Bed and Breakfast Casa Grande Vale

240 reviews over Bed and Breakfast Casa Grande Vale in het Nederlands

heerlijk

Nicky Vaes
11-6-2018

We werden heel hartelijk ontvangen en ons verblijf zag er super uit. Een verzorgde kamer en toffe gezamelijke ruimtes om gezellig iets te drinken. Het ontbijt was super, heel uitgebreid met elke dag een nieuwe verrassing! Daarnaast kregen we nog veel leuke tips om onze tijd in de omgeving door te brengen. Zeker een aanrader!

Dit B&B is gewoon fantastisch!

Jozef en Gerda
11-6-2018

Er is helemaal niets op aan te merken. Heel goed en zeer rustig gelegen, niet ver van heel veel bezienswaardigheden. We kregen zeer veel gedetailleerde informatie.

Het uitgebreid ontbijt is met zoveel zorg en variatie gebracht en alles vers;

De kamers zijn zeer mooi en proper, een mooi zwembad voor na de daguitstap.

Dit is een echte aanrader!!!

Marc is een ontspannen gastheer, de locatie is fantastisch, mooie tuin, fijn zwembad en lekkere bedden. Het ontbijt is heel uitgebreid met veel aandacht bereid door de eigenaar, Marc. De plek om buiten te ontbijten is prachtig.

Je moet wel een auto hebben, de B&B ligt niet direct aan de weg en het is altijd een stukje rijden naar de volgende plaats. Daarom slaap je wel in een prachtige rustige omgeving. Het feit dat je Nederlands kunt spreken is wel handig om op deze manier de bezienswaardigheden te leren kennen.

Een hele goede b&b op een mooie, rustige locatie.

Truus Demoet
28-9-2017

Prima kamer met lekker, breed bed en eigen terras. Iedere ochtend heerlijk uitgebreid ontbijt. Heel vriendelijke eigenaar, relaxte sfeer.

Prachtige B&B.

Nico en Jessika
28-9-2017

Prachtige omgeving. Niet ver van de bezienswaardigheden in de buurt. Tevens een leuke plek om diverse wandelingen te doen.

Een heerlijk ontbijt werd door Marc gemaakt. Elke dag iets anders !

Marc geeft je voldoende info over de mogelijkheden in de streek, een zeer uitgebreide infobrochure is van bijna elke stad voorhande.

Superbe villa in landelijke omgeving

Ralph Thomas
27-9-2017

Fantastische villa met zeer goed aangelegde tuinen. Gevoel van weldaad en luxe. Zwembad en zitjes in de schaduw. Zeer gastvrij en enorme aandacht voor het ontbijt, dat elke dag wisselde van samenstelling ! Chapeau. Casa Grande Vale is echt zo'n villa waarvan je hoopt, dat dit je eigen bezit is, waar je vrienden en familie kunt verwennen. Een volgende keer Algarve betekent ook weer, een verblijf in Casa Grande Vale. Wij komen graag terug

Aanrader

C. B.
26-9-2017

Casa Grande Vale is een aanrader. Mooie locatie, lekker ontbijt en uitstekende service. Bij aankomst krijg je heel wat informatie over de streek en de mogelijke uitstappen, heel aangenaam.

Paradijsje

M. Carou
17-9-2017

Marc weet het zijn gasten goed naar de zin te maken. Casa Grande Vale is centraal gelegen in de Algarve en met de auto kun je de omgeving prima verkennen. Het lijstje met bezienswaardigheden dat Marc beschikbaar stelt is hierbij een prima hulpmiddel en de aangeraden restaurants zijn stuk voor stuk fantastisch; we hebben zonder uitzondering elke dag ontzettend lekker gegeten (waarbij de start met het ontbijt van Marc meteen de juiste toon zette).

Coach
19-8-2017

De zorg van Marc is fenomenaal.

Hij heeft een hart voor zijn gasten.

Warm, met aandacht en humor.

Het ontbijt is meer dan uitstekend, zo is ook de ligging van de B&B.

Je kunt makkelijk uitstapjes maken of de hele dag aan het zwembad liggen.

Fantastische B&B in een prachtige omgeving.

Christophe Virginie en Rune
16-8-2017

Een ideale plek om tot rust te komen, en toch niet ver van de zee en tal van bezienswaardigheden.

Marc heeft ons heel vriendelijk ontvangen in de al late avond en we kregen onmiddellijk iets aangeboden om te drinken. Toen we de kamer zagen, wisten we al dat we goed zaten, meer konden we nog niet zien in het donker. S'morgens kwamen we wakker met een enorm mooi zicht op de vallei vanuit onze kamer. Iedere nacht hebben we dan geslapen met de ramen volledig open, echt zalig.

Prachtige, maar vooral lekkere ontbijten met veel liefde klaar gemaakt door Marc.

Iedere dag iets anders, zelfs de smoothie en heerlijk vers geperst fruitsap. Prachtig zwembad in een zeer mooie en perfect onderhouden tuin. Er is veel energie gestoken in het mapje met bezienswaardigheden en de weetjes over Portugal, heel gemakkelijk. Marc had ook onze huurwagen geregeld, moesten niet wachten, konden onmiddellijk vertrekken.

Wij komen hier zeker terug en raden deze B&B aan iedereen aan.

Bedankt Marc en zeker tot weerziens.

Christophe, Virginie en Rune.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Grande Vale in Silves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Grande Vale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Grande Vale scoort een 9.54 uit 10 op basis van 241 reviews.