke organisatie je huurt op Pedras del Rei. Wij huurden via organisatie een strandhuis, maar werden weg gestopt in een kleine donkere studio. Zeer misleidend en teleurstellend, vandaar deze waarschuwing! Het park zelf is prima, goede ligging, en vooral voor gezinnen met kinderen van alles voorzien.

Gereisd met partner in juli 2014

• 4Johannes01-07-2013

Als de airco werkt is het beter

We zijn negen dagen met allerlei smoesjes weg gestuurd omdat ze airco niet aan de gang konden krijgen. De laatste vier dagen een ander appartement. Receptie verstaat slecht Engels of ze doen het zo voorkomen. Onze behandeling verdiend een 1

Gereisd met partner in juni 2013

• 8ad22-12-2012

Vakantie in het toen nog pure Portugal

niet meer voor te stellen belevenis: voor de 1e keer vliegen, inmiddels 40 jaar geleden. Aan de Algarve een leuk kleinschalig park met alle voorzzieningen en een klein vissersdorp op loop afstand. Na een paar dagen groeten de vissers je al en een rondje in de plaatselijke bar kostte geen vermogen. Rust, Strand en een mooi achterland, wat wil je nog meer tijdens je vakantie

Gereisd met jonge kinderen in juni 1975

• 9HF25-07-2012

Prachtige plek.

Mooi ingericht park met prima zwembad. Je wordt met een eigen boot van het park gratis overgezet naar het mooie strand. Studio's zijn wat klein, maar als je er een slaapkamer bij hebt is er voldoende ruimte. Erg vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

• 0Tilly en Jan18-02-2012

Mooi park, gedateerd huisje

Het is een mooi, goed onderhouden park, mooi gelegen en heel ruim. Wij hadden met 2 pers. een vierpersoons huisje maar voor 4 zou het echt veel te klein zijn. De inrichting is uiterst sober maar schoon en verschilt per huisje. Voor verblijf in de winter is het huisje erg donker. Wij hadden 5 weken erg mooi zonnig weer maar als bij donker weer moet het er erg somber zijn. Er is dringend renovatie nodig want alles kiert en niets sluit goed. Ons 2 pers. houten bed was prima, de dekens wat aftands maar alles schoon. Er werd 5x per week schoongemaakt, 2x pw schone handdoeken en 1x pw bed verschoond. In de woonkamer moet je zitten op 2 bedden en dat is zéér oncomfortabel. Al het personeel was erg vriendelijk. De receptie is dag en nacht open. Bij de receptie kun je tegen betaling internetten en met eigen laptop gratis. Er zijn alleen Portugese zenders op TV. Er is een goed restaurant, een prima winkel en een ruimte met wasmachine+droger.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9wim hage28-10-2011

mooi gelegen bungalow

gunstig gelegen, en gunstig geprijsd; in het restaurant kun je uitstekend eten; leuke plaatsen in de buurt

Gereisd met partner in oktober 2011

Villa Pedras Del Rei (& app) info