Camping Quinta Odelouca

Camping Quinta Odelouca

14 tips over Camping Quinta Odelouca

Ineke en Fred, 14-2-2015
je kunt heerlijk in het nabijgelegen Restaurant aan de weg eten.
PatC1C2, 14-8-2014
Ga lekker uit eten in en bij het dorp.
Jacobus Drop, 10-5-2014

Wil je drukte opzoeken dan ben je met de auto zo aan de kust en kun je de bekende plaatsen zoals Albufeira, Portimao of Laos bezoeken. Op diverse dagen zijn er dag- of weekmarkten.

Maak een dagtocht naar de meest zuidwest punt van Europa. Schitterende rotspartijen.

LoreSt, 11-1-2014
Restaurantje O Cantinho dos Caçadores aan de IC1 is super!!!
Marja en Rolf Krijnen, 8-9-2013
Maak gebruik van de kleine winkeltjes in het naast gelegen Sao Marcos da S. Vrijwel net zo duur/goedkoop als de verderop gelegen supermarkten, maar veel leuker om te winkelen!
Grit, 4-9-2013
Het is op deze camping ook mogelijk 's morgens een lekker ontbijt te nemen. Echt eens doen.

Grit, 1-9-2013

Vraag aan Thea eens naar de trip met de boemel dieseltrein van Tunes naar Lagos. Een prachtige éénurige door het directe achterland slingerende treinrit van de Algarve.

En bezoek ook eens het vlakbij gelegen grote stuwmeer, dat met de auto tot aan de waterrand is te bereiken

Marjan Wiese, 20-8-2013
Omdat er beperkt schaduw is op de campingplekken, is een tarp aan te raden!
Joost08, 12-7-2013
De klifwandeling langs de Algarve kust is bijzonder fraai
Wil Panjoel, 10-1-2013
Je hebt het idee dat je, middels een tijdmachine, 80 jaar terug in de tijd wordt geslingerd. Voor jong en oud valt hier het hele jaar door van alles te genieten en je keert weer als herboren terug in je land van herkomst.