Camping Quinta Odelouca

141 reviews over Camping Quinta Odelouca in het Nederlands

Geweldig !

Bart Muller
15-6-2019

De toegangsweg is een avontuur dat ruim wordt goedgemaakt door de beste camping die wij ooit hebben bezocht !

Gereisd Met partner in juni 2019

een fijne en prachtige natuurcamping

Jos (A.A.) van der Werff
3-4-2019

Een prachtige natuurcamping gelegen tussen de heuvels. De camping heeft een vlak gedeelte en een aantal terrassen. Vanaf de camping kunnen mooie wandelingen gemaakt worden. Het sanitair is eerste klas. Er is een broodservice en aan het eind van de dag een terrasmoment. De eigenaren, Thea en Theo zijn allervriendelijkst en hebben aandacht voor hun gasten. Vanaf de doorgaande weg zijn er drie zandpaden die naar camping lopen. Deze zijn goed berijdbaar. In Portugal zijn honderden zandpaden die als weg gebruikt worden. Op de camping is een heerlijk zwembad. De staanplekken hebben ruim voldoende ruimte. Het is hier goed vertoeven.

Gereisd Alleenreizend in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Jan van Capelleveen
13-2-2019

Op de dag dat camping Odelouca officieel opende (1 maart 2007) waren mijn vrouw en ik deveerste en enige gasten. Het zag er niet uit en wij vroegen ons af waar Thea en Bert aan gingen beginnen. Nu, 12 jaar later, bezochten wij Odelouca opnieuw, benieuwd naar wat T&B er in 12 jaar van hebben gemaakt. Wij zijn ervaren caravanners en hebben in ons 80 plus leven vele, doorgaans kleine campings bezocht. Echter, wat deze 2 avonturiers van Odelouca hebben gemaakt is superieur! De ligging van de camping in de natuur, de voorzieningen, de hygiene, de wijze waaroo met de natuur wordt omgegaan, allemaal van topklasse en dat tegen een zeer betaalbare overnachtingsprijs. Zijn er dan geen minpunten? Jawel, ik noem er 2: 1) de laatste 5 kilometer moet u over een niet verharde weg rijden; 2) zeker wel 10km van de bewoonde wereld (inkopen). Maar als u dit geen bezwaar vindt komt u op de mooiste kleine camping die wij kennen en bij aardige gastgevers

Gereisd Met partner in februari 2019

Superplek

JW42
20-7-2018

Alles uit de eerdere reviews klopt. Het terrein ligt op een schitterende rustige plek. Het zwembad is geweldig en het sanitair brandschoon. De eigenaren erg vriendelijk. Er is een broodjesservice, terrasservice en klein assortiment levensmiddelen. Voor uitgebreider boodschappen moet je inderdaad wat verder weg. Wat ook klopt is de toegangsweg. Verwacht geen asfalt, maar het is best te doen als je gewoon rustig rijdt. Als je het niet aandurft of niet zelf je caravan over de weg wilt rijden, dan is de eigenaar meer dan bereid om dit voor je te doen met zijn eigen wagen. En dat je laat in de avond niet meer luidruchtig gaat zitten socializen vind ik niet meer dan normaal.

Een "must do" voor iedere natuurliefhebber

Leen de Lange en Marian van Heel
13-5-2018

In april, wanneer de natuur hier op haar mooist is, is het hier geweldig wandelen. Fantastische bloemenpracht, veel vogels. De camping is uitstekend; zeer fraai gelegen, rustig, ruime plaatsen, prima en mooi sanitair, lekker zwembad en een uitstekende sfeer. De contacten met Bert en Thea hebben wij als bijzonder gastvrij en prettig ervaren.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een verrassing!

Wilma en Bêr
12-3-2018

Wat een verrassing deze mooie camping in de Algarve. Via een goed onderhouden stenige zandweg bereik je deze terrassen camping. We werden vriendelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaars. Ze hebben zeer ruime plaatsen en het uitzicht is hier prachtig. Het sanitair geef ik een tien en overal is gratis wifi. We stonden hier 31 dagen en komen beslist volgend jaar weer terug. Wilma en Bêr.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet meer voor ons

bert en angelique
18-9-2017

Dat de foto van het stuwmeer niet meer recent is. Er is geen water meer aan de camping. de wegen naar camping zijn slecht en een aanslag op je auto en caravan.. steile hellingen waar je zeker niet moet stil staan met het grind. Verder mooie en goede toilet gebouwen. Geen winkel op de camping dus boodschappen doen via de slechte wegen. eigenaars zijn vriendelijk. strand ongeveer 35 km rijden je kan wel aardig wandelen. een weekje is meer dan genoeg.

Fantastisch en met pijn in het hart weer weg!

Henk en Jeannette
31-7-2017

Alles prima! Sanitair, camping, uitzicht, ligging, zwembad en zo kan ik nog wel even doorgaan. Geen dingen die niet goed waren.

Prachtig paradijsje !

Gerrit en Nel
26-7-2017

Wij zijn voor de 7de keer in dit mooie paradijsje, voor ons is dit een van de mooiste campings van Portugal, weer een heerlijk verblijf gehad. Je hebt een prachtig uitzicht op de heuvels om je heen waar je heerlijk kan wandelen. Een prachtig zwembad! Sanitair is altijd superschoon. Thea en Bert wij hebben weer genoten, bedankt voor jullie gastvrijheid!

Gereisd Met partner in mei 2017

Rustige plek

Sander
24-7-2017

Nette camping. De route er naar toe is waardeloos en slecht voor je auto. De staanplaatsen zijn mooi en ruim. Je moet er echt heen gaan als je complete rust wil ervaren. Na half 11 mag je geen geluid meer maken. Gebrek aan gastvrijheid en sociaal tact bij de eigenaren. Verder prima verblijf gehad!

Gereisd Met vrienden in juli 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta Odelouca in São Marcos da Serra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta Odelouca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.