Bed and Breakfast Bem Bom

BedAndBreakfastWeer vandaag34°21°
Bed and Breakfast Bem Bom
9,9

9 reviews over Bed and Breakfast Bem Bom in het Nederlands

Je krijgt er een thuisgevoel en je komt tot rust.

PERSYN CHANTAL
28-10-2017

Dat er een uitgebreid en verzorgd ontbijt is;heel veel service: oa uitleg over de streek; reservatie door eigenaars bij de beste restaurants in de streek .

De eigenaars weten de beste en rustig gelegen strandjes liggen.

Niet goed: ik zou het niet weten.

Heel sterke aanrader!

Johan Fonteyn
10-9-2017

Net terug van een zalilge verblijf bij Chris en Kathleen, en het moet gezegd, het was dik in orde. Bem Bom is een dikke aanrader voor een verblijf in de Algarve. Het is zoals op de website vermeld, een klein paleisje me een open, ongedwongen, huiselijke sfeer. Chris en Kathleen weten hoe ze hun de gasten moeten ontvangen van A tot Z. Prachtige kamers, gezellig en kompleet ontbijt, en voor de rest genietenin rustige en ongedwongen sfeer. Bem Bom is ook een goede uitvalsbasis om de Algarve te ontdekken, met heel wat leuke plekjes, restaurants en andere fraaie bezienswaardigheden in de buurt. Kathleen en Chris overladen je met allerlei nuttige en toffe tips. Kortom, DIKKE aanrader! Johan en Lydia.

Oude reviews (archief)

Wat een leuke vakantie in B&B Bem Bom in Sao Bras de Alportel!

Deze spiksplinternieuwe B&B is gebouwd met de hoogste afwerkingsgraad en de kamers zijn groot en luxueus.

Werkelijk alle faciliteiten zijn aanwezig : zwembad, fitness, wifi,....maar de grootste troef zijn de uitbaters Chris en Kathleen.

Hun enthousiasme, vriendelijkheid en kennis van de streek maken je verblijf onvergetelijk!

Wij gaan zeker nog eens terug !

Yves & Heidi

Super!

Valerie
11-9-2015

De perfecte plaats voor een super vakantie.

De kamers zijn heel ruim, er bestaan verschillende groottes maar allemaal zijn ze meer dan voldoende. De uitbaaters zijn Heel vriendelijk en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je vakantie onverheetelijk wordt en je niets mist van het bruisende Algarve.

De Bem Bom ligt in het hart van de Algarve en is dus de perfecte locatie voor alle soort vakanties, van bergen tot zee, alles is op rijafstand. Het eenige minpuntje is, en daarom een 8 voor locatie, dat je echt wel een auto nodig hebt want openbaar vervoer is schaars in de Algarve en op loopafstand is er geen zee (wel bergen en mooie natuur)

Kortom, de Bem Bom is Zeker een aanraader en wie een rustige, stressloze vakantie wil moet er zeker naartoe.

Ik wil terug!

M.Mechelmans
4-9-2015

Ons verblijf was gewoonweg super, vanaf het binnenstappen was het als thuiskomen. Chris en

Katleen hebben er alles aan gedaan om ons een fantastische vakantie te bezorgen. We werden wegwijs gemaakt in de omgeving, zodat we optimaal hebben genoten van de leukste stranden, eetadresjes en lokale cafeetjes. Ook de kamers waren tip top, aan ruimte geen gebrek. Aan alles werd gedacht, en moest er toch iets zijn, stonden ze steeds klaar om te helpen. Het zwembad was prachtig, het ontbijt heerlijk en de avonden op het terras super gezellig. De B & B is rustig gelegen, doch heel centraal.

Super !

Reynders D Corthouts N
2-9-2015

De gastvrouw en gastheer zijn fantastisch! Ze doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ze maken je wegwijs om de mooiste plekjes en beste restaurants te ontdekken.Men geniet er dagelijks van een super vers variërend ontbijt met klassieke maar ook plaatselijke specialiteiten , waaronder zelfs uit eigen tuin of oven . De accommodatie is nieuw en prachtig en vooral tot in de puntjes afgewerkt. Het personeel is supervriendelijk , behulpzaam en taal is geen probleem . In alle rust geniet je van het mooi zwart betegeld zwembad ,waar je ook de bar vindt en desalgewenst je favoriete muziek uit het soundsysteem laat weerklinken. 's avonds is iedereen respectvol voor uw keuze om al dan niet vroeg onder de veren te kruipen of nog een glaasje met de gastvrouw en gastheer te klinken . Wij kunnen het enkel aanbevelen .

logeren bij vrienden

Nancy
1-9-2015

Bem Bom was voor ons "thuiskomen" in de Algarve. Chris en Kathleen gaven ons het gevoel dat we bij vrienden logeerden: de ongedwongen sfeer, het mooie kader, de zeer nette, ruime kamers, de dag starten met een uitgebreid ontbijt... Komt nog bij dat je Chris en Kathleen echt alles kan vragen, geen moeite is hen te veel om er voor te zorgen dat hun gasten kunnen genieten van een zorgeloze vakantie. Wij hebben er van genoten. Voor ons staat het vast: we komen zeker terug

Excellent

Gunter Broekaert
29-8-2015

Alles was top!! Geen minpunten, doe zo verder...!

Kleinschalig warm onthaal

PERSYN CHANTAL
27-8-2015

heerlijk verzorgd ontbijt ruime appartementen elke dag schoongemaakt mooie palaccio stijl gerund door een geintegreerd koppel in de regio zeer goeie uitvalsbasis voor uitstappen.zeer goeie info voor buitengewone plekjes in de algarve

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bem Bom in São Brás de Alportel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bem Bom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Bem Bom scoort een 9.85 uit 10 op basis van 9 reviews.