Villa Mãe Home

Villa Mãe Home
9,1

21 reviews over Villa Mãe Home in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldig centraal in Algarve, wereldverblijf!

Wim Tijsen
15-9-2018

Een geweldig mooi verblijf met een prachtige tuin, groot en heerlijk zwembad en héél veel privacy op dit kleine landgoed... Het uitzicht is fenomenaal, want vanaf het balkon zie je de zee en de eilanden van, en in het natuurgebied Ria Formosa liggen van de Algarve kust. Wij verbleven er met 5 personen, het is echt van alle gemakken voorzien. Een zeer ruim onderkomen met buiten overal prachtige zitjes, ligbedden, bbq, hangmatten/stoelen en als je wilt ook heerlijk koel terras onder de bomen, waar je van een echte zonvakantie kunt genieten. Uiteraard moet je de markt van Olhão bezoeken, Castro Marim en kustplaatsen als Fuseta, Tariva allemaal in een notendop(binnen 25km) voorhanden(must is autohuur). En als natuur- en landschapsliefhebbers zoals wij zijn, kun je van hieruit prachtige vogeluitstapjes maken langs de kust, of het binnenland in, net wat je wilt! Info over de omgeving en boeken zijn er te kust en te keur in huis, topverblijf!

fantastisch

Irma Sommeling
2-9-2018

Mae Home is een heerlijke plek om van de rust en het mooie weer van Portugal te genieten. Het huis ligt aan het eind van een off road weg. Met de vele zitjes rondom het huis en het eigen grote zwembad hebben we een super tijd gehad. Kaja, de gastvrouw was zeer behulpzaam en altijd bereikbaar voor vragen.

Geweldige week gehad in deze prachtige villa

Schwarze
12-1-2018

Fantastisch familiehuis op een rustige locatie. Ligt aan het eind van een grindpad op een heuvel met vrij uitzicht en veel privacy. Dicht bij Olhao dat goed bereikbaar is met de auto (ca. 10 minuten). Villa is compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. Kaja is erg behulpzaam en heeft ervoor gezorgd dat wij gastvrij werden ontvangen. We gaan zeker nog een keer terug.

Zéér fijne vakantiewoning

Fam. Volker
31-10-2017

Prima ligging op 25 min van vliegveld Faro.

Dichtbij dorp Olhao (10 min) waar voldoende voorzieningen zijn.

Binnen 20 min ben je op het strand.

De snelweg A22 is binnen 5 minuten bereikbaar, en van daaruit is ben je vrij snel op andere locaties. (Lagos op 1 uur rijden - Albufeira op 35 min rijden - Faro op 25 min rijden)

Voor ieder moment van de dag een fijn buitenzitje ergens rondom de woning of in de prachtig aangelegde tuin.

Privé Zwembad (onverwarmd)

fijne, ruime slaapkamers.

2 ruime badkamers.

Buiten-BBQ

Tafeltennistafel

Hangmat

Je moet wel in bezit zijn van vervoer, i.v.m. de rustige ligging van de woning.

Paradijsje!

Desiree
6-8-2017

Geweldig huis in een prachtige tuin. Veel gezellige zitjes in de tuin, waardoor altijd plek in de zon of de schaduw. Het zwembad is perfect, ondiep en diep en prima van temperatuur. Mae Home is een echt paradijsje!

Heerlijke locatie

SRT
29-10-2016

Ivm bruiloft vlakbij, Mae Home geboekt. Heerlijk compleet huis met vriendelijke eigenaresse.

Door slecht weer eerste paar dagen binnen geweest, maar huis is hier ruim genoeg voor. Later de week fijn weer om buiten te zitten in de mooie tuin, met verschillende zithoekjes.

Daarnaast bij aankomst stond kinderbedje en kinderstoel klaar. Er was zelfs voorzien in speelgoed voor een baby van 9 maanden.

Een auto beschikbaar is wel een must.

Deze locatie willen we in de toekomst nog wel een keer zien.

droomvilla!

C Van Outvorst
20-2-2016

Deze villa overtrof onze verwachtingen. Hij was erg compleet! Vriendelijke eigenaar die erg haar best voor je doet. Veel ruimte, veel privacy, we gaan denk ik nog eens terug!

Heel mooi huis!

Nikoline kramer
6-10-2014

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad! Een mooi huis van alle gemakken voorzien,

Gezellig en huiselijk ingericht. Auto is wel een must om wat van de omgeving te zien. Ook de kinderen van 1.5 en 3.5 hebben genoten, bedjes waren voor hun opgemaakt en er was zelfs aan speelgoed gedacht.

Omgeving is heel landelijk,maar je bent met de auto ook binnen 10 min op strand en in fuseta of olhao. In de tuin kun je op verschillende plekjes heerlijk zitten. En het zwembad is fijn. Kindjes kun je overal goed in de gaten houden.

Vriendelijke eigenaars, en alles was door hun in de puntjes verzorgd.

In september nog heerlijk weer gehad.

Prachtplek, heerlijke villa

Marten Venemans
27-7-2014

Prachtig huis met mooie tuin rondom, veel privacy, erg fijn zwembad. Huis is erg compleet (NL TV, wifi, tafeltennis, hangmatten, twee badkamers, meerdere terrassen). NL eigenaar Kaja is lokaal makelaar en wil het je graag naar de zin maken (woont er niet meer naast, dat huis wordt nu ook verhuurd). Klein Portugees winkeltje op 5 min in de bocht van de weg in Quelfes heeft broodjes (vriendelijk oud dametje). Stranden aan de kust liggen op eilandjes (bij Pedras del Rei kun je met een boemeltreintje er naar toe en is erg mooi). Tavira is leuk stadje (tip: ga eten bij steakhouse Castelo oid op de Rua de Liberdade / Rua Miguel Bombarda, je moet wel reserveren, gaat om 19.00 uur open).

Enige piepkleine minpuntjes aan het huis: een vaatwasser ontbreekt, 's nachts hoor je wel eens de (onvermijdelijke Portugese) honden blaffen in de verte en de slaapkamer boven is moeilijk koel te krijgen. Maar dat heeft niets afgedaan aan het verblijf hier.

Top vakantiewoning!

Fam Maas
10-5-2014

Gezellige vakantiewoning, compleet ingericht en van alle gemakken voorzien (o.a. mooi zwembad, snelle WIFI verbinding en Nederlandse TV). Ideaal voor een vakantie met kinderen. Wat is er nu leuker dan een eigen zwembad in de tuin!

Woning is volledig voorzien van horren, zodat je de ramen lekker open kunt laten, zonder dat er ongenodigde gasten binnen vliegen.

Rustig gelegen en omringt door een prachtige tuin waar je diverse zitjes (en hangmatten) hebt om lekker te relaxen.

Prima uitvalsbasis voor uitstapjes. Supermarkt/winkels op 12min rijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Mãe Home in Quelfes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Mãe Home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.