Bed and Breakfast Casa 5 Artes

2 reviews over Bed and Breakfast Casa 5 Artes in het Nederlands

een bijzonder verblijf

me
28-7-2009

Casa 5 heeft iets heel speciaals. Je voelt je onmiddelijk welkom en thuis. Als je wilt kun je mee eten, en de maaltijden zijn geweldig. Op hun blog kun je zien wat ze zoal eten. De kamer is gezellig met een goed bed. En je zit overal dichtbij. Een aanrader!

casa 5

Shamar
28-7-2009

Gezellig en artistiek. Dichtbij winkels en leuke terrasjes en restaurantjes.

Het stadje is leuk en er is veel cultuur en gezelligheid.

Het strand is ook niet ver weg. Je kan met de boot, of een fiets huren, dan ben je er ook zo.

Lopend is het ook nog te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa 5 Artes in Tavira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa 5 Artes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa 5 Artes scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.