Bed and Breakfast Tapada do Gramacho

Bed and Breakfast Tapada do Gramachosterstersterster

9.9Fenomenaal

Portugal, Algarve, Silves

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Tapada do Gramacho voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

44 reviews over Bed and Breakfast Tapada do Gramacho

• 2019
    10Geraldine17-04-2019

Warme B&B met veel warme extra’s!

Als je de 3 gekleurde rotsen - die als markering aan de toegangsweg net buiten Silves- ziet dan weet je al dat deze B&B wordt gerund door mensen met oog voor detail! En meer dan dat! De hartelijke ontvangst door Karin en Imco past helemaal bij de warmte van deze accommodatie. We worden ontvangen met een heerlijke kop koffie, alle tijd wordt genomen om ons uitleg te geven over de vele mogelijkheden en faciliteiten. Wij sliepen in de Amalia kamer, genoemd naar de bekende Fado zangeres. Het ontbijt was gewoon goed, het uitzicht en de rust formidabel. De B&B ligt net buiten Silves en is een prima uitvalslocatie voor wandelingen in binnenland en aan de kust. Karin en Imco nemen alle tijd om je hierover te informeren, en als je het nog eens wil nalezen kan dat ook omdat er voldoende naslagwerk in diverse talen aanwezig is. Overal vanuit de B&B heb je een prachtig uitzicht op het vogelgebied waarin de B&B ligt.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Nicolette07-09-2018

Geweldig

De rust, de omgeving, de gastvrijheid ,het uitzicht, het complete plaatje is een cadeautje

En wat niet goed het is altijd te kort om hier te zijn .

Gereisd met partner in september 2018

• 10Martijn12-08-2018

Comfortabele lounge accomodatie

De centrale ruimtes geven een lounge gevoel (mede door de achtergrond muziek) en zijn comfortabel ingericht. Hier wordt ‘s ochtends het ontbijt geserveerd. Wij zaten in appartement Family. Dat was van alle gemakken voorzien, met een grote keuken en een lekkere ruime douche. Enig minpunt waren de eetkamer stoelen, die waren aan vervanging toe. Het appartement bevindt zich op de begane grond en was schoon en goed onderhouden. Het terras geeft privacy en is voldoende groot. Het zwembad is voorzien van zout water, en overal even diep (160cm?) Kleinere kinderen kunnen er niet staan. De eigenaresse is gastvrij en kan veel tips geven over de omgeving (de eigenaar was tijdens ons verblijf niet aanwezig). Vanwege de bosbrand zijn wij eerder vertrokken (was achteraf niet nodig, maar het voelde voor ons niet goed). We hadden graag langer gebleven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10Judith en Harry26-09-2017

Geweldig!!

Een week lang verbleven wij in deze geweldige accommodatie. Heerlijk rustig gelegen. Huur een auto en je kunt rondtoeren in de Algarve. De kamers zijn super, schoon, goed ontbijt en een lekker zwembad. Imco en Karin zijn de hartelijke eigenaren van de b&b. Ze vertellen je de leuke plekken om naartoe te gaan. wij komen zeker terug!! Een echte aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Moeder en dochter11-06-2017

Unieke ligging voor uitstapjes, mooie rustige B&B!

Deze B&B is super mooi en rustig gelegen!!! Op 10 minuutjes ben je in het authentieke dorpje/stadje Silves met vele eetgelegenheden en supermarktjes. Verder ben je op 10 minuten van de autosnelweg wat uitstappen naar Lagos, Sagres, Westkust maar ook natuurparken Faro mogelijk maakt. Ook de kust is op 20 minuutjes rijden van de B&B. Kan je trouwens prachtige wandelingen maken!!! Wij hebben hier 10 dagen verbleven en het was zeker een aanrader!! Wij komen zeker terug ; )

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8Rein.01-06-2017

Geweldige mooie accomodatie

Vorig jaar zijn wij hier geweest, maar was vergeten een review te schrijven. Nu als nog, want dat verdienen ze! Het is een prachtige accommodatie! Het app. 'happy family' was zeer schoon, heel compleet en had een met struiken omheind privé terras wat erg plezierig was. De accommodatie ligt dicht bij Silves met alle faciliteiten en stranden zijn er uiteraard genoeg. Daarnaast is het heerlijk vertoeven in het zwembad. Imco en Karin zijn perfecte gastheer & gastvrouw. Onze zoon was een hele week ziek en er werd erg veel aandacht aan hem besteed. Wel een kanttekening voor mensen met kleine kinderen: De stranden in Portugal zijn prachtig, maar niet allen even handig met hele kleintjes, door de woeste zee/ golven of de kleine slecht begaanbare paden (of om een rots zwemmen bijv.) Bereid je goed voor als je op pad gaat! Wij hadden ook onze dochter van toen bijna 3 bij ons. Het niet beveiligde (en heel diepe) zwembad is dan wel een ding. Het viel ons op dat veel mensen met iets oudere kinderen komen en vaak ook maar voor een week, sommige voor een paar dagen. Dus voor de kleintjes waren er geen speelkameraadjes. Ook was er geen speelgelegenheid voor de kleintjes.Wel een trampoline, maar in de felle zon, binnen wat speelgoed, maar echt ingericht op kinderen is het niet. Niet lekker rond rennen en spelen met andere kindjes... wat de vakantie voor ouders natuurlijk ook wat aangenamer maakt. ;-) Dus ja, we komen er vast een keer terug, maar of samen, of als de kinderen wat ouder zijn.

Karin & Imco, Eigenaar, 05-06-2017

We zijn blij met deze positieve beoordeling waarvoor we de schrijvers hartelijk danken!

We denken echter denken we dat het geschetste beeld van de kindvriendelijkheid niet helemaal strookt met de beleving van veel andere gasten die bij ons verbleven. Daarom willen we graag wat meer duidelijkheid scheppen in wat je kunt verwachten als je bij ons komt logeren met je kids.

Waarschijnlijk is de wat mindere ervaring te wijten aan een samenloop van omstandigheden en hebben we bij deze gasten een steekje laten vallen in onze strandadviezen.

Stranden Aan de Atlantische oceaan kan er soms een flinke branding zijn. Maar er zijn ideale stranden voor kleine kinderen. Bijvoorbeeld Praia Grande, bij het gezellige plaatsje Ferragudo, 10 min rijden van ons. Het ligt aan riviermonding en heeft bijna geen branding. Iets verder vind je paradijselijke stranden met ondiepe beekjes. Ideaal voor kids. We kunnen je precies vertellen waar je moet zijn.

Vriendjes We zijn een kleinschalige accommodatie met een grote diversiteit aan gasten. Daarom is de aanwezigheid van speelkameraadjes is niet altijd zeker. In de zomermaanden zijn er meer schoolgaande kinderen en tieners. Buiten de schoolvakanties zie je meer jongere kinderen. Gezinnen verblijven minimaal een week bij ons, maar vaak ook 2 weken en soms zelfs iets langer.

Speeltoestellen en speelgoed We hebben kast vol met kinderspeelgoed in de gemeenschappelijke ruimte. Er zijn schommels - maar eerlijk is eerlijk - die waren vorig jaar wel even buiten gebruik. Ook is er een trampoline. In de zomer is het overdag lekker warm. Dan kan trampoline springen net even te veel zijn en is het beter om dit ´s morgens of aan het einde van de dag te doen.

Zwembad Kleine kinderen kunnen niet staan in ons zwembad, maar met bandjes om, en ouders die een oogje in het zeil houden, kan er prima gespatterd worden. Voor de allerkleinsten hebben we een opblaasbaar kinderbadje beschikbaar.

Heb je vragen, aarzel dan niet contact met ons op te nemen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10fam. Winter02-11-2016

Top lokatie met perfecte setting.

Heerlijk afgelegen, hier kom je volledig tot rust. Volledige "uitrusting" aanwezig, kamer, gemeenschappelijke kamer, zwembad, natuur, uitvalswegen, stranden - helemaal goed! Heerlijk ontbijt, goed toeven op buitenterras, midden in de natuur inclusief vogels/krekels (heerlijk geluid, niet storend). Imco & Karin maakten het het voor ons helemaal naar het zin, erg prettig in omgang en veel kennis van de omgeving met goede hotspot-tips! Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Jeannet15-05-2016

Heerlijk, echt vakantie!

Zeer gastvrij ontvangen. Heerlijke plek, toepasselijke inrichting, er hoeft niets te ontbreken. Ook onze oudere kinderen ( 14 en 16) hadden alle ruimte om te relaxen op hun eigen manier. Meerderheid toch wel gezinnen met kleine kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 10Tom & Ilona14-09-2015

Wauw!

Je hebt soms verwachtingen aan de hand van foto's maar deze B&B overtrof dit. Het ligt in een mooie rustige omgeving. Geen verkeer, geen toeristen, voornamelijk natuurgeluiden. Het appartement (Xelb) waar in wij zaten was ruim, netjes en sfeervol ingericht. Van alle gemakken voorzien. We voelden ons 'thuis'. B&B is zeer goed onderhouden met een intieme en warme sfeer die mede ook door de eigenaren gecreëerd is en wordt. Doordat het wat afgelegen ligt, is het wel een aanrader om een auto te huren.

Het is zeker een aanrader en deze B&B staat op ons lijstje om nog een keer naar terug te gaan.

Gereisd met partner in september 2015

• 10nessie432125-08-2015

top!!!

Deze zeer mooie en goed verzorgde B&B is een echte aanrader. Geen klachten en niets dan lof voor deze gastvrije familie. Mochten gasten naar meerdere adressen gaan in Portugal raden wij iedereen aan om hier te "eindigen" omdat eenmaal hier geweest alles daarna waarschijnlijk tegen zal vallen. De uiterst verzorgde kamers met geïnspireerde inrichting en prima bedden, de prima verzorgde louche ruimte zowel inpandig als buiten, Het met natrium chloride gezuiverde zwembad en verzorgde tuinen, alles is goed overdacht en onderhouden zonder steriel of onpersoonlijk aan te doen. De gastvrije en zeer behulpzame eigenaren stellen alles in het werk om het de gasten naar de zin te maken en zich thuis te voelen. Wij hebben in ieder geval met weemoed teruggedacht aan Tapada do Gramacho bij alle twee onze vervolg locaties.

verder: 15 minuten per auto naar diverse stranden en restaurants in overvloed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

4 tips over Bed and Breakfast Tapada do Gramacho

• Familie de Haan, 17-10-2013 Rapporteren

Wat zeker de moeite waard is, is zalm eten bij Club Nau in Ferragudo. Het personeel is zeer vriendelijk, de ambiance is fantastisch (op het strand), en de zalm is bijzonder lekker.

• Vera, 22-07-2012 Rapporteren

Twee keer in de week wordt er een etentjes georganiseerd, waarbij er een kok komt om een heerlijk 3 gangen menu klaar te maken of een echte portugese bbq! De kindjes eten voor 5 euro mee (pasta of iets anders kindvriendelijks)

• Ingrid Kaandorp, 11-05-2015 Rapporteren

Ligging Heerlijk Klimaat Mooiste stranden van de Algarve in de buurt Authentieke Fado muziek in de buurt

0 vragen over Bed and Breakfast Tapada do Gramacho

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingVentilator
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats