Vakantiehuis Casa da Avo

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Casa da Avo in het Nederlands

Prachtig resort, mooi uitzich, autentiek karakter

Alex Dillen,
28-10-2017

Ruimte in huis en tuin. Met tuinman die planten elke dag water gaf. Mooi zwembad, Poort met afstandsbediening. Ruime keuken met alles voorzien zoals afwasmachine. Warm onthaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa da Avo in Quelfes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa da Avo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.