Appartement Salema Beach Club

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag21°12°
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Salema Beach Club voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Salema Beach Club in het Nederlands

Met oudere kinderen

leuk kleinschalig appaertementen complex

Cees Boeren
16-9-2016

als je appartementen ( vaak met zeezicht) achter het gebouw krijgt. moet je goed ter been zijn is een steile trap omhoog .de 3 persoon kamers hebben mooi uit zicht maar super klein balkon

Niet voor harhaling

Cees
12-8-2015

Het appartement is vrij gedateerd voor 2 personen met kind 11 jaar klein balkon van binnen wel netjes maar ook vrij klein 2 zitbanken en daar komt dan nog een appart bedje bij . alleen er is een gedeelte wat 100 meter achter het zwembad ligt in een apart gebouw vrij veel trappen op dus je moet wel goed ter been en de kinderen gaan dan minder snel even zwemmen ook als je even wat wilt halen . Dit is op de foto's niet te zien worden alleen getoond de appartementen die wel bij bij het zwembad liggen . In het complex diverse winkels al gesloten . Ook bij zwembad barniet open . Personeel is vriendelijk en behulpzaam .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Salema Beach Club in Salema, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Salema Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.