Kasteelruine Castelo de Silves

7.5Goed

0.2km van centrum

• 8Janneke13-10-2016

Moorse ruïne

Mooie ruïne waar nog steeds opgravingen plaatsvinden. Tijdens ons bezoek gaf een harpiste een kort concert; prachtig! Gelegenheid om een kleinigheid te gebruiken - doet wel wat afbreuk aan de entourage, aan de andere kant wel handig om even een rustmoment te nemen.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Rika06-08-2015

Leuk kasteel om te bezoeken.

Kasteelruine is het bezichtigen waard, je hebt overal een mooi uitzicht. Naast het kasteel zit een leuk tentje waar je allerlei proeverijen kunt doen.

Gereisd met partner in mei 2015

• 7C.Kriebel06-08-2015

mooi

leuke dagtocht met de boot er naar toe. of een proeverij van port naast de ingang! meer weet ik niet

Gereisd met partner in juni 2015

• 9John Poulin31-07-2015

Skøn ½ dags udflugt

Velbevaret slotsruin fra 10'ende århundrede erobret af danske og frisiske korsriddere i 1189

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 4Hans Depuydt19-07-2015

Kasteel op een heuvel

Silves vonden we nu niet echt de moeite. Gewoon eens stoppen als je passeert, maar je hoeft er niet speciaal naartoe te rijden.

juli 2015

• 7Kitty05-07-2015

Castelo de Silves: vergane glorie

De ruïnes zouden wel iets beter uit de verf komen als er ook in meer talen informatie was, tekeningen zoals het vroeger eruit zag e.d. Dat mis ik.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8bas_1928-06-2015

Mooie ruines

Mooie ruines in een prachtig plaatsje. De moeite waard om eens te bezoeken. Vanaf de muren heb je een prachtig uitzicht over de omgeving.

juni 2015

• 8Rogier Sneep15-06-2015

Mooie ruïne

Zit ook een leuk restaurantje bij het kasteel, café Ingles. Erg leuk!

juni 2015

• 7Conny02-12-2014

voor het uitzicht

De oude burcht stelt niet veel voor maar je hebt er wel een mooi uitzicht op de stad en de omgeving.

Gereisd met partner in maart 2001

• 8Oma.25-11-2014

mooi

De moeite waard om naar toe te gaan

Gereisd met partner in oktober 2014

10 van de 113 reviews gezien