Camping Quinta Odelouca

Camping Quinta Odelouca

137 reviews over Camping Quinta Odelouca in het Nederlands

Een "must do" voor iedere natuurliefhebber

Leen de Lange en Marian van Heel
13-5-2018

In april, wanneer de natuur hier op haar mooist is, is het hier geweldig wandelen. Fantastische bloemenpracht, veel vogels.

De camping is uitstekend; zeer fraai gelegen, rustig, ruime plaatsen, prima en mooi sanitair, lekker zwembad en een uitstekende sfeer. De contacten met Bert en Thea hebben wij als bijzonder gastvrij en prettig ervaren.

Wat een verrassing!

Wilma en Bêr
12-3-2018

Wat een verrassing deze mooie camping in de Algarve. Via een goed onderhouden stenige zandweg bereik je deze terrassen camping. We werden vriendelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaars. Ze hebben zeer ruime plaatsen en het uitzicht is hier prachtig. Het sanitair geef ik een tien en overal is gratis wifi. We stonden hier 31 dagen en komen beslist volgend jaar weer terug. Wilma en Bêr.

niet meer voor ons

bert en angelique
18-9-2017

Dat de foto van het stuwmeer niet meer recent is.

Er is geen water meer aan de camping.

de wegen naar camping zijn slecht en een aanslag op je auto en caravan..

steile hellingen waar je zeker niet moet stil staan met het grind.

Verder mooie en goede toilet gebouwen.

Geen winkel op de camping dus boodschappen doen via de slechte wegen.

eigenaars zijn vriendelijk.

strand ongeveer 35 km rijden je kan wel aardig wandelen.

een weekje is meer dan genoeg.

Fantastisch en met pijn in het hart weer weg!

Henk en Jeannette
31-7-2017

Alles prima! Sanitair, camping, uitzicht, ligging, zwembad en zo kan ik nog wel even doorgaan. Geen dingen die niet goed waren.

Prachtig paradijsje !

Gerrit en Nel
26-7-2017

Wij zijn voor de 7de keer in dit mooie paradijsje, voor ons is dit een van de mooiste campings van Portugal, weer een heerlijk verblijf gehad.

Je hebt een prachtig uitzicht op de heuvels om je heen waar je heerlijk kan wandelen.

Een prachtig zwembad!

Sanitair is altijd superschoon.

Thea en Bert wij hebben weer genoten, bedankt voor jullie gastvrijheid!

Rustige plek

Sander
24-7-2017

Nette camping. De route er naar toe is waardeloos en slecht voor je auto. De staanplaatsen zijn mooi en ruim. Je moet er echt heen gaan als je complete rust wil ervaren. Na half 11 mag je geen geluid meer maken. Gebrek aan gastvrijheid en sociaal tact bij de eigenaren. Verder prima verblijf gehad!

Geweldige camping

Hans en Ans de Vrind
4-7-2017

Wij verbleven bijna 3 weken op camping Quinta de Odelouca. Het is een heerlijke camping met zeer vriendelijke eigenaren. Bert en Thea doen er alles aan om het naar je zin te maken. De plaatsen zijn ruim, het sanitair is uitstekend en wordt zeer goed schoon gehouden. De camping ligt in een prachtige vallei, waar je heerlijk kunt wandelen. Bij de receptie zijn beschreven wandelingen te krijgen, maar ook een rondje van een uur is prima te doen, allemaal vanaf de camping. De tweede week hebben we de auto gepakt en zijn we wat verder weg gaan wandelen, met name de wandeling over de Rocha da Pena is fantastisch. Ook de Algarve-stranden zijn binnen een half uur rijden bereikbaar. Je moet er alleen een rit van 4 km over een onverharde weg voor over hebben, maar dan kom je echt in een oase van rust.

Heerlijk rustig kleine camping, prachtige plekken.

Albert Jansen
27-6-2017

Goed geoutilleerd en keurig verzorgd zowel het terrein als het sanitair. Een heel rustig, prettige en ontspannen sfeer mede dankzij de campingeigenaren.

Gelegen in een rustig heuvelachtig gebied Mooie uitval basis voor wandel en (soms pittige) fietstochten.

Wij besloten, na jaren kamperen, voor het eerst langer dan een week op dezelfde camping te blijven.

Goede camping

Paul en Marcella
23-6-2017

Goede camping met ruime plekken. Beschrijving op internet klopt echter niet meer. Meertje is weg en ook wordt er voor de gasten niet meer gekookt. De laatste 5 kilometers naar de camping gaan over een heel slechte en heel stoffige weg. De auto en de caravan worden daar absoluut niet vrolijk van. Wanneer je dat er voor over hebt dan geniet je van rust bij een mooi zwembad in een prachtige omgeving. Klein puntje nog misschien...het aantal douches bij de heren is wat weinig.

Tom en Gea
20-6-2017

Net terug van 3 weken verblijf op Quinta Odelouca. Prachtige camping met vriendelijke Nederlandse eigenaren. Bert en Thea doen er alles voor om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het sanitair is mooi en schoon. Mooie ruime plekken met een prachtig uitzicht. Met warm weer kan je lekker afkoelen in het zwembad. Op het terras is aan het einde van de middag een borrel uurtje met andere campinggasten. Altijd erg gezellig. We hebben een erg mooie en ontspannen vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta Odelouca in São Marcos da Serra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta Odelouca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Quinta Odelouca scoort een 9.03 uit 10 op basis van 157 reviews.