Hotel Maria Nova Lounge

Hotel Maria Nova Lounge

9.1Fenomenaal

Portugal, Algarve, Tavira

Op vakantie geweest naar Maria Nova Lounge?

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Maria Nova Lounge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Maria Nova Lounge

• 2019
      10Marja Broek Helsper15-04-2019

Een dikke tien van ons voor deze reis en verblijf.

Voor ons de 1e keer dat wij bij touroperator hadden geboekt. Tavira is een prachtig oud en cultureel stadje. Hier loop je in 10 minuten van het hotel naar toe. Hotel is fantastisch, netjes en schoon met uitstekend ontbijt. Zijn hier 11 dagen geweest. Gastvrij en behulpzaam personeel. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Yvonne Koster28-02-2019

Zeer prijs waardig. Alleen informatie is slecht

Het hotel is heel mooi gelegen. dicht bij het centrum van Tavira. Er is een binnen en buitenbad. Alles ziet er schoon en goed verzorgd uit. Ook is er op de bovenste verdieping een bar met heel veel zitplaatsen en grote ramen. Hier heb je een fantastisch uitzicht over de stad. Alleen het personeel van de receptie in onvriendelijk, snapt niet veel. Dit is heel jammer, want het doet afbreek aan de service die dit hotel te bieden heeft. Ook is het merkwaardig, dat in advertenties over dit hotel,gesuggereerd wordt dat er geen annuleringskosten in rekening worden gebracht. Als men persoonlijk wil reserveren, dan vragen ze je naam, kaartnummer, tot wanneer geldig en je geheime nummer. Tot 48 uur van tevoren kun je gratis annuleren, daarna wordt er 25 % van je credit kaart afgehouden. Maar bij de receptie kreeg ik 2 keer van de Manager te horen, dat bij now show, het hele bedrag wordt afgehouden. Heel merkwaardig.

Gereisd met partner in februari 2019

Hotel Maria Nova Lounge info