Reviews over São Brás de Alportel

Aanrader!

Monique Huisman
    1-11-2018

Zeer gastvrije eigenaren! Een arrangement geboekt (wandelen Via Algarviana) en alles was perfect voor elkaar: vervoer van en naar vliegveld, van en naar wandelingen en desgewenst naar restaurant. Daarnaast heerlijk ontbijt en lunchpakket voor onderweg en geweldige kookkunsten van Els ‘s avonds. Mooie locatie, schone kamers met goede bedden en goede eigen (schone!) badkamer, kortom een aanrader!!

Geweldige fietsvakantie in de Algarve, in een fijn

Hedwig
    9-10-2018

Fijne B en B, zeer schoon, ruime kamers.

Regelmatig schone handdoeken. Het ontbijt is erg uitgebreid en lekker! Bert en Els weten alles van de omgeving, zij weten waar de lekkere restaurantjes zijn en wat voor leuke activiteiten je kunt ondernemen. Wij hebben daar (race)fietsen gehuurd. De fietsen waren erg goed en modern, dezelfde merken als in NL. De fietsenwinkel zit in het dorp. Bert hielp ons met de fietsroutes en wist ook daar weer te vertellen, waar we onderweg wat moesten eten of drinken.

Super !

Simone de Leeuw
    3-10-2018

Prachtig B&B goed onderhouden/vriendelijke mensen/vele adviezen/mooie ligging/circa 25 km van de zee/lekker ontbijt

Absolute aanrader voor de Algarve.

Gert en Henny
    27-9-2018

Wat een heerlijke week hebben wij bij Bert en Els gehad in hun prachtige B & B. Warm ontvangen door Bert, Els en hun lieve, speelse hond Keira en de 3 katten. We genoten iedere dag weer van deze geweldige locatie en vertoefden in een fraaie, ruime 3 pk met alles dr op en dr aan. De faciliteiten zijn prima: ruim zwembad met ligstoelen, grote tuin aan de voor- en achterzijde van het gebouw. Ruime keuken voor gezamenlijk gebruik, ruime leefkamer met boekenkast, bank, TV en een hal met diverse folders over actitviteiten. Maar...de beste reisgidsen zijn Bert en Els zelf die je alles kunnen vertellen over de directe omgeving en de gehele Algarve.

Het weer zat natuurlijk ook enorm mee: alleen maar zon en hoge temperaturen (zeker voor deze tijd van het jaar).

Vraag: zou het eigenlijk nog wel beter kunnen ergens ???? O.i. niet.

absolute aanrader

veerle
    3-8-2018

wat een heerlijke plek! een 'tuin der lusten'! gezellige kamers, heerlijk ontbijt met alles vers van de pers, de gastheer en vrouw Bert en Els ontvangen je met open armen! ze denken met je mee als je door de overvloed aan mogelijkheden van gekkigheid niet meer weet welke mooiste pek nu als eerste te bezoeken...

het nabij gelegen stadje, Sao Bras heeft veel leuke eetgelegenheden en ademt een heel authentieke portugese sfeer uit. kortom; hier kan je jaar in jaar uit op retraite en verveel je je geen seconde!!

São Brás de Alportel scoort een 8,3 uit 10, op basis van 15 reviews