Hotel Pinhal do Sol

Hotel Pinhal do Sol

7.8Goed

Portugal, Algarve, Quarteira

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 354p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Brussel zaventem
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.8Goed

• All inclusive

16 reviews over Hotel Pinhal do Sol

• 2018
    8Hansie30-11-2018

Goed voorbereid na mijn verhaal is het te doen

Hotel ietwat afgelegen van centrum Quarteira , shuttlebus aanwezig, ligging mooi tegen de eerste heuvels geen zeezicht veel groen. Huurauto aan te bevelen. Zwembad mooi gelegen en goed onderhouden. Ontbijt , lopend buffet, keurig geregeld, lunch geen ervaring mee, diner ook lopend buffet was niet groots, keus goed , maar lijkt meer op gaarkeuken. Met kantine voer. In de avond wordt er van alles georganiseerd in de bar, karaoke bingo etc.

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

7norbert21-06-2013

Hotel ligt viel beter mee dan verwacht

Het hotel heeft een oudere uitrusting met een matige isolatie van de kamers. Het uitgebreid ontbijt viel zeer erg mee. 1 maal heb ik er ook 's avonds gegeten en dat was ook een meevaller. Opgelet de afstand naar de stranden is zeker 5 kilometer! Dus het gevecht voor de ligzetels rond het zwembad begon reeds zeer vroeg. Het klienteel was hoofdzakelijk engels en zeker niet van de "upper class".

Alleen gereisd in juni 2013

• 7Marc10-01-2013

Prima uitvalsbasis voor een vakantie in de Algarve

Wij zijn hier een week geweest en hebben gekozen voor dit hotel vanwege de centrale ligging in de Algarve. We hebben in deze week zo'n beetje alle leuke plaatsen bezocht, een auto is hiervoor wel een must. Hotel zelf is prima, het eten is redelijk, de kamers zijn wat gedateerd maar voor ons prima. Gratis wifi bij de lobby en in het restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8agvandervelde06-11-2011

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Het hotel ligt wat afgelegen, maar is met een autootje een goede uitgangsbasis voor leuke uitstapjes.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Jaap17-09-2010

Prima hotel!

We verbleven 1 week in dit mooie hotel. Met onze twee dochters (13 en 15 jaar) hadden we een 4-persoons kamer. De kamer was zeer ruim, de kinderen hadden zelfs een 'eigen kamer' die met een gordijn kon worden afgesloten. Alles was goed schoon, alleen het koelkastje stonk. Zwembad goed voor elkaar, alleen jammer dat het om 19.00 uur al dicht ging. Het ontbijt was ook goed. Veel keus en alles vers. Op een kilometer of 2 afstand, over een gedeeltelijk onverharde weg, een mooi en relatief rustig strand. Boulevard van Quarteira op 3 km. Van het diner in het hotel hebben we geen gebruik gemaakt. Al met al een prima hotel met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 6Verleijen Jacques16-08-2008

Gemiddeld

Tijdens onze rondreis door Portugal, hebben we daar één nacht verbleven. De omgeving is volgebouwd met resorts en hotels, niet echt mijn ding... Wel een ideale uitvalsbasis voor golfers (met vermindering van de greenfees als men daar logeert). Voor dit zou ik dan nog wel eens teruggaan

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Esther Sprangers30-07-2008

Was genieten!

Samen met een vriendin ben ik hier geweest in 2005. Het was echt een heerlijke sfeer, lief en vriendelijk personeel en de ligging was perfect! Wij hebben in ieder geval genoten van onze periode daar. Als ik weer naar Quarteira zou gaan, dan zou ik deze accommodatie weer opzoeken denk ik.

Gereisd met vrienden in juli 2005

• 7Astrid27-04-2008

Goedkoop hotel. Wij betaalden 35,-- euro voor een 2 persoonskamer met ontbijt. Kamer rook een beetje muf. Beetje lastig om te vinden in het donker. Wel erg gehorig, zeker als iemand besluit te roken onder een brandmelder ;-)

Gereisd met partner in april 2008

• 8g.spoolder30-03-2008

Prima adres voor uitvalbasis om de algarve te verkennen, door de twee etage's weinig geluidshinder en vooral niet massaal ontbijt was goed.

Gereisd met partner in maart 2008

• 7anita23-03-2007

maart 2007 zijn wij een week geweest op basis logies/ontbijt. Er is veel verbetert als ik het goed gelezen heb. Ontbijt was goed, kamers erg ruim, diner gewoon (hebben maar 1x gebruik van gemaakt). Wij hadden een huurauto maar van andere gasten hebben wij begrepen dat het busje nu wel goed op tijd was. Het personeel was uitermate behulpzaam en vriendelijk. Wij hebben genoten en gaan echt nog een keer terug.

Gereisd in maart 2007

Hotel Pinhal do Sol info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen