Bed and Breakfast Pedras Verdes

Meer bedandbreakfast info

17 reviews over Bed and Breakfast Pedras Verdes

• 9Bas12-10-2016

Prachtige plek!

Ontzettende leuke en gastvrije eigenaars. Mooie kamers en heerlijk ontbijt!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10ron24-08-2016

Niet twijfelen!

Gewoon boeken! Geslaagde vakantie is gegarandeerd. Voor wie echt aan vakantie toe is en van rust en natuur houdt is dit echt een aanrader. Een geweldig uitgangspunt om de Algarve te ontdekken, dicht bij zee, maar ver genoeg om lekker van de rust te genieten. Erik en Ingrit zullen je graag van alle informatie voorzien om het lekkerste restaurant of de mooiste stranden te vinden. Wij hebben in elk geval genoten en gaan met pijn in ons hart weer terug naar Nederland

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Joke en Andries08-08-2016

Een paradijs om tot rust te komen

Prima locatie heerlijk ontbijt. De vriendelijke gastheer en gastvrouw weten op een rustige manier je thuis te laten voelen. Heerlijk eten in de omgeving aanrader is familierestaurant Ducarma in Quelfes. Het strand praia de Barril bij Tavira en het stadje zelf zijn bij ons favoriete plekken. Ook een tocht door het binnenland is zeker de moeite waard. We gaan niet gauw een tweede keer naar een locatie maar naar Pedras Verdes gaan we zeker nog een keer bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Jan en Trees08-05-2016

Super een aanrader

De verzorging was buitengewoon goed. Alles was keurig netjes. Wat er niet goed was? Alles was super oké. De locatie is alleen voor 18+ Dit vonden we heerlijk

Gereisd met partner in april 2016

• 10Joop en Betsy20-03-2016

Fantasties

Wij hebben genoten van jullie gastvrijheid en de verrassende aankomst. De locatie is werkelijk een paradijs, waar het ‘s morgens heerlijk ontbijten is. Het ontbijt was alle dagen een feest, vers fruit uit eigen boomgaard en met alle zorg en vriendelijkheid omringt. Ook de informatie over de bezienswaardigheden en de restaurants waren zeer welkom en nuttig. De kamers waren zeer schoon en ruim. Kortom, een verblijf om nooit te vergeten. Zeer aan te bevelen.

Gereisd met partner in maart 2016

• 9L en J08-10-2015

Een ultieme plek om te genieten en te ontspannen

Met een uur vertraging om elf uur in de avond aangekomen. In het het donker het Guesthouse snel gevonden, en onze 14 daagse vakantie kon beginnen. In de ochtend werd er een overheerlijk ontbijt geserveerd in de mooie tuin, terwijl Ingrid en Erik je met raad en daad bij staan met adviezen en tips over de omgeving. Pedras Verdes is een mooie uitvalbasis om de omgeving te verkennen, daarbij is de huurauto een must. Genoten van het prachtige zwembad en de Portugese sfeer van de omliggende dorpen. Het is heerlijk eten in de omliggende restaurantjes en de rekening is steeds weer een positieve verrassing. Wij wensen Erik en Ingrid nog heel veel succes met deze sfeervolle accommodatie.

Gereisd met partner in september 2015

• 9kaatje91111-08-2015

Een heerlijke plek om tot rust te komen.

We hebben genoten van jullie gastvrijheid. De prachtige kamers, het heerlijke ontbijt, jullie oprechte belangstelling. Pedras Verdes is een oase van rust. Een mooie uitvalsbasis om de Algarve verder te verkennen. Jullie reistips en adviezen hebben bijgedragen aan een heerlijke vakantie. Een auto huren is een must!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Michel en Berry14-09-2014

In een woord: Heerlijk

Eind augustus/begin september een heerlijke week verbleven bij Pedras Verdes. Prachtige B&B, weg van de drukte in een rustige omgeving maar toch genoeg leuke plaatsen en goede restaurants in de omgeving. Zeer mooie en schone kamer met ruime badkamer. Heerlijk afwisselend ontbijt geserveerd op het terras voor je eigen kamer. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren die op gepaste afstand aanwezig zijn en je voorzien van goede tips voor restaurants en informatie over de omgeving. Heerlijk zwembad en een mooi aangelegde tuin waar je lekker de schaduw kunt opzoeken. Een aanrader voor rustzoekers die heerlijk willen genieten van de goede zorgen van Ingrid en Erik.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Anouk Vlaanderen14-06-2014

In 1 woord: klein Paradijs!

Een prachtige plek waar je heerlijk tot rust kunt komen! Eigenaren zijn enorm lief, warm en gastvrij! Ze bezorgen je smorgens een heerlijk ontbijt op je terras, helpen je bij de mooiste plekjes opzoeken en staan vooral altijd voor je klaar!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9rhmjacobs21-07-2013

Een heerlijke accommodatie op een bijzondere plek

Een heerlijke accommodatie op een bijzondere plek. Rustig gelegen in de heuvels en tussen de fruitbomen, maar alle bezienswaardigheden van de Algarve zijn met (huur)auto makkelijk te bezoeken. De eigenaren Erik en Ingrid zijn zeer gastvrij en behulpzaam. 's Morgens zetten zij een heerlijk ontbijt voor je klaar. De kamers zijn zeer schoon en zien er supermooi uit, alleen worden de handdoeken maar 2x per week verschoond.

Gereisd in mei 2013

Bed and Breakfast Pedras Verdes info