Bed and Breakfast Quinta das Amendoeiras

11 reviews over Bed and Breakfast Quinta das Amendoeiras in het Nederlands

Prachtig!

Schipper
7-7-2018

Kleine moderne B&B met enkele kamers. Rustig gelegen tussen de sinasappel en citroenbomen. Perfect geschikt als je de Algarve wil ontdekken, maar niet tussen het massatoerisme wil zitten. Met een (huur)auto is de hele regio makkelijk te ontdekken. Cees en Ina doen er alles aan om je de perfecte vakantie te bezorgen. Hebben diverse adresjes waar je zeer goed en tegen een zeer schappelijke prijs kunt eten. Geven je tips waar je de mooiste en rustigste stranden kunt vinden. Heerlijk ontbijt!

Een schitterende B & B in de Algarve

Rene & Henny
21-12-2016

Na een hartelijk welkom van Cees en Ina hebben we heerlijk kunnen genieten van de prachtige tuin, de rust en de overweldigende gastvrijheid. Het ontbijt was tip-top geregeld. We zouden deze B & B zeker aanraden aan onze vrienden. Cees en Ina, bedankt voor de heerlijke tijd!!

Gastvrijheid met hoofdletter G

Ellen
20-12-2016

Een bed en breakfast waar je je direct welkom voelt, van het begin tot het eind.

De eigenaars zijn gastvrij, belangstellend, zonder opdringerig te zijn.

Verzorgd tot in alle details en aan alles gedacht.

Wij kunnen niets bedenken wat een minpunt kan zijn.

Het heeft ons aan niets ontbroken.

De centrale ligging maakt dat je in een paar dagen heel veel kunt bereizen van de Algarve.

Wij zouden deze plek aan iedereen aanbevelen!

10 sterren!!

Klaas en Monique
11-10-2016

Een heerlijke week gehad waar Genieten en Gastvrijheid beide met een hoofdletter G geschreven mogen worden. Met afstand de mooiste vakantie, alle voorzieningen op topniveau, prachtige verrassende omgeving, verzorgd tot in elk detail. Tegen een prijs-kwaliteit verhouding die je echt nergens anders vind. Echt een aanrader !!!

Geweldige gastvrijheid en ambiance

Marcel en Hellen Glaser
9-10-2016

Wat een heerlijke plek. Prachtige kamer en badkamer. Goed schoon en tijdens het verblijf ook netjes bijgehouden. Meer dan prima gastvrijheid, het gaat om kleine details, maar dan is het ook volop genieten. Zeer goed ontbijt en een lekker begin van de dag. Leuk om in die setting kennis te maken met de andere gasten. Gelukkig klikte dat ook prima, waardoor het een waar feestje werd. Aan alles werd gedacht en mocht je bijvoorbeeld handdoeken meenemen naar het strand. Als je 's avonds thuis kwam, dan waren de deuren van onze kamer open gezet om alvast even door te luchten. Kortom Cees en Ina zijn fantastische gastheer en gastvrouw.

Heerlijk verblijf

Maartje L
4-10-2016

We hebben heerlijk genoten van ons verblijf in de b&b. Een fijne kamer, heerlijk zwembad met ligbaden en uitgebreid ontbijt. Veel privacy door de hoge muren en veiligheid, ook voor de auto. Ivm een verjaardag was er een heerlijke taart geregeld. Geweldig! En wat een gezellige honden! :-) De enige opmerkingen die ik kan plaatsen betreffen het bed (dit betreffen twee lossen matrassen) en de douche. Het bed lag prima, maar wij hadden op een tweepersoonsbed gerekend. De douche is ook heerlijk, maar voor ons net iets te laag. Overigens iets dat de eigenaren meteen aangaven te gaan oplossen.

Grandioos

Marga
14-7-2016

Alles was perfect! Uitgebreid, heerlijk en goed verzorgd ontbijt. Gezellige kamer en huis en tuin prachtig gerestaureerd. Tot slot: Ina en Cees de perfecte gastvrouw en heer! Kom zeker terug.

Rust, gezelligheid, gastvrijheid, knud

Claude en Kristien
13-7-2016

Ideale rustvalantie. Met huurauto ideaal om rond te trekken naar bezienswaardigheden en kleine dorpjes pf naar de vele strandjes. Ina en Cees maken het supergezellig en geven je alle vrijheid en privacy. Ook kunnen ze je veel tips geven en staan klaar voor alle hulp. Gewoon een 11-daagde tpvalantie gehad!

Fantastische b & b met hartelijke eigenaars

Wim en Hilda, Jaap en Lineke
26-4-2016

Alles is geweldig verzorgd!

Kamers, zwembad, ligging, het uitgebreide ontbijt.

We kunnen geen minpunten noemen.

Rustige omgeving nabij Albufeira / Silves

Familie de Ridder
24-4-2016

In een rustige omgeving. Veel natuur (wandel en fiets mogelijkheden). In 20 minuten lig je op het strand. Maar je kan ook prachtige natuurgebieden boven Messines opzoeken.

Kamers zijn splinter nieuw. Maar ook het zwembad en tuin zien er prachtig uit.

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en een welkomstdrankje stond voor ons klaar.

Ga je wandelen dan zie je meteen de mooie sinaasappelbomen.

Ina en Cees weten diverse adressen om heerlijk te gaan uiteten in een echte Portugese sfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta das Amendoeiras in Silves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta das Amendoeiras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.