Camping Quinta Odeloucasterster

164 reviews over Camping Quinta Odelouca

• 2019
    9Bart Muller15-06-2019

Geweldig !

De toegangsweg is een avontuur dat ruim wordt goedgemaakt door de beste camping die wij ooit hebben bezocht !

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Jos (A.A.) van der Werff03-04-2019

een fijne en prachtige natuurcamping

Een prachtige natuurcamping gelegen tussen de heuvels. De camping heeft een vlak gedeelte en een aantal terrassen. Vanaf de camping kunnen mooie wandelingen gemaakt worden. Het sanitair is eerste klas. Er is een broodservice en aan het eind van de dag een terrasmoment. De eigenaren, Thea en Theo zijn allervriendelijkst en hebben aandacht voor hun gasten. Vanaf de doorgaande weg zijn er drie zandpaden die naar camping lopen. Deze zijn goed berijdbaar. In Portugal zijn honderden zandpaden die als weg gebruikt worden. Op de camping is een heerlijk zwembad. De staanplekken hebben ruim voldoende ruimte. Het is hier goed vertoeven.

Alleen gereisd in maart 2019

• 9Jan van Capelleveen13-02-2019

Super

Op de dag dat camping Odelouca officieel opende (1 maart 2007) waren mijn vrouw en ik deveerste en enige gasten. Het zag er niet uit en wij vroegen ons af waar Thea en Bert aan gingen beginnen. Nu, 12 jaar later, bezochten wij Odelouca opnieuw, benieuwd naar wat T&B er in 12 jaar van hebben gemaakt. Wij zijn ervaren caravanners en hebben in ons 80 plus leven vele, doorgaans kleine campings bezocht. Echter, wat deze 2 avonturiers van Odelouca hebben gemaakt is superieur! De ligging van de camping in de natuur, de voorzieningen, de hygiene, de wijze waaroo met de natuur wordt omgegaan, allemaal van topklasse en dat tegen een zeer betaalbare overnachtingsprijs. Zijn er dan geen minpunten? Jawel, ik noem er 2: 1) de laatste 5 kilometer moet u over een niet verharde weg rijden; 2) zeker wel 10km van de bewoonde wereld (inkopen). Maar als u dit geen bezwaar vindt komt u op de mooiste kleine camping die wij kennen en bij aardige gastgevers

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    10JW4220-07-2018

Superplek

Alles uit de eerdere reviews klopt. Het terrein ligt op een schitterende rustige plek. Het zwembad is geweldig en het sanitair brandschoon. De eigenaren erg vriendelijk. Er is een broodjesservice, terrasservice en klein assortiment levensmiddelen. Voor uitgebreider boodschappen moet je inderdaad wat verder weg. Wat ook klopt is de toegangsweg. Verwacht geen asfalt, maar het is best te doen als je gewoon rustig rijdt. Als je het niet aandurft of niet zelf je caravan over de weg wilt rijden, dan is de eigenaar meer dan bereid om dit voor je te doen met zijn eigen wagen. En dat je laat in de avond niet meer luidruchtig gaat zitten socializen vind ik niet meer dan normaal.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Leen de Lange en Marian van Heel13-05-2018

Een "must do" voor iedere natuurliefhebber

In april, wanneer de natuur hier op haar mooist is, is het hier geweldig wandelen. Fantastische bloemenpracht, veel vogels. De camping is uitstekend; zeer fraai gelegen, rustig, ruime plaatsen, prima en mooi sanitair, lekker zwembad en een uitstekende sfeer. De contacten met Bert en Thea hebben wij als bijzonder gastvrij en prettig ervaren.

Gereisd met partner in april 2018

• 9Wilma en Bêr12-03-2018

Wat een verrassing!

Wat een verrassing deze mooie camping in de Algarve. Via een goed onderhouden stenige zandweg bereik je deze terrassen camping. We werden vriendelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaars. Ze hebben zeer ruime plaatsen en het uitzicht is hier prachtig. Het sanitair geef ik een tien en overal is gratis wifi. We stonden hier 31 dagen en komen beslist volgend jaar weer terug. Wilma en Bêr.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

7bert en angelique18-09-2017

niet meer voor ons

Dat de foto van het stuwmeer niet meer recent is. Er is geen water meer aan de camping. de wegen naar camping zijn slecht en een aanslag op je auto en caravan.. steile hellingen waar je zeker niet moet stil staan met het grind. Verder mooie en goede toilet gebouwen. Geen winkel op de camping dus boodschappen doen via de slechte wegen. eigenaars zijn vriendelijk. strand ongeveer 35 km rijden je kan wel aardig wandelen. een weekje is meer dan genoeg.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Henk en Jeannette31-07-2017

Fantastisch en met pijn in het hart weer weg!

Alles prima! Sanitair, camping, uitzicht, ligging, zwembad en zo kan ik nog wel even doorgaan. Geen dingen die niet goed waren.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Gerrit en Nel26-07-2017

Prachtig paradijsje !

Wij zijn voor de 7de keer in dit mooie paradijsje, voor ons is dit een van de mooiste campings van Portugal, weer een heerlijk verblijf gehad. Je hebt een prachtig uitzicht op de heuvels om je heen waar je heerlijk kan wandelen. Een prachtig zwembad! Sanitair is altijd superschoon. Thea en Bert wij hebben weer genoten, bedankt voor jullie gastvrijheid!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Sander24-07-2017

Rustige plek

Nette camping. De route er naar toe is waardeloos en slecht voor je auto. De staanplaatsen zijn mooi en ruim. Je moet er echt heen gaan als je complete rust wil ervaren. Na half 11 mag je geen geluid meer maken. Gebrek aan gastvrijheid en sociaal tact bij de eigenaren. Verder prima verblijf gehad!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2017

14 tips over Camping Quinta Odelouca

• Jacobus Drop, 10-05-2014

Wil je drukte opzoeken dan ben je met de auto zo aan de kust en kun je de bekende plaatsen zoals Albufeira, Portimao of Laos bezoeken. Op diverse dagen zijn er dag- of weekmarkten. Maak een dagtocht naar de meest zuidwest punt van Europa. Schitterende rotspartijen.

• Marja en Rolf Krijnen, 08-09-2013

Maak gebruik van de kleine winkeltjes in het naast gelegen Sao Marcos da S. Vrijwel net zo duur/goedkoop als de verderop gelegen supermarkten, maar veel leuker om te winkelen!

• Marjan Wiese, 20-08-2013

Omdat er beperkt schaduw is op de campingplekken, is een tarp aan te raden!

4 vragen over Camping Quinta Odelouca

• T Schager-Burkunk, 05-01-2019

verblijf op de camping

wat is de prijs per nacht voor 2 personen en een camper

• Fernand, 21-05-2013

schaduw

Is er voldoende schaduw ? Zier er allemaal mooi uit! M.vr.gr.

Fernand.

Marjan, 01-07-2013

In de huurtent (Falcon) heb je schaduw van de olijfboom die ervoor staat. Bij de andere huurtent is schaduw middels een tarp. Verder niet erg veel schaduwplekken, dus zelf zorgen voor een parasol of tarp.

• Wim de Groot, 17-04-2012

Plekje camper

Geachte mevr/mijnheer,

Is er plek voor een camper voor twee nachten op 19, 20 en 21 april? Twee nachten dus.

Groet van Alice en Wim de Groot

rita_vandersmissen, 18-06-2012

Wij reden met onze camper tot op de cp quinta odelouca en verbleven daarna gedurende de maand mei in het vakantiehuisje van de cp.julie zullen er zeker een plekje naar jullie zin vinden op deze heerlijke camping en misschien blijven jullie er , zoals wij , langer dan jullie gepland hadden.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan