Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

193 Reviews over Cas al Cubo

• 10Carla06-09-2021

Fantastisch!

Samen met een vriendin ben ik 9 dagen in Cas al Cubo verbleven. We hebben het echt heerlijk gehad. We zijn een aantal maal wezen golfen (3 verschillende banen), hebben een boottocht in de Ria Formosa gemaakt (zeer mooi en indrukwekkend om te zien en de verhalen te horen, bv over de kokkels), zijn een dag aan het strand van Farol geweest en hebben ook een dag besteed aan rondrijden in het westen van de Algarve, waar we de bijzondere Percebes (bendemosselen) gegeten hebben. We hebben vooral van dit alles genoten door het fantastische 'gastvrouwschap' van Nicole en Kathleen. Naast dat ze ons de beste tips gaven voor al deze 'uitstapjes', regelden ze het vaak voor ons ook erg goed, door bv even te telefoneren (in het Portugees). Het verblijf in Cas al Cubo zelf is ook echt top. Beter kan gewoon niet: een heerlijke kamer en bed, met een heel mooie tuin en heerlijk zwembad en dat in een zeer rustige omgeving. Het was in 1 woord: fantastisch!

• 9Judith05-09-2021

Een heerlijk ontspannen verblijf

Comfortabele B&B, met persoonlijke aandacht voor iedere gast van zeer attente gastvrouwen. Slechts een klein half uur van luchthaven Faro. Ligt geïsoleerd, in de nabije omgeving zijn alle voorzieningen met de auto goed bereikbaar. Veel mogelijkheden, golfen, wandelen, strand, veel goede restaurants. Prachtige omgeving door natuurgebied Ria Formosa. Geen massatoerisme.

• 10Annemies Gort04-09-2021

Laat je lekker verwennen!

In deze b & b kun je je lekker laten verwennen! De eigenaars hebben er duidelijk geld in gestoken. Smaakvolle kamers, goede bedden, nespresso op je kamer, goed internet, prachtig zwembad. Het is overal superschoon. Ze hebben een geweldige service. Ze verzorgen een heerlijk ontbijt, zelfs als je vroeg weg moet. En voor de avond reserveren ze de fijnste lokale restaurantjes voor je.

Deze b & b ligt op 20 minuten rijden van het vliegveld, in het rustige stukje van de Algarve. Kortom, een aanrader als je er even lekker uit wilt.

• 10Ad28-08-2021

perfect verblijf voor het ware vakantiegevoel

lekker rustig gelegen B&B, we hadden een mooie kamer en een heel goed bed; schoon; de verzorging was uit de kunst en op de persoon gericht; steengoed ontbijt, af en toe wordt een heerlijk diner verzorgd, mooi zwembad, diverse plekken rond de B&B waar je uit de altijd aanwezige zon kon zitten

• 10Ilse van Rooijen03-08-2021

Fantastisch mooi!

Wat een mooie plek! Fantastisch mooie villa, ruime en schone kamers waar werkelijk aan ieder detail gedacht is. De dames maken iedere dag een lekker uitgebreid ontbijt. De gevulde koelkast is ook prettig als je een dagje weg wilt en wat mee wilt nemen of als je juist terug komt en toe bent aan een koud drankje! Kathleen en Nicole weten heel veel (zo niet alles) van de omgeving en kunnen je leuke tips geven. En het zwembad is ook heerlijk! Niet te klein en heerlijk schoon! Voor ons echt een 10!

• 10Carla20-07-2021

Ondanks code Oranje in de Algarve, hebben we ons geen seconde onveilig gevoeld. De B&B ligt op een prachtige rustige plek met mooie stranden en heerlijk eten in de buurt. En wat zijn we verwend met het uitgebreide ontbijt, een ruime slaapkamer met heerlijke bedden en goede airco. Het heeft ons aan niks ontbroken! Nicole en Katleen, nogmaals bedankt voor de fantastische week!

• 9Marloes14-07-2021

Heerlijk ontspannen

Niks moet. Heerlijk rustig. Voor een vakantie om bij te komen. Vriendelijke gastvrouwen die altijd voor je klaar staan.

• 10Familie Hemelrijk09-07-2021

Wat een fantastisch verblijf en mensen!

Wat hebben wij genoten van al de luxe, aandacht en gezelligheid. Kathleen en Nicole doen er alles aan om je een geweldige tijd te bezorgen. Zij leiden vol passie en met enorme inzet deze geweldige B&B. We zijn enorm in de watten gelegd. Wij en onze dochter van 2 hebben heerlijk genoten van de geweldige ontbijtjes en het prachtige huis met zwembad. Deze plek en vooral de mensen (Kathleen en Nicole) zorgen er voor dat wij hier zeker terug komen!

• 10Carmen en Theo25-06-2021

Heerlijk genieten in deze B&B

Cas al Cubo is rustig gelegen in een mooie omgeving. Je kunt hier heerlijk tot rust komen bij het fijne zwembad met ligbedden of op een ander leuk plekje in de tuin. Onze kamer was mooi, ruim en met een groot terras, van alle gemakken voorzien en keurig schoon. Het zeer uitgebreide ontbijt was overheerlijk, met verschillende soorten brood, vers fruit, verse jus d’orange, yoghurt, diverse jam, vleeswaren en kaas, een ei hoe je het zelf wilt hebben en eigengemaakte taart. Kathleen en Nicole verwennen hun gasten echt, niets is te veel gevraagd, en altijd even vriendelijk en spontaan. Ze geven tips voor wandelingen, uitjes, restaurants etc. Met de huurauto hebben we leuke stadjes bezocht en zijn we bij mooie stranden geweest. Er is voor ieder wat wils. Wij hebben hier echt genoten van onze vakantie en kunnen het andere dan ook zeker aanbevelen.

• 10Sanontour07-06-2021

Geweldige BenB met zeer gastvrije eigenaren

Mooie ligging in natuurlijke omgeving. Dichtbij klein plaatsje, grotere plaats Tavira goed bereikbaar. Zeer aardige eigenaren, Nicole en Kathleen, geven tips voor restaurants en kennen veel mooie wandelingen in de omgeving. Om op de route te blijven, krijg je GPS mee. Het ontbijt is onovertroffen, zelfgemaakte jams, taarten en brood.

Bed & Breakfast Cas al Cubo info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden