Bed and Breakfast Pedras Verdes

Meer bedandbreakfast info

17 reviews over Bed and Breakfast Pedras Verdes

• 10Ellen Jorna02-05-2013

een prachtige plek

Het is een prachtige locatie, met een mooi zwembad, prima kamers. Een overheerlijk ontbijt in de mooie tuin, in een gemoedelijke Portugese sfeer. We hebben een onvergetelijke vakantie gehad. Erik en Ingrid zijn heel gastvrij!

Gereisd met partner in april 2013

• 8mevrouw Lommerse15-10-2012

Paradijsje

Zeer mooie lokatie voor een rustige vakantie. Prima uitvalsbasis voor strand en cultuur

Alleen gereisd in oktober 2012

• 10B Keuker01-08-2012

Heerlijke uitvalsbasis!

Een heerlijke vakantie gehad bij Pedras Verdes. Goed verzorgde kamer, met fijn bed en regendouche. Het ontbijt was heerlijk en overvloedig. Gelegen op een landgoed met olijf- en sinaasappelbomen. Fijn zwembad. De eigenaren staan altijd voor je klaar met tips of gewoon een praatje.Door de ligging is het een oase van rust. Aanrader om een auto te huren, want er is veel moois te zien in de omgeving, maar de B&B ligt wel afgelegen!

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Tina Wrede20-04-2012

Wat een heerlijke plek

Het was al donker toen we aankwamen, de groene stenen wezen de weg naar deze mooie serene, rustige plek. Het welkom was hartelijk de kamers heel mooi, liefdevol met oog voor detail ingericht. Pedras verdes geeft je snel het gevoel thuis te zijn, los te kunnen laten. Het ontbijt was vorstelijk, omringt door de geur van bloeiende sinaasappelbomen, oude olijvenbomen, kun je genieten van mooie uitzichten en een prachtige tuin. De beheerders zijn hartelijke en de service is heel goed. In de buurt is veel te verkennen, het strand, de stadjes met hun authentieke markten. Wie van de natuur houd komt volop aan zijn trekken met veel wandelmogeljkheden. Voor de golfliefhebber zijn er prachtige banen in de buurt.

Gereisd met partner in april 2012

• 9Laura Rosendahl Huber27-02-2012

Sprookjesachtige plek in de Algarve

Wat een prachtige plek is dit! Erik en Ingrid (de nieuwe eigenaren) zijn gastvrij en zeer behulpzaam, met veel kennis en tips over mooie plekjes in de omgeving. De kamers zijn ruim, licht en zeer stijlvol ingericht. Het ontbijt wordt geserveerd op de kamer of, bij mooi weer, op een zelf te bepalen plekje in de tuin! Voor een duik in het zwembad was het in februari helaas nog iets te koud, maar het zag er prachtig en uitnodigend uit.

Gereisd met partner in februari 2012

• 8Annemarie30-10-2007

Pedras Verdes is een bed and breakfast te Quelfes, in het achterland van Olhao. Het is een prachtig en rustig gelegen landgoed. 's Morgens wordt je gewekt door de vogels en zodra je de deur, van je smaakvol ingerichte kamer, open hebt, komen de honden van André en Muriël je begroeten. Het ontbijt is prima. Er is een mooi zwembad met ligstoelen, kortom een prima plaats om te verblijven. Vanuit Quelfes zijn mooie tochten te maken als je over een auto beschikt.

Gereisd met partner in oktober 2007

0 tips over Bed and Breakfast Pedras Verdes