Bed and Breakfast Casa Grande Vale

Laatste review

Top, zie review

Monique,
20-10-2018

Prachtige B&B, op super locatie. Gastheer Marc zorgt voor een heerlijke ontspannen sfeer, er is een uitgebreide map gemaakt met tips voor uitjes, mooie stranden, restaurants, winkels ed. Kamer is mooi en schoon, met privé terras. Dagelijkse verschoning van de kamer. Elke ochtend een heerlijk uitgebreid vers ontbijt.

Aanrader voor iedereen, maar realiseer je dat je geen zelf gekochte consumpties mag gebruiken (staat niet op de site) ook niet op je prive terras. Er is een voorraad en prijslijst waar je uit kan kiezen. De prijs voor een fles wijn is echt veel te duur, zeker voor Portugese begrippen want daar heb je voor 5 euro al een ruime keuze uit voortreffelijke flessen wijn. Dit vonden wij echt jammer en het is dan ook het enige echte min punt. Voor de rest top.

252 reviews over Bed and Breakfast Casa Grande Vale in het Nederlands

Top, zie review

Monique,
20-10-2018

Een super B&B, een echte aanrader !

Noëlla,
10-10-2018

Een heerlijk, gevariëerd ontbijt op het terras met een prachtig weids uitzicht, rustig gelegen, heel vriendelijke en joviale eigenaar. Mooi zwembad met voldoende ligzetels, knusse relaxhoekjes in de tuin. Gezellige kamer en de map met tips voor uitstappen hebben we heel veel gebruikt. Echt een topper daar !

Aanrader

Rudy en Hilde,
8-10-2018

Ideaal uitvalspunt om de Algarve te verkennen, zowel het Oosten als het Westen. Gastheer Marc geeft jou vanaf de eerste minuut een thuisgevoel. Sympathieke no-nonsens man. Mooi domein te midden van de natuur. Veel tips voor uitstappen beschikbaar. Het mooie weer was nog altijd van de partij. Aanrader.

Fantastisch!

Jimmy,
6-9-2018

Heerlijke kamers, veel gezellige zit gelegenheden in de prachtige tuin, top ontbijt, een schoon zwembad en een zeer vriendelijke eigenaar.

Zalige b en b .

Ann d,
13-8-2018

Ongedwongen sfeer, gastvrije uitbaters, rustige omgeving, prachtige tuin met zwembad en overdekt terras.

Verzorgde kamers, heerlijk ontbijt.

Een aanrader voor wie de Algarve maar ook,het authentieke hinterland wil bezoeken.

fantastische BenB toffe gastheer

peter en Lieve,
28-7-2018

Aanrader als je de Algarve wil ontdekken. tips en trips van Marc en Yolande. honesty bar met lekkere wijnen aan matige prijs. lekker ontbijt... ech lekker alles vers.Mooie kamers met alle confort. Prachtig zwembad. Hebben echt genoten en gaan nooit onze avonden met het WK van de belgen vergeten.

Werkelijk prachtig en volop van genoten

pascal Van Nieulande,
28-7-2018

Marc is een echte entertainer, en zorgt voor een geweldig ontbijt!

Wij hebben geen slechte ervaringen met Casa Grande.

Mooie kamers en prachtige ligging

Heel gezellige B&B

Johny Brouckaert,
25-7-2018

Is echt een aanrader

Heel toffe uitbater

Fantastisch ontbijt

Een super gezellige omgeving.

Aanrader!

Brecht & Sabine,
27-6-2018

Erg gastvrije B&B met alles wat we nodig hadden!

Rustige omgeving, de gehele Algarve binnen bereik met de wagen,Tips voor uitstappen, heerlijk ontbijt, een eerlijke en sociale gastheer, gevulde koelkasten (tegen democratische prijzen), ...

Prachtige locatie, centraal gelegen in alle rust met vele zithoekjes. Niet an te merken na 4 dagen verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Grande Vale in Silves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Grande Vale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.