Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag24°15°
8,4

55 reviews over Bed and Breakfast Guesthouse Casa Verdazul in het Nederlands

Fantastisch verblijf, gastvrije ontvangst !

Amiek&Gaby
26-3-2019

Mooie accommodatie, sfeervolle kamer, schoon en eigentijds. Voldoende keukengerei om een potje te koken Vriendelijke en professionele gastvrouw en gastheer. Fijne en in deze tijd nog rustige omgeving

Gereisd Met partner in maart 2019

Ellen kooijman
13-5-2018

Geweldige plek met fantastastisch uitzicht !! Ontvangst heel gastvrij en ook al komen wij hier voir de zoveelste keer , het is zo verfrissend hier tot rust te komen en tegelijkertijd het fijne Portugal iedere keer nog iets beter te leren kennen

Gereisd Met partner in mei 2018

Fantastisch, smaakt naar nog een keer!

Truus Bijvoet
2-4-2018

Wij vierden hier ons 35-jarig huwelijk samen met onze kinderen en kleinkinderen. We hadden het penthouse, een kamer en het huisje gehuurd. We waren onder de indruk hoe de verschillende vertrekken eruit zagen bij de rondleiding door Monique. Onder de indruk van alles wat aan tuin bij Casa Verdazul hoort! We hadden de eerste ochtend een ontbijt laten verzorgen door Monique. Heerlijk en goed verzorgd! Een aanrader: een wijnproeverij + pizza eten! Genieten voor de innerlijke mens. En dan natuurlijk wakker worden, je balkon oplopen en genieten van de portugese zon. Bedankt Monique, Frank, Joe en Kate!

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Mooi gelegen en goed guesthouse

Fam v. Bree
30-6-2017

Het is een kleinschalig B&B dat een stukje van de doorgaande weg afligt, rustig gelegen. De vriendelijke Nederlandse eigenaresse heeft er een smaakvol verblijf van gemaakt, er is een mooie tuin en zwembad. Het appartement is schoon en van alle gemakken voorzien. Een auto is een must om naar de mooie stranden in de omgeving te gaan ( ilha de Tavira, praia do Barril ) en om naar Tavira te rijden ( 10 min.) alwaar verschillende goede restaurants zijn. Aquazul en Tavira Lounge en O' Castello kunnen wij aanbevelen, vooraf reserveren.

Gereisd Met partner in juni 2017

Geweldige plek met op en top gastvrijheid !

Familie van der Werf
5-5-2017

Gisteren thuisgekomen van een heerlijke vakantie in de Algarve. We hebben een paar fantastische dagen doorgebracht bij Casa Verdazul. Wat een mooie unieke locatie, kleinschalig op een geweldig plek vlakbij Tavira. Wij verbleven met 2 tieners van 13 en 15 jaar in het penthouse. Ruim verblijf waar je heel goed met een gezin je vakantie kan doorbrengen. Het penthouse heeft een dakterras met een fenomenaal uitzicht. Je kunt de zee in de verte zien liggen en genieten van de prachtige natuur. Monique is een zeer goede gastvrouw die haar gasten het aan niets laat ontbreken. Wij hebben genoten en komen graag nog eens terug ! Monique en haar kinderen (Joe en Kate) heel erg bedankt !

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Unieke rustige plek in de Oost-Algarve

Frank Nieuwendijk
26-7-2016

Unieke sfeer Mooie kamers Fantastische tuin Heerlijk zwembad

Gereisd Met vrienden in januari 2016

J.Nuijten
30-6-2016

Prachtige ligging,rustig en toch vlak bij het strand,Tavira,luchthaven 20km, en snelweg 6 km. Prachtige tuin met zwembad en een beperkt aantal accomodaties. Dus geen massa gedoe. Dus rust en genieten van alles om je heen. Nederlandse eigenaresse, zeer vriendelijk en ondernemend. Staat altijd voor je klaar .

Keurig schoon en van alle gemakken voorzien. Een aanrader !!!

Gereisd Met partner in juni 2016

Rust en ruimte

Yvonne Meijers
25-6-2016

Casa Verdazul is rust en ruimte. Auto is vereist of je moet een echte wandelaar zijn. Lekker zwembad en prachtige tuin. Mooi uitzicht en landelijke ligging. In de omgeveing is van alles te doen. Strand, stadjes, winkelen en lekker uit eten voor een zacht prijsje. Het huisje voldoet aan al onze eisen. Al zou ik graag een oplossing zien voor het probleem toiletpapier.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk verblijf

Dirk
20-5-2016

Een top penthouse met een rustige ligging en prima voorzieningen. Veel mogelijkheden in de omgeving, dicht bij de kust en allerlei voorzieningen.

Gereisd Met partner in mei 2016

Relaxd

Yvon Meijers
31-8-2015

Een auto is een must, wij komen er voor de rust en gemoedelijke sfeer.

Gereisd Met partner in juni 2015

Bed and Breakfast info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Guesthouse Casa Verdazul in Tavira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Guesthouse Casa Verdazul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.