Bed and Breakfast Cas al Cubo

Tonen op kaart

172 reviews over Bed and Breakfast Cas al Cubo

• 2019
    10Jan en Hennie27-10-2019

Logeren bij Nicole en Kathleen, is geweldig!

We komen al 5 jaar bij deze zeer goed verzorgde B&B Cas Al Cubo. We voelen ons er meteen thuis. We hebben weer genoten van het uitgebreide ontbijt met veel vers fruit, deels uit eigen tuin. En natuurlijk het zelfgemaakte taartje niet te vergeten. Nieuw waren de kakelverse eitjes van de 4 dames (kippen) voor ons dit jaar. We kijken nu alweer uit naar volgend jaar!

Nicole & Kathleen, eigenaar, 01-11-2019

Lieve Jan en Hennie, het was ook weer ontzettend gezellig om jullie te zien! Dank je wel voor dit mooie review en tot volgens jaar, hopen we!

• 10Sjef Versteeg26-10-2019

Heerlijk rustig

zeer comfortabele b&b met fraaie kamers, super gelegen in het verstilde achterland van Tavira en Olhao.

Nicole & Kathleen, eigenaar, 01-11-2019

Lieve Sjef, Emmy, Hans en Els, dank je wel dat jullie de moeite hebben genomen om ons digitaal te steuren! Het was weer erg gezellig dat jullie er waren, en het aanleren van de Keezbord spelregels is nog steeds niet gelukt. Volgende keer hopen we!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Evelyn Westgeest23-10-2019

Fantastisch!!

Zeer goed verzorgde B&B, schoon, heerlijk ontbijt, supergezellige gastvrouwen die je veel goede tips over de omgeving kunnen geven. Deze tips varieren van goede restaurantjes tot leuke wandelingen. Zijn nu 3 keer geweest en komen in november graag weer terug!

Nicole & Kathleen, eigenaar, 01-11-2019

Dank je wel voor dit mooie review! De tafel voor 17 november is aangevraagd zodat jullie met zijn vieren hopelijk weer heerlijk kunnen genieten. Wij zien alweer uit naar jullie komst!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Ans en Hans Bardoel21-10-2019

Zeker een aanrader!!

Voor het vierde jaar weer volop genoten bij Nicole en Kathleen van B&B Cas al Cubo. Deze keer vrienden meegenomen, die ook zeer enthousiast waren. Deze gezellige dames doen er alles aan om je te laten genieten van een onbezorgde vakantie. Iedere morgen met de andere gasten op het terras een zeer gevarieerd ontbijt met o.a. vers fruit, zelf gemaakte jam (ook uit eigen tuin) zelf gemaakt gebak, een goed begin van de dag. Zij geven allerlei tips voor leuke uitstapjes, restaurantjes etc. ( die ze eerst zelf goedgekeurd hebben!). De locatie ligt in een mooie groene omgeving, je kunt er ook heerlijk wandelen (wandelroutes zijn aanwezig). De kamers zijn netjes en schoon en van alle gemakken voorzien. Er is ook een mooi zwembad! Nicole en Kathleen kunnen ook bemiddelen voor een huurauto. Je bent verzekerd van een heerlijke vakantie!

Nicole & Kathleen, eigenaar, 01-11-2019

Lieve Ans, Hans, Caroline en Theo, Het was weer heel erg "Brabants" gezellig met jullie in huis! Het voelt net alsof er oude vrienden binnen komen. Dank je wel voor de lovende woorden en natuurlijk hopen we jullie weer te mogen begroeten volgend seizoen!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10M. Koeleman21-10-2019

Super verblijf en fantastische gastvrouwen.

Fantastisch verblijf op een mooie plek met geweldige gastvrouwen. Niets wordt aan het toeval overgelaten. Pure verwennerij. Een vakantie zonder zorgen!

Nicole & Kathleen, eigenaar, 01-11-2019

Hallo Margreet en Frans, Wat was het een feest om jullie hele familie te mogen ontmoeten! Dank je wel voor het mooie review, wij vonden het super om jullie weer te zien. En wie weet ... até a vista

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Herman & Anneke21-10-2019

Verblijf bij Cas Al Cubo is heerlijk&onbezorgd

Voor ons was het de zevende keer bij de dames van Cas Al Cubo! Dit zegt eigenlijk al heel veel over hoe wij over Cas Al Cubo vinden! Het is een mooie locatie in een fraaie omgeving en een garantie voor een onbezorgde vakantie! Iedere ochtend staat er een super ontbijt uitgeserveerd op het terras waar we met zn allen gezamelijk de dag starten. Ook voor advies over wat te doen in de omgeving of waar eventueel naar toe te gaan of welk restaurant is een mogelijke aanbeveling weten de dames alles van. De locatie (de villa) ligt midden in een groene omgeving net buiten het dorp Santa Catarina da Fonte do Bispo. Een schitterende uitvalbasis voor diverse activiteiten en een onbezorgde vakantie/verblijf. De slaapkamers zijn van alle gemakken voorzien en worden iedere dag weer netjes gemaakt. Tevens kunnen de dames van Cas Al Cubo indien gewenst ook bemiddelen bij oa. een huurauto voor tijdens het verblijf/vakantie. Een zwembad is er ook!

Nicole & Kathleen, eigenaar, 01-11-2019

Boa tarde Herman en Anneke, dank je wel voor jullie mooie review. Wat fijn om te horen dat jullie het na al die jaren nog steeds fijn vinden om bij ons een weekje (en soms langer) te komen uitrusten en het strand van Terra Estreita te bezoeken. We hopen natuurlijk dat we jullie volgend jaar weer zien, want ook wij vinden de "borrel na het strand" altijd erg gezellig!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Katrien20-10-2019

Fantastisch !

Wij hebben een heel leuk verblijf gehad. Alles was prima in orde.

Nicole & Kathleen, eigenaar, 01-11-2019

Beste Kartien, dank je wel voor dit mooie review en wat fijn dat jullie het bij ons naar je zin hebben gehad! Wij vonden het erg leuk om jullie te leren kennen en we hopen jullie nog eens te mogen ontvangen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Cas17-10-2019

De WÓW factor!

We hebben nu een paar keer gelogeerd bij B&B Cas al Cubo. Het ontbijt, de service, de zorg en aandacht van de dames en de tips blijven onveranderlijk fantastisch. Wat ons het meest opvalt, is dat er iedere keer iets nieuws is bedacht om de gasten te verrassen. Dit keer was dat een ansichtkaart, mét postzegel, die op de kamer op je ligt te wachten (met een pen) zodat je de achterblijvers eens ouderwets een ansichtkaartje kunt sturen. Dat geeft echt iets extra's; een WÓW-factor.

Nicole & Kathleen, eigenaar, 01-11-2019

Beste Cas, Dank je wel voor dit mooie review. We zijn onze hersenen alweer aan het kraken hoe we jullie verwachtingen in seizoen 10 nóg eens een keer zouden kunnen overtreffen. Wordt vervolgd in 2020 (hopen we)!

• 10TD11-10-2019

Super Relaxed

Heerlijk een week genoten bij B&B Cas Al Cubo. De rustige omgeving, midden in de natuur, wakker worden van de vogels, zorgt er voor dat je helemaal ontspant. Zeer uitgebreid ontbijt; veel vers fruit, zelf gemaakte jam van fruit van eigen bomen, altijd een lekker vers gemaakt cakeje of taartje en natuurlijk een naar wens klaargemaakt kakelvers eitje van de "huiskippen". In één woord: RELAX! Tot volgend jaar maar weer!

Nicole & Kathleen, eigenaar, 01-11-2019

Besate Theo, Wat fijn dat Cas al Cubo een plek is waar jullie helemaal kunnen bijkomen. Dat is natuurlijk ook de bedoeling die we hier hebben; dat mensen zich thuis voelen, zichzelf kunnen zijn en alle zorgen even achter zich kunnen laten. Dank je wel dat je dat hebt willen delen in dit review. En tot volgend seizoen!

• 10Jeanet30-09-2019

Een heerlijke tijd!

We hebben alweer een heerlijke week gehad bij Cas al Cubo. Een geweldig ontbijt, een lekkere informele sfeer en veel gezelligheid. Volgend jaar weer!

Nicole & Kathleen, eigenaar, 01-11-2019

Lieve Jeanet en René, Wat was het weer gezellig. En wat stoer dat jullie op de gehuurde motor de wegen in de Algarve hebben verkend. Volgend jaar eerst een kleine cursus GPS misschien, maar de schitterende foto´s waren er niet minder om. Ook wij vinden het altijd super als jullie er zijn en we hopen dat we mogen zeggen ... tot volgend jaar!

Gereisd met partner in september 2019

17 tips over Bed and Breakfast Cas al Cubo

• TTTravels, 25-02-2014

Het strand van Barril is geweldig, parkeer je auto en neem de benenwagen of het stoomtreintje naar het strand. Een avondje naar Spanje in het dorpje Ayamonte is een aanrader. Neem het veerbootje vanuit Vila Real de Santo Antonio aan Portugese zijde, ook een leuk dorpje trouwens met goede visrestaurants aan de kustweg.

• Lindsay en Michel, 13-07-2013

Wanneer je niet handig bent met kaartlezen, neem een TomTom mee!

• kirsten jaarsma, 17-06-2013

bezoek het eiland Culatra waar je vanaf Olhao met een boot naartoe kunt varen. Hier kan je genieten van een geweldig en rustig strand. Leuke beachbar bij praia do farol. of bezoek het schitterende praia dos tres irmaos in Alvor, waar je heerlijk kunt lunchen bij restaurant Canico.

0 vragen over Bed and Breakfast Cas al Cubo

Bed and Breakfast info