São Marcos da Serra

Reviews over São Marcos da Serra

Dorpje

Marjan,
    1-7-2013

Sao Marcos da Serra is een klein dorp met een paar eenvoudige eetgelegenheden. Verder geen bruisend uitgaansleven. Het dorp ligt in een prachtige omgeving, veel wandelmogelijkheden en bezoeken van andere steden en markten in de omgeving.

Gereisd met partner in juni 2013

Een stukje authentiek Portugal.

Wil Panjoel,
    10-1-2013

Het is interessant om te constateren hoe groot het verschil op financieel-economisch gebied is met de meeste overige EU-landen. Het is wel de opzet dat dit in de toekomst meer naar elkaar toe zal groeien. Ik vermoed dat daar nog wel een paar generaties overheen zullen gaan. Het is van de andere kant wel verademend om vast te stellen dat de mensen in Portugal met weinig middelen toch veel kunnen doen.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk Portugees stadje

Eric en Riek Schuitemaker,
    22-8-2012

Leuke witte huisjes, fraai kerkje. In het paasweekend is er een folkloristisch dansfestijn. Geen bijzondere gebouwen die de aandacht vragen, maar gewoon een sfeervol plaatsje om te bezoeken. Rommelige winkeltjes die uitpuilen van alle mogelijke spullen, zeer behulpzame bevolking. Gratis Wifi op het postkantoor.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helemaal " Top " !

Nel Floor,
    20-5-2012

Vooral genoten van de prachtige natuur,mooie wandelingen gemaakt. Mooie bloemen in de valleien en op de heuvels! Prachtige vogels gezien o.a.bijeneter,wielewaal,ijsvogel,slangearend. Zeker de moeite waard om terug te komen.

Gereisd met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een camping voor herhaling vatbaar!

Gert en Gea,
    17-5-2010

Geweldige camping met gastvrije en behulpzame camping eigenaars. De sfeer is ontspannen met toch ruim voldoende privacy. Ruime plaatsen,prachtig toiletgebouw en uitstekende wifi. De camping ligt in een schilderachtige omgeving met heuvels en uitzicht op een rivierdal. Erg geschikt om mooie niet al te zware wandelingen te maken.

Gereisd met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
São Marcos da Serra scoort een 7,8 uit 10, op basis van 38 reviews