Reviews over Santa Barbara de Nexe

Heerlijk hier

L&L,
    21-5-2016

Prachtig huis. Mooie tuin en zwembad. Met de auto in 15 minuten bij faro en de stranden

superlocatie

laura,
    31-1-2016

Erg mooi huis. Vooral positief. Zwembad was alleen te koud dat wij er waren.

Prachtig en superdeluxe vakantiehuis!

Anouk,
    13-10-2014

We hebben een heerlijk verblijf gehad in Casa Figueira, een huis met karakter, mooi ingericht en met een prachtige tuin. Het zwembad was natuurlijk geweldig, vooral voor de kinderen, heel fijn ook dat het een zout water zwembad is.

Het huis was netjes schoon, alles was aanwezig voor een zeer aangenaam verblijf, en de bedden sliepen goed. Eens per week werd het huis schoongemaakt, bovendien werd het zwembad en de tuin onderhouden, kortom we werden goed verzorgd.

Het huis heeft een fijne ligging, vlakbij een dorpje waar een fijne bakker zit en een kleine supermarkt, de stranden en leuke dorpjes/stadjes zijn niet ver weg.

Heerlijk onthaastend

H. Vd meulen,
    17-11-2010

Zeer geschikt met kinderen, rustiek, heerlijke buitenruimte, zwembad met tuinhuis voor gasten voor een paar dagen

Perfect!

Caroline,
    9-9-2010

Casa Figueira in Santa Barbara de Nexe is mijn paradijsje in Portugal. Ik ben er nu twee keer geweest en ga volgend jaar zeker weer! Heerlijk, buitengewoon sfeervol en rustig gelegen huis, op vijftien minuten rijden van het vliegveld, zonder dat je last hebt van de vliegtuigen. Fijn zwembad en zeer kindvriendelijk.

Santa Barbara de Nexe scoort een 7 uit 10, op basis van 5 reviews