Vakantiehuis Casa Figueira

Met jonge kinderen

superlocatie

laura
31-1-2016

Erg mooi huis. Vooral positief. Zwembad was alleen te koud dat wij er waren.

Prachtig en superdeluxe vakantiehuis!

Anouk
13-10-2014

We hebben een heerlijk verblijf gehad in Casa Figueira, een huis met karakter, mooi ingericht en met een prachtige tuin. Het zwembad was natuurlijk geweldig, vooral voor de kinderen, heel fijn ook dat het een zout water zwembad is.

Het huis was netjes schoon, alles was aanwezig voor een zeer aangenaam verblijf, en de bedden sliepen goed. Eens per week werd het huis schoongemaakt, bovendien werd het zwembad en de tuin onderhouden, kortom we werden goed verzorgd.

Het huis heeft een fijne ligging, vlakbij een dorpje waar een fijne bakker zit en een kleine supermarkt, de stranden en leuke dorpjes/stadjes zijn niet ver weg.

Heerlijk onthaastend

H. Vd meulen
17-11-2010

Zeer geschikt met kinderen, rustiek, heerlijke buitenruimte, zwembad met tuinhuis voor gasten voor een paar dagen

Perfect!

Caroline
9-9-2010

Casa Figueira in Santa Barbara de Nexe is mijn paradijsje in Portugal. Ik ben er nu twee keer geweest en ga volgend jaar zeker weer! Heerlijk, buitengewoon sfeervol en rustig gelegen huis, op vijftien minuten rijden van het vliegveld, zonder dat je last hebt van de vliegtuigen. Fijn zwembad en zeer kindvriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Figueira in Santa Barbara de Nexe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Figueira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.