Bed and Breakfast Cas al Cubo

Bed and Breakfast Cas al Cubo
9,7

123 reviews over Bed and Breakfast Cas al Cubo in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Jacqueline van den Bos de Rouw
12-7-2018

Zoek je rust ruimte zon prettige gastvrouwen en lekker eten zoek dan niet verder

Fantastische vakantie

René en Jeanet
30-6-2018

Wat hebben we weer genoten . Nicole en Kathleen zorgen er echt voor dat je , je thuis voelt . Smorgens een heerlijk ontbijt daar kan geen 5*hotel aan tippen .

De kamers en bedden zijn van hoge kwaliteit .er is aan iedereen gedacht , harde , zachte , kleine kussens .

De omgeving is prachtig om helemaal tot rust te komen .

Heerlijk zwembad .

Ook is er een mogelijkheid om 1x per week in BB een diner te bespreken . En daar maken ze dan ook veel werk van . Ook daarbij houden ze rekening met de smaak van de gasten 👍. Wil je wandelen of zin in een fietstocht je hoeft het maar aan te geven en ze helpen je met mooie tochten , en een gps die je mee mag nemen . Er staan voor de fietstocht mountinebike’s klaar .

Op de kamer liggen badlakens klaar en een mooie grote strandtas die je gedurende je verblijf mag gebruiken .

Echt een Aanrader en zeker voor herhaling vatbaar . Wij zijn er nu voor de 4x geweest en nog steeds is het er heerlijk

Geweldig !

Anna Hartskeerl
14-6-2018

Geweldig adres! Lieve, hartelijke gastvrouwen die altijd voor je klaar staan, alles voor je regelen, mooie wandelingen voor je zoeken. Zeer uitgebreid ontbijt. Luxe verzorgde kamer met badkamer. De omgeving is bijzonder geschikt voor wandelingen, maar ook zijn er leuke plaatsjes waar je gezellig een terrasje kunt pakken en lekker kunt eten. Kortom, een echte aanrader!

fantastisch

Kris en Sandra
1-6-2018

Wat hebben we genoten van jullie mooie b&b en jullie buiten gewone lekkere ontbijtjes, werkelijk niets ontbreekt. Op onze rondreis was dit de plek met het aller beste bed.Niets is de dames teveel, ons zie je zeker terug.

Nicole & Kathleen, eigenaar, 11-6-2018
Lieve Kris en Sandra, het was een heel groot genoegen om jullie als onze gasten te mogen ontvangen en om jullie te mogen leren kennen. Wij hebben er echt van genoten. Dank jullie wel voor het bezoek en voor de mooie woorden. We wensen jullie een fijne zomer!

Aanrader!

Liesbet
21-5-2018

Ondertussen zijn we bijna een week weer op Belgische bodem en genieten nog na van onze heerlijke vakantie bij jullie in Portugal!

Wij hebben er als gezin echt van genoten: prachtige landschappen, heerlijk zonnetje, mooie strandjes, leuke boottochtjes …

Jullie gastvrijheid was uitmuntend! Elke dag mogen starten met jullie vers ontbijt: ZALIG!

Nicole & Kathleen, eigenaar, 11-6-2018

Beste Liesbet "en mannen",

Wij vonden het ook erg leuk om jou en de lieve mannen als onze gasten te mogen hebben. Wat fijn dat jullie het bij ons naar je zin hebben gehad. Dat geldt voor ons met jullie evenzo. Het was een groot plezier! Een mooie zomer toegewenst.

Wederom een heerlijk verblijf.

Arnold en Els
9-5-2018

Een heerlijke plek om te verblijven. Een mooie, prachtig gelegen B&B met smaakvol ingerichte kamers die elke dag worden schoongemaakt. Ook elke ochtend een vorstelijk ontbijt met veel vers fruit uit eigen tuin. Een fijn zwembad waar je eigenlijk niet meer uit wilt komen. Nicole en Kathleen zijn geweldige gastvrouwen die vele goede suggesties doen wat wandeltochten, restaurants of leuke bezienswaardigheden betreft. Wij waren in Cas al Cubo voor de derde keer en net als de vorige keren gingen we volledig uitgerust weer naar huis. We komen vast weer een keer terug.

Voor iedereen aan te raden.

Kees en Margreet
21-4-2018

Prachtige B&B, super enthousiaste gastvrouwen,Kathleen en Nicole, niets is hun te veel en ze geven goede tips voor eten,wandelingen en bezichtigingen. Ontbijt is zeer uitgebreid en veel vers fruit. Kamer uitstekend. Niets meer dan lof, ze doen er alles aan zodat het je aan niets ontbreekt. Zelfs wanneer je iets vergeet( oordopjes😊) geen enkel probleem ook dat is zo opgelost.

Een mooie B& B ruime schone kamers, een perfect ontbijt alles wat je nodig heb om even te ontspannen. Met een auto bij de hand is het goed toeven!

Je wordt verzorgd met passie het is niet hun werk maar hun hobby en dat merk je aan alles. Het was TOP!!!!!

Prachtige plek

Jan & Marja
21-11-2017

Hartelijk welkom door de gastvrouwen Kathleen en Nicole in deze sfeervolle B&B. De kamers zijn met zorg ingericht en de bedden zijn prima. Het ontbijt is uitgebreid en met veel vers fruit. Prachtige tuin met zwembad met meerdere zitjes en ligstoelen. Kortom, een super-accommodatie. Zeker een plek om naar terug te keren.

Keurige B&B, prima locatie, geweldig ontbijt, twee gastvrije en hulpvaardige dames, heerlijke bedden, mooie kamers, ruime tuin (voorzien van voldoende ligbedden), fris zwembad, kortom ... gewoon doen ..!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cas al Cubo in Tavira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cas al Cubo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Cas al Cubo scoort een 9.65 uit 10 op basis van 129 reviews.