Bed and Breakfast Casa Grande Vale

249 reviews over Bed and Breakfast Casa Grande Vale in het Nederlands

Fantastisch!

Jimmy
6-9-2018

Heerlijke kamers, veel gezellige zit gelegenheden in de prachtige tuin, top ontbijt, een schoon zwembad en een zeer vriendelijke eigenaar.

Zalige b en b .

Ann d
13-8-2018

Ongedwongen sfeer, gastvrije uitbaters, rustige omgeving, prachtige tuin met zwembad en overdekt terras.

Verzorgde kamers, heerlijk ontbijt.

Een aanrader voor wie de Algarve maar ook,het authentieke hinterland wil bezoeken.

fantastische BenB toffe gastheer

peter en Lieve
28-7-2018

Aanrader als je de Algarve wil ontdekken. tips en trips van Marc en Yolande. honesty bar met lekkere wijnen aan matige prijs. lekker ontbijt... ech lekker alles vers.Mooie kamers met alle confort. Prachtig zwembad. Hebben echt genoten en gaan nooit onze avonden met het WK van de belgen vergeten.

Werkelijk prachtig en volop van genoten

pascal Van Nieulande
28-7-2018

Marc is een echte entertainer, en zorgt voor een geweldig ontbijt!

Wij hebben geen slechte ervaringen met Casa Grande.

Mooie kamers en prachtige ligging

Heel gezellige B&B

Johny Brouckaert
25-7-2018

Is echt een aanrader

Heel toffe uitbater

Fantastisch ontbijt

Een super gezellige omgeving.

Aanrader!

Brecht & Sabine
27-6-2018

Erg gastvrije B&B met alles wat we nodig hadden!

Rustige omgeving, de gehele Algarve binnen bereik met de wagen,Tips voor uitstappen, heerlijk ontbijt, een eerlijke en sociale gastheer, gevulde koelkasten (tegen democratische prijzen), ...

Prachtige locatie, centraal gelegen in alle rust met vele zithoekjes. Niet an te merken na 4 dagen verblijf.

Een aanrader

Pilate Marc
25-6-2018

Alles op en aan, gezellige kamers, fantastisch ontbijt en aangename gastheer die geen moeite ontziet om zijn gasten te plezieren. Veel en duidelijke uitleg voor uitstappen naar ieders wens. Wij hebben genoten

Absoluut aanrader!

Jos Onkelinx
22-6-2018

Hartelijke ontvangst, uitgebreid en lekker ontbijt, héél veel informatie, leuke tips, prima kamer, mooie tuin, prachtige omgeving. Samengevat: absolute aanrader!

heerlijk

Nicky Vaes
11-6-2018

We werden heel hartelijk ontvangen en ons verblijf zag er super uit. Een verzorgde kamer en toffe gezamelijke ruimtes om gezellig iets te drinken. Het ontbijt was super, heel uitgebreid met elke dag een nieuwe verrassing! Daarnaast kregen we nog veel leuke tips om onze tijd in de omgeving door te brengen. Zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Grande Vale in Silves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Grande Vale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.