Hotel Praia Sol

We hebben een aantal aanbieders voor Praia Sol voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Praia Sol in het Nederlands

Rustig en goede plek in mooie wijk.

gerrit ter hennepe 60+
4-3-2010

Vriendelijke bediening,eten goede kwaliteit prijs verhouding.Ontbijt als buffet.

De warme maaltijd wordt geserveerd.Je kunt kiezen uit 2 voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes.Het is wel prettig als je hier een auto hebt.

Voor kinderen is er een geweldige skylerbaan direct achter het hotel.

Daar is ook een sportkomplex met overdekt zwembad.

waardeloos eten"

Wilma en Kees de Jong
4-4-2009

Het ontbijt en het diner was zeer matig en de bediening niet geinteresseerd en niet vriendelijk

"Dit nooit meer"

Kees en Wilma de Jong
4-4-2009

Het ontbijt is matig en het avondeten is zonde van het geld. De kamers zijn mooi en de tuin en het zwembad zijn prima.

Er zijn wel heel veel engelse gasten waarvan er enkele nogal laat thuis komen met veel kabaal.

We hebben een aantal aanbieders voor Praia Sol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Praia Sol in Quarteira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Praia Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Praia Sol scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.