Bed and Breakfast Casal da Eira

152 reviews over Bed and Breakfast Casal da Eira

• 2019
    10Anna en Jan23-06-2019

Super B&B

Wat een prachtige plek is dit om te verblijven! Lieve aardige mensen, alles goed voor mekaar , oog voor detail en fantastisch ontbijt met o.a. zelfgemaakte hapjes. Heerlijk vertoeven bij het zwembad na een dagje op stap.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Dorine en Harry23-06-2019

Zeer goed

We hebben een fantastische tour door half Portugal gemaakt en van appartement naar appartement gehopt, met als start én eindpunt deze heerlijke ruime B&B die met liefde en aandacht voor detail is ingericht. Een fantastische plek om helemaal jezelf te zijn met precies de juiste portie aandacht en contact van en met de eigenaren Els en Bert. Dat is ook echt een kunst, goed gastheerschap! Wat dat betreft is Els de toverkoningin voor de fantastische ontbijtjes, waren er onzichtbare gouden kabouterhandjes die elke dag voor een frisse kamer zorgden en was Bert een gastheer met een compleet tips&trucs&lunchideeën-encyclopedie, vrolijke noten en wereldbeschouwingen en meer. En verder een prachtige tuin en fantastisch zwembad. ( Nb. Ontbijtjes met heerlijke eigen gemaakte jam, bananencakes en 1 ei precies zoals jij het wenst.) We maakten samen met vrienden gebruik van de Familiekamer, elk een eigen kamer met eigen ingang, en gedeelde badkamer.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Fam. Jansen18-06-2019

Aanrader!

Super fijne dagen gehad bij Bert en Els. Ze zijn zeer behulpzaam en hebben alles goed in orde. Lekker ontbijt en mooi zwembad met mooie ligstoelen op groen gras. En een goed gevulde koelkast waar je tegen geringe betaling zelf koude dranken uit kunt pakken.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Mieke Stegeman26-05-2019

Super locatie. Verzorging kan niet beter.

Samen met een vriendin een wandelarrangement geboekt. Op en top verzorgd. Bert zorgde voor alle vervoer; haalde ons op van het vliegveld, bracht ons op de wandeldagen naar het beginpunt en haalde ons aan het eind weer op. 's Avonds bracht hij ons naar en een restaurantje waar hij ons na het eten ook weer ophaalde. Bert en Els zorgen dat de gasten het aan niets ontbreekt; 's morgens een heerlijk ontbijtbuffet in de tuin, een lunchpakket voor onderweg en voor de avond drankjes, koffie en thee voor weinig geld. Ook als je niet wandelt wijzen ze je de weg naar de mooiste plekjes in de omgeving. Casal da Eira is super; mooie kamers, gezamenlijke keuken en woonkamer, grote tuin met overal zitjes en een groot zwembad met ligbedden. Een aanrader voor iedereen!!!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Marja Valstar18-04-2019

Plek om naar terug te keren

Mooi en centraal gelegen. Leuke eigenaren die hun best doen om het jou naar de zin te maken. Een auto is wel handig.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9evelien03-12-2018

Persoonlijke en kleine B&B in het mooie Algarve

Erg aardig stel runt deze B&B waar je terecht kan voor al je vragen of tips. Heerlijk ontbijtje 's ochtends, nette kamers en rustige omgeving. De keuken en woonkamer is gedeeld. Een auto is aan te raden om je weg te vinden in dit gebied.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Hans en Annick01-12-2018

Enorm genoten van ons verblijf

Heerlijke plek om te genieten van zon en rust. Wij hebben het 5 dagen gewandeld over de Via Algarviana. Wat een luxe om elke dag naar het beginpunt gebracht te woerden en aan het eind weer te worden opgehaald in een gezellig cafeetje dat Bert ons had aangeraden. We hebben genoten van ontbijten buiten, ontmoetingen met andere gasten en de lekkere maaltijden van Els. Casal da Eira is een klein paradijsje in het heuvelachtige achterland van Faro.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Dirckde3e27-11-2018

Een B & B zoals je het droomt.

De gastvrijheid van de eigenaren kent geen grens. Ze denken mee en hebben al een oplossing voordat jijzelf weet dat je een probleem hebt. De derdegraads van ons verblijf hebben we de eigenaren mee uit eten genomen, niet uit beleefdheid, maar omdat ze vrienden waren geworden. De accomodatie is mooi , schoon en smaakvol. Het ontbijt is uitstekend. De gastenijskast is goed gevuld en de prijzen zijn aangenaam.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Hedwig van Ras van Herpen26-11-2018

zeer gastvrij echtpaar, mooie lokatie en verzorgin

Wandelarrangement geboekt, op en top verzorgd, alles tot in de puntjes geregeld, geen moeite teveel. Prima ontbijt en diner op wandeldagen. Zou het iedereen gerust aanbevelen.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9René26-11-2018

Relaxen in een ongedwongen sfeer

Lekker buiten de drukte van de Algarve , en tegelijkertijd op korte afstand daarvan, waardoor alle leuke plekken in de omgeving vlot te bereiken zijn. Bert en Els zijn uitermate relaxte mensen die er van genieten om hun gasten het naar de zin te maken. We hadden de beschikking over de "familiekamer", twee grote ruimtes waardoor kinderen en ouders hun eigen (ruime) plek hadden. Ook de badkamer was zeer ruim en prettig. In de binnentuin een lekker zwembad met voldoende ruimte er omheen om lekker te relaxen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

2 tips over Bed and Breakfast Casal da Eira

• Marianne Eggermont, 25-06-2014

Onze ervaring: wij hebben een etappe van de GR Algarve (15 km) gewandeld, die 10 km van de accommodatie is verwijderd. Gebracht en gehaald door de eigenaar van de B&B. Mooie route, goed aangegeven, mooie ervaring.

• sibbes, 21-04-2014

Zelf fruit van de bomen plukken

0 vragen over Bed and Breakfast Casal da Eira

Bed and Breakfast Casal da Eira info