Villa Mãe Home

Tonen op kaart

30 reviews over Villa Mãe Home

• 2019
    10jacqueline Roelants-Rijnbout22-09-2019

thuiskomen op vakantie.....en hoe !!!!

Hoe kan het zijn, dat je op internet dit vindt en dat het totaal klopt met je verwachtingen !!! Want je weet hoe het gaat met verwachtingen......ze komen nooit uit. Hier wel en dat is zo bijzonder. Maar ja , dat lieve fotootje van Kaja en de kunst om het zo te omschrijven dat het is zoals het is. Heerlijk !!

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Kathleen en Wim06-08-2019

In één woord: Genieten!

Wij hebben een heerlijke vakantie beleefd in Mae's home. Het huis zelf is een gezellig, verzorgd, karaktervol vakantiehuis, al iets ouder, maar volledig voorzien van alles wat je maar zou kunnen nodig hebben op vakantie! De buitenruimte is een prachtige tuin met niveauverschillen en met een verzorgd zwembad. Het heerlijkste aan dit huis zijn de vele plekjes en hoekjes om te relaxen, te eten, te lezen, te zonnen of gewoon te genieten. Het is zeer rustig gelegen, maar toch niet ver van bvb Olhao met zijn vele restaurants naar ieders smaak. Kaja is een zeer vriendelijke gastvrouw, bedankt voor de attenties bij onze aankomst, de goede service en ook nogmaals bedankt voor het redden van de kittens die we in de struiken hebben gevonden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Huib Roelants24-06-2019

Geweldig: rust, stilte, uitzicht en ontspanning.

Wat mensen moeten weten? Dat je een prachtige tuin met een heerlijk zwembad hebt; dat je terrassen hebt, beneden en boven met geweldig uitzicht, de zee en de vuurtoren van Farol; dat het een huis is om je thuis te voelen; dat de eigenares heel lief is en haar partner heel hulpvaardig is; dat je na je verblijf niet weg wil; dat je rust krijgt en ontspanning. Wij waren met zijn tweeën hier zes weken in de winter. En dat houden we ook zo.

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Lisette en Ton, Leidschendam18-06-2019

Paradijselijk

Dit was al de derde keer dat we hier kwamen, het is zo’n mooie omgeving. Het huis heeft een enorme tuin met overal zitjes en prachtig uitzicht over het dal. Als je van vogels en bloemen houdt: place to be! Kaja zorgt goed voor haar gasten en zorgt ook dat het huis prima in orde is. Goede bedden en goede douches.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Albertine Martin29-05-2019

Heerlijke plek.

Net zoals vorig jaar, dit jaar weer heerlijke weken doorgebracht in Mae Home. Comfortabel en compleet huis in een prachtige omgeving, volledige privacy, mooie tuin met zwembad en heel prettig contact met Kaja. We voelen ons er thuis en dat zegt eigenlijk genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    10Leonie van Uum30-10-2018

Een fantastische, rustige, mooie locatie!

We zijn twee dagen geleden teruggekomen vanuit deze prachtige locatie! Wat hebben we genoten! Het huis staat in een prachtige, rustige omgeving en is bereikbaar via een onverharde weg. Fantastisch! Het huis is van alle gemakken voorzien. Er ligt genoeg info over de Algarve, je hoeft dus geen reisgids mee te nemen. ;-) Tevens staan er een hoop boeken in verschillende talen en in allerlei genres. Helaas heb ik mijn boek net niet uit gekregen, ik zal dus zeker nog eens terug moeten! (wat een straf...) Kaja en Andre zijn ontzettend leuke en lieve mensen. Bedankt voor deze fantastische vakantie en de fijne gesprekken! Conclusie, niet twijfelen, gewoon boeken. Ik kan niks negatiefs bedenken over deze woning.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Wim Tijsen15-09-2018

Geweldig centraal in Algarve, wereldverblijf!

Een geweldig mooi verblijf met een prachtige tuin, groot en heerlijk zwembad en héél veel privacy op dit kleine landgoed... Het uitzicht is fenomenaal, want vanaf het balkon zie je de zee en de eilanden van, en in het natuurgebied Ria Formosa liggen van de Algarve kust. Wij verbleven er met 5 personen, het is echt van alle gemakken voorzien. Een zeer ruim onderkomen met buiten overal prachtige zitjes, ligbedden, bbq, hangmatten/stoelen en als je wilt ook heerlijk koel terras onder de bomen, waar je van een echte zonvakantie kunt genieten. Uiteraard moet je de markt van Olhão bezoeken, Castro Marim en kustplaatsen als Fuseta, Tariva allemaal in een notendop(binnen 25km) voorhanden(must is autohuur). En als natuur- en landschapsliefhebbers zoals wij zijn, kun je van hieruit prachtige vogeluitstapjes maken langs de kust, of het binnenland in, net wat je wilt! Info over de omgeving en boeken zijn er te kust en te keur in huis, topverblijf!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Irma Sommeling02-09-2018

fantastisch

Mae Home is een heerlijke plek om van de rust en het mooie weer van Portugal te genieten. Het huis ligt aan het eind van een off road weg. Met de vele zitjes rondom het huis en het eigen grote zwembad hebben we een super tijd gehad. Kaja, de gastvrouw was zeer behulpzaam en altijd bereikbaar voor vragen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Schwarze12-01-2018

Geweldige week gehad in deze prachtige villa

Fantastisch familiehuis op een rustige locatie. Ligt aan het eind van een grindpad op een heuvel met vrij uitzicht en veel privacy. Dicht bij Olhao dat goed bereikbaar is met de auto (ca. 10 minuten). Villa is compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. Kaja is erg behulpzaam en heeft ervoor gezorgd dat wij gastvrij werden ontvangen. We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• Oude reviews

9Fam. Volker31-10-2017

Zéér fijne vakantiewoning

Prima ligging op 25 min van vliegveld Faro. Dichtbij dorp Olhao (10 min) waar voldoende voorzieningen zijn. Binnen 20 min ben je op het strand. De snelweg A22 is binnen 5 minuten bereikbaar, en van daaruit is ben je vrij snel op andere locaties. (Lagos op 1 uur rijden - Albufeira op 35 min rijden - Faro op 25 min rijden)

Voor ieder moment van de dag een fijn buitenzitje ergens rondom de woning of in de prachtig aangelegde tuin. Privé Zwembad (onverwarmd) fijne, ruime slaapkamers. 2 ruime badkamers. Buiten-BBQ Tafeltennistafel Hangmat

Je moet wel in bezit zijn van vervoer, i.v.m. de rustige ligging van de woning.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

6 tips over Villa Mãe Home

• Jan Van Den Neste, 09-06-2013 Rapporteren

Er zijn voldoende (h)eerlijke restaurantjes waar je voor rond de 5 euro kan lunchen of dineren. Voor 10 euro kan je in Americo onbeperkt vis (Dorade, zalm, inktvis, sardines, makreel, zwaardvis en diverse lokale vissen) van de bbq eten. Met een liter wijn voor 4 euro is dit echt genieten.

• carlivandenberg, 23-05-2013 Rapporteren

heerlijk en goedkoop gegeten in het restaurant in moncarpacio tegenover het postkantoor

• Familie Willemsen, 18-12-2011 Rapporteren

Zorg voor entertainment als je niet veel wilt rijden. Rond het huis is er altijd het zwembad en een hoop tijdschriften, maar voor disco's, concerten en strand zul je toch echt de auto in moeten.

1 vraag over Villa Mãe Home

• Fred van der linde, 03-09-2016 Rapporteren

Periode 8 oktober tm 22 oktober 2016

Goedemiddag mevrouw maja decor

Wij hebben een Aantal jaren geleden ook bij u de villa gehuurd en overwegen sterk om dat in oktober weer te doen. Tenminste wanneer dat mogelijk is. Is de villa dan nog vrij van ca 8 okt tm 22 okt? En zoja, kunnen wij dan ook gebruik maken van het zwembad? Wij horen graag van u

Met vriendelijke groet, Fred van der linde Ijsselmuiden Holland

Villa Mãe Home info