Bed and Breakfast Cas al Cubo

Kleine hotelsWeer vandaag18°12°
Bed and Breakfast Cas al Cubo
9,7

133 reviews over Bed and Breakfast Cas al Cubo in het Nederlands

Oase van rust, pure luxe

Carina Aerden
14-10-2018

Cas al cubo is een fantastisch aangename plek om volledig tot rust te komen. Mooie kamers met grote terrassen, prachtige patio, heerlijk zwembad, hemels lekker ontbijt...je hoeft nergens meer naartoe...

Alles dankzij twee buitengewone gastvrouwen!

Perfect; wij gaan zeker terugkomen

Rene en Paulette
11-10-2018

Nicole en Kathleen maken van het verblijf van hun gasten een onvergetelijke periode. De plek is prachtig; het ontbijt is perfect, en vooral de betrokkenheid van de gastvrouwen kan gewoon niet beter. Zelfs tips voor de invulling van de dag zijn op maat

Prachtige rustige B&B

Marijke Briers
17-9-2018

Wij hadden een geweldig verblijf, de gastvrouwen waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Iedere ontbijt was anders maar telkens heel uitgebreid , echt super.

Dit is een echte aanrader voor wie van rust en luxe houdt.

Een aanrader!

Sarah en Nicola
10-9-2018

Ons verblijf bij Nicole en Katlene was heel aangenaam. Ze laten je thuis voelen in hun huis. Een rustig gelegen B&B met een geweldig zwembad. Het ontbijt was super, veel vers fruit, allerlei soorten kaas en hesp, zelfgemaakte confituren, ... Onze kamer was mooi, proper en had een ruim terras. En ‘s nachts muisstil, zoals wij het graag hebben. Kortom een goede uitvalsbasis om de Algarve te ontdekken.

Fantastisch voor een verzorgd gezellig verblijf

Bert Meyer
7-9-2018

Ons verblijf van 26/8 t/m 30/8 in Cas Al Cubo was geweldig.

Mooie grote gezellige kamer met privé terras.

Grote mooie tuin met veel zitjes en een groot zwembad.

Zeer uitgebreid ontbijt met heel veel vers fruit en div soorten beleg, koffie thee en een sapje.

Veel informatie over de omgeving, activiteiten, bezienswaardigheden en restaurants.

Af en toe stellen de dames een menu samen en koken dan voor de gasten, deelname is vrijblijvend, maar wel aan te bevelen, staat voor veel gezelligheid en lekker eten.

Nicole en Kathleen stellen alles in het werk om het de gasten naar hun zin te maken dit door hun warme belangstelling in de mensen, hun adviezen, het luisteren naar kritiek en hun drive om steeds te verbeteren.

Ik kan Cas Al Cubo dus van harte aanbevelen voor een gezellige plezierig en culinair verblijf in de Algarve

Bert & Coby Meyer.

The best from the rest

Edward Appels
6-9-2018

Mensen wat is dit een geweldige B&B. 2 uiterst gezellige, behulpzame en gastvriendelijke meiden die het echt erg goed voor elkaar hebben. Aan bijna alle wensen wordt vrijwel direct voldaan, de kamers zijn van alle gemakken voorzien, tot aan een schoenlepel en koffieweger aan toe.

Heerlijk zwembad .

Iedere dag een super ontbijt, heel veel wandelroutes. Tips op alle gebied, kortom in een woord GEWELDIG.

Dank je wel Nicole en Kathleen, wij zijn verliefd geworden op jullie B&B, Tavira regio en jullie.

Geweldig

Christine
5-9-2018

Prachtige plek, super vriendelijke mensen en het ontbijt is zo uitgebreid, er ontbreekt niets. In een woord geweldig 👌😀

Super kamers van alle gemakken voorzien, prima bedden, schoon, modern, licht, ruim genoeg en eigen badkamer en toilet.

Super ontbijt, vers fruit, vers zelf gebakken brood en broodjes, heerlijke cappuccino, thee, vers geperst sap, een heerlijke eitje en elke ochtend een zelf gebakken taart of ander lekkernij.

Super locatie met zeer ruime tuin, een geweldig zwembed, heerlijke ligstoelen waar je lekker lui in kunt zijn. En ben je je boek, je strandtas, je strandlaken of zelfs je golftas vergeten, geen probleem.... Kathleen en Nicole hebben overal voor gezorgd.

Ook heerlijk gegeten bij Anna, slow coooking in Portugal met een uitzicht van heb ik jou daar.....,Kathleen en Nicole gaan wekelijks met hun gasten langs. Ook voor een heerlijke BBQ thuis draaien zij hun hand niet om. Kortom een B&B met 5-sterrenhotel score gerund door Kathleen en Nicole, 2 super gastvrouwen.

TOPPIE

Ines & Stefan
27-8-2018

Wow,Kathleen en Nicole zijn de perfecte gastvrouwen.

Ze voelen perfect aan wat je noden en wensen zijn.Super kamer, alles spic en span.

Ontbijt was gewoon perfect. Scooterverhuur voor een week werd door hun prima geregeld. Aflevering en ophaling bij de B&B. Wat kan je meer wensen.Zelfs tochten voor de scooter werden door Kathleen prima uitgetekend. Bergen, zee, een leuke stop om even te zwemmen of iets te eten. Super.Niets was hen te veel. Prachtige natuur.Ook de restaurantjes die we 's avonds bezochten waren op hun advies en dagelijks gereserveerd. TOP !! Bedankt voor het leuke verblijf.

Fantastico

Yves en Pat
23-8-2018

Zeer mooie B&B met een prachtige ligging.

De kamer Oliveira geboekt. Deze ruime kamer heeft een zalig bed met verschillende soorten kussens, zeer ruime en mooie badkamer en groot terras met een prachtig uitzicht. Het ontbijt is zeer goed. Iedere morgen vers fruitsap, vers fruit en een ruim assortiment aan broodjes, beleg, confituur, ... en een "eigen creatie" verassing (taart, smoothie, koekjes,...). De service van begin tot einde is perfect.

Het zwembad is zalig. Overdekte staanplaats voor de wagen.

Kortom, een echte aanrader.

Nicole en Kathleen, jullie zijn 2 geweldige dames en we wensen jullie het allerbeste toe in de toekomst. Bedankt voor al de tips en de gezellige sfeer tijdens ons verblijf.

Groetjes van Yves en Pat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cas al Cubo in Tavira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cas al Cubo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.