Villa Mãe Home

Villa Mãe Home
9,2

6 tips over Villa Mãe Home

Nikoline kramer, 6-10-2014

Maak een dolfijnenexcursie vanuit fuseta.

Ga eens eten bij casa de pasto du carmo. Een restaurantje vlak bij. Echt een aanrader!

Vis van de markt olhao op de Bbq bij het huis

Marten Venemans, 27-7-2014
Bezoek aan Tavira. Strand bij Pedras del Rei (met boemeltreintje ernaar toe). Eten in steakhouse Castelo oid in Tavira (fantastische steaks).
Jan Van Den Neste, 9-6-2013
Er zijn voldoende (h)eerlijke restaurantjes waar je voor rond de 5 euro kan lunchen of dineren. Voor 10 euro kan je in Americo onbeperkt vis (Dorade, zalm, inktvis, sardines, makreel, zwaardvis en diverse lokale vissen) van de bbq eten. Met een liter wijn voor 4 euro is dit echt genieten.

carlivandenberg, 23-5-2013
heerlijk en goedkoop gegeten in het restaurant in moncarpacio tegenover het postkantoor
Familie Willemsen, 18-12-2011
Zorg voor entertainment als je niet veel wilt rijden. Rond het huis is er altijd het zwembad en een hoop tijdschriften, maar voor disco's, concerten en strand zul je toch echt de auto in moeten.
Karin en Arjan, 6-11-2011
Restaurant A Ver Tavira in Tavira, naast het kasteel. Met klein terras en uitzicht over het dorp. Culinair eten met een zeer goede prijs-kwaliteit. Reserveren verstandig. Tel: +351 281 381 363