Bed and Breakfast Casal da Eira

90 reviews over Bed and Breakfast Casal da Eira in het Nederlands

absolute aanrader

veerle
3-8-2018

wat een heerlijke plek! een 'tuin der lusten'! gezellige kamers, heerlijk ontbijt met alles vers van de pers, de gastheer en vrouw Bert en Els ontvangen je met open armen! ze denken met je mee als je door de overvloed aan mogelijkheden van gekkigheid niet meer weet welke mooiste pek nu als eerste te bezoeken...

het nabij gelegen stadje, Sao Bras heeft veel leuke eetgelegenheden en ademt een heel authentieke portugese sfeer uit. kortom; hier kan je jaar in jaar uit op retraite en verveel je je geen seconde!!

Fantastisch verblijf!

Noortje
6-7-2018

Bert en Els zijn ontzettend gastvrij en doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te maken. De kamer en badkamer waren groot en schoon. Het ontbijt in de ochtend (buiten) was heerlijk en vers, met zelfs vruchten uit de tuin! Op het terrein heb je een prachtig zwembad met comfortabele ligstoelen en een bijbehorende self service bar met gekoelde (alcoholische) dranken. Ook heb je voldoende hoekjes in de tuin waar je kan zitten (stoelen en tafeltjes) Als het 's avonds afkoelt, ga je naar de gezellige woonkamer waar je rustig thee kan drinken. Als je nog iets actiefs wil doen op het terrein, kan je gebruik maken van de tafeltennistafel. Daarbij hebben ze nog een hele vriendelijke herdershond genaamd Keira en rustige katten. Kortom, een excellente bed and breakfast! Niks aan op te merken!

Een zeer hartelijke ontvangst. Els en Bert zijn open en spontaan en zeer behulpzaam bij het maken van een dagprogramma. Ze hebben veel kennis van de omgeving en de mogelijkheden!

Heerlijke wandelingen in de Algarve

Wiske
10-4-2018

Prachtige reis! Mijn vriend en ik hebben de 8-daagse wandeling gedaan met alles erop en eraan. Bert en Els zijn super mensen, met de auto kwam Bert ons ophalen(en afzetten) aan de luchthaven. Hij bracht ons en haalde ons op bij het begin- en eindpunt van unieke wandelingen van de via Algarviana in een prachtig natuurgebied. Helemaal alleen in de natuur, wat een ontspanning! De B&B was daarnaast ook heerlijk ontspannen. Elke dag ontbijt met verse broodjes, vers fruitsap en zelfgemaakt gebak. Voor 's middags een lunchpakketje en 's avonds een gezellig diner, dit allemaal op tafel gezet door Els.

Het zijn hele lieve mensen en ze weten hoe ze hun gasten moeten verwennen.

Aanrader dus!

secret escape

simen wouters
10-4-2018

een pracht van een verblijf gerund door prachtige mensen in een prachtige omgeving... wij hebben erg genoten van ons 8- daagse wandeling in de Algarve. De stress van het alledaagse leven was ver te zoeken in Portugal. Een ideale vakantie voor mensen die even willen ontsnappen en verloren lopen in de mooiste natuur die Portugal te bieden heeft.

zeer goede b&b

alois
8-2-2018

Bert en Els doen écht hun best om het de gasten naar hun zin te maken , wandelaars vervoeren , fietshuur + wegbeschrijvingen , taxi voor resto in de buurt ....

op de kamers tegen straat wel geluidslast van camions die voorbij rijden maar indien de raam dicht is probleem opgelost , kom ne keer terug met fietsvrienden (race)

Perfect Portugees Pareltje

Dhr. Tuijp
19-12-2017

Een wandelvakantie geboekt en dat was ongeveer het enige wat we zelf hebben gedaan. Vanaf het afhalen van het vliegveld tot en met het terugbrengen naar hetzelfde vliegveld(op onmogelijke tijden)werden wij ontzorgd. Bert is werkelijk niets teveel en samen met Els bezorgt hij de mensen een totaal zorgeloze vakantie. Na het wandelen heerlijk ontspannen aan het zwembad,daarna lekker eten gecombineerd met een smakelijke wijn. Topontbijt buiten in de morgen en als je opeens wilt fietsen i.p.v. wandelen wordt de verhuur ook geregeld en staan de fietsen klaar voor de deur. Door de afwisseling wandelen en fietsen hebben wij een hele goede indruk gekregen van de schitterende omgeving en was het een perfecte vakantie.

Wim Stroetinga
18-12-2017

Onbijt elke ochtend is heerlijk met verse sinaasappelsap en verse broodjes.De bedden zijn goed en comfortabel en de kamers zijn ruim op gezet met een ruime badkamer

Heerlijke plek om te uit te rusten.

Daniëlle
18-12-2017

Bert en Els zijn uitstekende gastheer/vrouw. Ze halen je op van het vliegveld, verwijzen je naar de leukste strandjes, beste restaurantjes en bezienswaardigheden. Hun ontbijt is werkelijk fantastisch! Er is een fijn zwembad, prettige ligbedden en een leuke loungeplek. Kortom een echte aanrader!

zeer goede ervaring en aan te bevelen!

Steven
17-12-2017

Mooie B&B, met prachtige tuin en zwembad en zeer aardige en behulpzame gastvrouw en -heer. Ligging centraal, helaas wel wat verkeer.

We hebben een aantal aanbieders voor Casal da Eira voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casal da Eira in São Brás de Alportel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casal da Eira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.