Hotel Vila Belinha

HotelWeer vandaag25°19°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Belinha voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Vila Belinha in het Nederlands

Zeer gastvrij familiehotel en appartementen

Mats Klein Breteler
21-9-2013

Het hotel was enigszins verouderd, wel airco en een balkonnetje bij elke kamer en prima (basic) ontbijt 's ochtends. De appartementen lijken later te zijn bijgebouwd en zien er een stuk nieuwer uit. Hotelkamers hebben geen koelkast, wel ligt er een Lidl op 2 minuten lopen om water, ijsjes e.d. te halen.

Mooi zwembad met ligstoelen, parasols en bar (met drankjes en eenvoudig eten voor een schappelijke prijs) aanwezig. Er staat een omheining om het zwembad voor kleine kinderen.

Om bij het strand of het centrum van Quarteira te komen is wel een auto/scooter nodig. De zandwegen die naar de mooie stranden leiden (beide stranden totaal ca. 5min rijden) beginnen vlakbij Vila Belinha (dichter bij Vila Belinha dan het dorp).

fantastische plek !

Bers
19-4-2010

een absolute aanrader , zeer vriendel!ijke en behulpzame eigenaars , zeer behulpzaam personeel , staan werkelijk dag en nacht voor je klaar . mooi en rustig gelegen , en toch maar 1 km van Quarteira strand . vlot bereikbaar met openbaar vervoer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Belinha in Quarteira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Belinha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vila Belinha scoort een 8.75 uit 10 op basis van 3 reviews.