Camping Quinta Odelouca

159 reviews over Camping Quinta Odelouca in het Nederlands

Superplek

JW42
20-7-2018

Alles uit de eerdere reviews klopt. Het terrein ligt op een schitterende rustige plek. Het zwembad is geweldig en het sanitair brandschoon. De eigenaren erg vriendelijk. Er is een broodjesservice, terrasservice en klein assortiment levensmiddelen. Voor uitgebreider boodschappen moet je inderdaad wat verder weg.

Wat ook klopt is de toegangsweg. Verwacht geen asfalt, maar het is best te doen als je gewoon rustig rijdt. Als je het niet aandurft of niet zelf je caravan over de weg wilt rijden, dan is de eigenaar meer dan bereid om dit voor je te doen met zijn eigen wagen.

En dat je laat in de avond niet meer luidruchtig gaat zitten socializen vind ik niet meer dan normaal.

Um das entradas para o paraíso

Francisco Oliveira
9-7-2018

Local muito bonito e muito bem arranjado. Ambiente super calmo. Os donos muito simpáticos e prestáveis sempre que era solicitadas informações. Sem dúvida um local a voltar

Alles wirklich perfekt!!!

Angeli
13-5-2018

Dieser Platz ist bis ins kleinste Detail perfekt. Die Stellplätze bieten allen den bestmöglichen Raum, die Privatsphäre bei wunderbarer Aussicht in die unbeschreiblich schöne Natur zu genießen. Und das beste ist die zugewandte und professionelle Haltung von Thea und Bert, die abendliche "borrel"-Runde, bei der in gemütlicher Atmosphäre Erfahrungen ausgetauscht werden können. Gut hat uns auch gefallen, dass hier überwiegend kleine Wohnmobile und Wohnwagen stehen und es noch ein normales Campingleben gibt. Der Aufenthalt hat uns noch einmal bestätigt, wie wichtig der achtsame Umgang mit den Ressourcen ist, damit wir alle diese wunderbare Natur weiterhin genießen können.

Danke Thea und Bert für euren Anteil daran!

Een "must do" voor iedere natuurliefhebber

Leen de Lange en Marian van Heel
13-5-2018

In april, wanneer de natuur hier op haar mooist is, is het hier geweldig wandelen. Fantastische bloemenpracht, veel vogels.

De camping is uitstekend; zeer fraai gelegen, rustig, ruime plaatsen, prima en mooi sanitair, lekker zwembad en een uitstekende sfeer. De contacten met Bert en Thea hebben wij als bijzonder gastvrij en prettig ervaren.

Wat een verrassing!

Wilma en Bêr
12-3-2018

Wat een verrassing deze mooie camping in de Algarve. Via een goed onderhouden stenige zandweg bereik je deze terrassen camping. We werden vriendelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaars. Ze hebben zeer ruime plaatsen en het uitzicht is hier prachtig. Het sanitair geef ik een tien en overal is gratis wifi. We stonden hier 31 dagen en komen beslist volgend jaar weer terug. Wilma en Bêr.

niet meer voor ons

bert en angelique
18-9-2017

Dat de foto van het stuwmeer niet meer recent is.

Er is geen water meer aan de camping.

de wegen naar camping zijn slecht en een aanslag op je auto en caravan..

steile hellingen waar je zeker niet moet stil staan met het grind.

Verder mooie en goede toilet gebouwen.

Geen winkel op de camping dus boodschappen doen via de slechte wegen.

eigenaars zijn vriendelijk.

strand ongeveer 35 km rijden je kan wel aardig wandelen.

een weekje is meer dan genoeg.

Fantastisch en met pijn in het hart weer weg!

Henk en Jeannette
31-7-2017

Alles prima! Sanitair, camping, uitzicht, ligging, zwembad en zo kan ik nog wel even doorgaan. Geen dingen die niet goed waren.

Prachtig paradijsje !

Gerrit en Nel
26-7-2017

Wij zijn voor de 7de keer in dit mooie paradijsje, voor ons is dit een van de mooiste campings van Portugal, weer een heerlijk verblijf gehad.

Je hebt een prachtig uitzicht op de heuvels om je heen waar je heerlijk kan wandelen.

Een prachtig zwembad!

Sanitair is altijd superschoon.

Thea en Bert wij hebben weer genoten, bedankt voor jullie gastvrijheid!

Rustige plek

Sander
24-7-2017

Nette camping. De route er naar toe is waardeloos en slecht voor je auto. De staanplaatsen zijn mooi en ruim. Je moet er echt heen gaan als je complete rust wil ervaren. Na half 11 mag je geen geluid meer maken. Gebrek aan gastvrijheid en sociaal tact bij de eigenaren. Verder prima verblijf gehad!

Geweldige camping

Hans en Ans de Vrind
4-7-2017

Wij verbleven bijna 3 weken op camping Quinta de Odelouca. Het is een heerlijke camping met zeer vriendelijke eigenaren. Bert en Thea doen er alles aan om het naar je zin te maken. De plaatsen zijn ruim, het sanitair is uitstekend en wordt zeer goed schoon gehouden. De camping ligt in een prachtige vallei, waar je heerlijk kunt wandelen. Bij de receptie zijn beschreven wandelingen te krijgen, maar ook een rondje van een uur is prima te doen, allemaal vanaf de camping. De tweede week hebben we de auto gepakt en zijn we wat verder weg gaan wandelen, met name de wandeling over de Rocha da Pena is fantastisch. Ook de Algarve-stranden zijn binnen een half uur rijden bereikbaar. Je moet er alleen een rit van 4 km over een onverharde weg voor over hebben, maar dan kom je echt in een oase van rust.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta Odelouca in São Marcos da Serra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta Odelouca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Quinta Odelouca scoort een 9.07 uit 10 op basis van 159 reviews.