Bed and Breakfast Casal da Eira

Kleine hotelsWeer vandaag14°8°
Bed and Breakfast Casal da Eira
9,4

121 reviews over Bed and Breakfast Casal da Eira in het Nederlands

Erg aardig stel runt deze B&B waar je terecht kan voor al je vragen of tips. Heerlijk ontbijtje 's ochtends, nette kamers en rustige omgeving. De keuken en woonkamer is gedeeld. Een auto is aan te raden om je weg te vinden in dit gebied.

Gereisd met partner in september 2018

Enorm genoten van ons verblijf

Hans en Annick,
1-12-2018

Heerlijke plek om te genieten van zon en rust. Wij hebben het 5 dagen gewandeld over de Via Algarviana. Wat een luxe om elke dag naar het beginpunt gebracht te woerden en aan het eind weer te worden opgehaald in een gezellig cafeetje dat Bert ons had aangeraden. We hebben genoten van ontbijten buiten, ontmoetingen met andere gasten en de lekkere maaltijden van Els.

Casal da Eira is een klein paradijsje in het heuvelachtige achterland van Faro.

Gereisd met partner in oktober 2018

Een B & B zoals je het droomt.

Dirckde3e,
27-11-2018

De gastvrijheid van de eigenaren kent geen grens. Ze denken mee en hebben al een oplossing voordat jijzelf weet dat je een probleem hebt. De derdegraads van ons verblijf hebben we de eigenaren mee uit eten genomen, niet uit beleefdheid, maar omdat ze vrienden waren geworden. De accomodatie is mooi , schoon en smaakvol.

Het ontbijt is uitstekend. De gastenijskast is goed gevuld en de prijzen zijn aangenaam.

Gereisd met vrienden in juni 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Casal da Eira voor je op een rij gezet:

zeer gastvrij echtpaar, mooie lokatie en verzorgin

Hedwig van Ras van Herpen,
26-11-2018

Wandelarrangement geboekt, op en top verzorgd, alles tot in de puntjes geregeld, geen moeite teveel. Prima ontbijt en diner op wandeldagen. Zou het iedereen gerust aanbevelen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Relaxen in een ongedwongen sfeer

René,
26-11-2018

Lekker buiten de drukte van de Algarve , en tegelijkertijd op korte afstand daarvan, waardoor alle leuke plekken in de omgeving vlot te bereiken zijn.

Bert en Els zijn uitermate relaxte mensen die er van genieten om hun gasten het naar de zin te maken. We hadden de beschikking over de "familiekamer", twee grote ruimtes waardoor kinderen en ouders hun eigen (ruime) plek hadden. Ook de badkamer was zeer ruim en prettig. In de binnentuin een lekker zwembad met voldoende ruimte er omheen om lekker te relaxen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Aanrader! De optimale Portugal-ervaring!

Arne Lippens,
26-11-2018

We boekten de Via Algarviana wandelvakantie, de B&B is hiervoor perfect gelegen en de informatie die Bert & Els meegeven over de route en locaties zijn perfect. Ideaal om een afwisseling te maken tussen het onbekende maar prachtige binnenland van de Algarve en dicht genoeg bij de bekendere plekken zoals Faro, Lagos en Tavira. De B&B is rustig gelegen en goed bereikbaar ten noorden van Faro. Zandstrand te Faro bereikbaar op 25min autorijden. Alle comfort is aanwezig, ontbijt is top, net als het diner op wandeldagen! Alles samengevat een perfecte plek om even te onthaasten en dat in het goede gezelschap van Els, Bert en Kyra! Doe zo verder!

Gereisd met partner in september 2018

Mijn dagen in Casa da Eira waren heerlijk!

Ilse,
25-11-2018

Gastvrijheid met hoofdletters, stijlvolle kamer en een heel relaxte plek om van daaruit de omgeving te verkennen.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Marcel,myra Koekkoek,
25-11-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen , schone ruime kamer, Bert en Els geven leuke tips over wat er te doen is in de buurt en waar je lekker kan gaan eten.

Ontbijt is lekker en tevens is er een lekker zwembad met ligstoelen 👍

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super gastvrije gastheer en gastvrouw. De studio gehuurd voor een week fietsen in het achterland. Geweldig gebied voor de racefiets. Racefietsen via de gastheer laten huren bij de locale fietsenhandelaar. Top spul voor een zeer schappelijke prijs.

Prima week dankzij de gastvrijheid van Els & Bert

Henk en Nicole,
25-11-2018

Een uitstekende bed en breakfast die een goede uitvalsbasis is om de Algarve te verkennen.

Gereisd met partner in mei 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Casal da Eira voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casal da Eira in São Brás de Alportel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casal da Eira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.