Hotel Pousada Sagres

7 reviews over Hotel Pousada Sagres in het Nederlands

Nooit meer

Tegenvallende pousada
13-6-2016

Balkon met zij-zeezicht was een prettige bijkomstigheid.

Dit hotel was vooraf geboekt (maakte onderdeel uit van een rondtrip) en ter plaatse bijbetaald voor een kamer met zeezicht. Wel de meest slecht gelegen kamer gekregen.

De kamer had een vreselijke rioollucht en de kamer ernaast had dit niet, maar was onverzorgd (achterstallig onderhoud) en gewoonweg vies. Met name de badkamer, die niet was schoongemaakt. Enorm vies douchegordijn (hoorde in de vuilnisbak) en overal haren, stof en zelfs stukjes glas op de vloer.

Nee, geen tweede keer hier.

Fantastische ligging

Reha
20-10-2015

Deze pousada heeft welliswaar geen geschiedenis maar maar hij ligt echt prachtig op een klif. Cabo Sao de Vicente is dichtbij.

Sagres zelf is geen bruisend stadje maar er zijn genoeg restaurants.

Voor golfsurfers een ideale plek.

Schitterende lokatie

leon.barendregt
24-9-2012

Mooie pousada op een unieke plek. De kamers zijn keurig met balkon en mooi uitzicht op zee, wel wat verouderde badkamer. Ontbijtbuffet is goed verzorgd, diner uit de kunst. Vriendelijke wat formele bediening. En ook na 5 jaar is internet maar 30 minuten gratis en vervolgens betalen, en de muziek in de lounge is ook nog steeds storend, een klasse hotel onwaardig

2008

Grandioze ligging !

Mardes
29-8-2008

Deze pousada is schitterend gelegen op de kliffen met zicht op het fort van Sagres, de vroegere zeevaardersschool van Hendrik de Zeevaarder. Vraag een kamer aan de achterkant met balkon en zicht op de oceaan en geniet van het unieke en rustbrengende uitzicht. Wel een beetje jammer van het gebrek aan privacy op de balkons. Mooie kamers en heel copieus ontbijt. Zwembad.

We vermeden wel het nogal dure restaurant en gingen heel lekker eten in het visrestaurant A Tasca (aan het vissershaventje, twee minuten met de wagen vanaf de pousada). Bij mooi weer kan je er op het terras genieten van een mooie zonsondergang. Wel ook niet echt goedkoop.

2007

Prima Service! Prachtig uitzicht op Oceaan

Jan van Meurs
3-12-2007

Prima Service! Prachtig uitzicht op Oceaan. Jammer van muziek in lounge en kosten voor internet ad 10 euro per 24 uur. Verder een aanrader.

Ik vind alles héél goed,, ik heb deze tienen ook er neer gezet omdat het gemiddelde van dit hotel dan omhoog gaat en ik moet voor school een hotel vinden boven de 8 gemiddeld en ik vind dit een erg mooi hotel, maar net niet goed genoeg...

Prachtig uitzicht en goede kwaliteit

Brigitte van de Pas - van Blerck
23-5-2007

Prachtig uitzicht en goede kwaliteit.

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Sagres voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Sagres in Sagres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Sagres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada Sagres scoort een 9.2 uit 10 op basis van 13 reviews.