São Brás de Alportel

We hebben een aantal aanbieders voor São Brás de Alportel voor je op een rij gezet:

Reviews over São Brás de Alportel

Persoonlijke en kleine B&B in het mooie Algarve

evelien,
    3-12-2018

Erg aardig stel runt deze B&B waar je terecht kan voor al je vragen of tips. Heerlijk ontbijtje 's ochtends, nette kamers en rustige omgeving. De keuken en woonkamer is gedeeld. Een auto is aan te raden om je weg te vinden in dit gebied.

Gereisd met partner in september 2018

Enorm genoten van ons verblijf

Hans en Annick,
    1-12-2018

Heerlijke plek om te genieten van zon en rust. Wij hebben het 5 dagen gewandeld over de Via Algarviana. Wat een luxe om elke dag naar het beginpunt gebracht te woerden en aan het eind weer te worden opgehaald in een gezellig cafeetje dat Bert ons had aangeraden. We hebben genoten van ontbijten buiten, ontmoetingen met andere gasten en de lekkere maaltijden van Els.

Casal da Eira is een klein paradijsje in het heuvelachtige achterland van Faro.

Gereisd met partner in oktober 2018

Super

Truusje Rauwerda,
    29-11-2018

Heel fijn verblijf gehad. Prachtige kamers, elke dag een lekker ontbijt. Vriendelijke Nederlandse eigenaren die leuke tips geven. Super fijne, rustige plek!

Gereisd met partner in september 2018

Een B & B zoals je het droomt.

Dirckde3e,
    27-11-2018

De gastvrijheid van de eigenaren kent geen grens. Ze denken mee en hebben al een oplossing voordat jijzelf weet dat je een probleem hebt. De derdegraads van ons verblijf hebben we de eigenaren mee uit eten genomen, niet uit beleefdheid, maar omdat ze vrienden waren geworden. De accomodatie is mooi , schoon en smaakvol.

Het ontbijt is uitstekend. De gastenijskast is goed gevuld en de prijzen zijn aangenaam.

Gereisd met vrienden in juni 2018

zeer gastvrij echtpaar, mooie lokatie en verzorgin

Hedwig van Ras van Herpen,
    26-11-2018

Wandelarrangement geboekt, op en top verzorgd, alles tot in de puntjes geregeld, geen moeite teveel. Prima ontbijt en diner op wandeldagen. Zou het iedereen gerust aanbevelen.

Gereisd met partner in oktober 2018
São Brás de Alportel scoort een 9,6 uit 10, op basis van 15 reviews