Bed and Breakfast Casal da Eira

9,6

87 reviews over Bed and Breakfast Casal da Eira in het Nederlands

Heerlijke wandelingen in de Algarve

Wiske, 10-4-2018

Prachtige reis! Mijn vriend en ik hebben de 8-daagse wandeling gedaan met alles erop en eraan. Bert en Els zijn super mensen, met de auto kwam Bert ons ophalen(en afzetten) aan de luchthaven. Hij bracht ons en haalde ons op bij het begin- en eindpunt van unieke wandelingen van de via Algarviana in een prachtig natuurgebied. Helemaal alleen in de natuur, wat een ontspanning! De B&B was daarnaast ook heerlijk ontspannen. Elke dag ontbijt met verse broodjes, vers fruitsap en zelfgemaakt gebak. Voor 's middags een lunchpakketje en 's avonds een gezellig diner, dit allemaal op tafel gezet door Els.

Het zijn hele lieve mensen en ze weten hoe ze hun gasten moeten verwennen.

Aanrader dus!

secret escape

simen wouters, 10-4-2018

een pracht van een verblijf gerund door prachtige mensen in een prachtige omgeving... wij hebben erg genoten van ons 8- daagse wandeling in de Algarve. De stress van het alledaagse leven was ver te zoeken in Portugal. Een ideale vakantie voor mensen die even willen ontsnappen en verloren lopen in de mooiste natuur die Portugal te bieden heeft.

zeer goede b&b

alois, 8-2-2018

Bert en Els doen écht hun best om het de gasten naar hun zin te maken , wandelaars vervoeren , fietshuur + wegbeschrijvingen , taxi voor resto in de buurt ....

op de kamers tegen straat wel geluidslast van camions die voorbij rijden maar indien de raam dicht is probleem opgelost , kom ne keer terug met fietsvrienden (race)

Perfect Portugees Pareltje

Dhr. Tuijp, 19-12-2017

Een wandelvakantie geboekt en dat was ongeveer het enige wat we zelf hebben gedaan. Vanaf het afhalen van het vliegveld tot en met het terugbrengen naar hetzelfde vliegveld(op onmogelijke tijden)werden wij ontzorgd. Bert is werkelijk niets teveel en samen met Els bezorgt hij de mensen een totaal zorgeloze vakantie. Na het wandelen heerlijk ontspannen aan het zwembad,daarna lekker eten gecombineerd met een smakelijke wijn. Topontbijt buiten in de morgen en als je opeens wilt fietsen i.p.v. wandelen wordt de verhuur ook geregeld en staan de fietsen klaar voor de deur. Door de afwisseling wandelen en fietsen hebben wij een hele goede indruk gekregen van de schitterende omgeving en was het een perfecte vakantie.

Wim Stroetinga, 18-12-2017

Onbijt elke ochtend is heerlijk met verse sinaasappelsap en verse broodjes.De bedden zijn goed en comfortabel en de kamers zijn ruim op gezet met een ruime badkamer

Heerlijke plek om te uit te rusten.

Daniëlle, 18-12-2017

Bert en Els zijn uitstekende gastheer/vrouw. Ze halen je op van het vliegveld, verwijzen je naar de leukste strandjes, beste restaurantjes en bezienswaardigheden. Hun ontbijt is werkelijk fantastisch! Er is een fijn zwembad, prettige ligbedden en een leuke loungeplek. Kortom een echte aanrader!

zeer goede ervaring en aan te bevelen!

Steven, 17-12-2017

Mooie B&B, met prachtige tuin en zwembad en zeer aardige en behulpzame gastvrouw en -heer. Ligging centraal, helaas wel wat verkeer.

Perfecte uitvalsbasis!

Marius Mulder, 17-12-2017

Fijne B&B! Erg vriendelijke eigenaren die je goed verzorgen. Bij het zwembad kan je heerlijk uitrusten en er zijn ook voldoende andere plekjes in de tuin om in alle rust te ontspannen. Via de eigenaar kan je een racefiets huren om de omgeving te verkennen, zeker een aanrader!

Fantastisch , voor herhaling vatbaar.

Yoeri Havik, 14-12-2017

Top B&B. Heel goed ontbijt. Bert en Els zijn vriendelijke en behulpzame mensen.

Ideale plek om vanuit weg te fietsen tijdens een sportieve vakantie!

Relaxed, goede kwaliteit/prijs verhouding

Josje, 11-12-2017

Perfecte ligging, vliegveld, zee, prachtig achterland, alles binnen bereik

We hebben een aantal aanbieders voor Casal da Eira voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casal da Eira in São Brás de Alportel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casal da Eira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casal da Eira scoort een 9.55 uit 10 op basis van 113 reviews.