5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Orbitur Quarteira voor je op een rij gezet:

17 reviews over Camping Orbitur Quarteira in het Nederlands

Het was super weer

Leny,
27-7-2017

Quarteira is een authentiek vissersplaatsje. Het is mooi opgeknapt en heeft een lange boulevard. Ook het lange strand is heel schoon. Leuke restaurantjes, als je 65 jaar bent of pensionado krijg je bij restaurant Girassol 20% korting op de rekening. En heerlijk eten. Vanuit Quarteira kun je alle kanten op, Loulé of Albufeira alles is gemakkelijk te doen. Ook in het achterland kun je lange wandelingen maken die soms zijn aangegeven. Kortom een heerlijke stek, ook voor een langere periode. En geel vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet meer

Anoniem,
2-6-2017

Bij Orbitur Quarteira verbleven in mei 2017. Erg gedateerde camping. Hondengeblaf heel de nacht. Prijs veel te hoog voor wat ze bieden. Nooit meer.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Teveel betaald!

SK
16-3-2016

Camping niet onaardig, ruime plek, camping voor 25% bezet.. Minpunt geen warm water bij afwas . Bij aankomst advies receptionist betaal verwacht verblijf vooruit, bij eerder vertrek geld terug. Bij eerder vertrek geen geld teruggekregen van andere receptioniste, omdat we zg. gereserveerd hadden.

Gereisd met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer!

Michiel
28-2-2015

Afgeleefde slecht bezette camping. Zeer ongastvrije dame in de receptie.

Gereisd met partner in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

vlakbij zee

Spkk
9-5-2014

5 nachten gestaan, op doorreis kinderen komen op Faro met vliegveld aan. makkelijk. camping bewaakt middels slagboom met bewaking. sanitair goed, niet luxe, maar voldoende.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Wat een verschrikking!

Mw.Klein
15-4-2014

Geen oog dicht gedaan op dit lelijke terrein met slecht sanitair,koud en tochtige hokken,werkelijk de hele nacht hondengeblaf door talloze honden uit de huizen rondom de camping,gauw wegwezen hier!

Gereisd met partner in maart 2014

Leuke camping vlak bij zee

h-zandvoort
11-2-2014

Vrij grote camping waar je zelf plek mag uitzoeken. Gratis wifi bij de receptie. Sanitair ziet er redelijk uit en wordt goed bijgehouden. Wasmachines aanwezig en drogers.

Gereisd met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantie met 2 kinderen in stacaravan

heer Andeweg
6-5-2013

Goede vakantie gehad via Eurocamp in een stacaravan op camping Orbitur te Quarteira. In mei nog redelijk rustig. Mooi en groot zwembad, apart deel voor kleintjes, wel koud water. Kleine supermarkt op camping waar weinig verkrijgbaar is. Gelukkig grote supermarkt en een Lidl op paar honderd meter. Mooi strand met fijn zand voor kleintjes. Aan boulevard diverse restaurantjes voor lunch of diner. Niet supertoeristisch, maar was voor ons geen probleem.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Grote camping in rommelige omgeving

Lex
28-10-2012

Erg groot terrein even ten oosten van Quarteira. We hebben hier begin oktober twee nachten gekampeerd aan het eind van onze camperreis door Portugal. Dat was genoeg! Quarteira heeft een mooi strand, maar daar is ook alles mee gezegd. Veel sfeerloze hoogbouw en plat vermaak. De camping is niet slecht. Er is veel en goed sanitair. Het zwembad is prima. Er is een mini supermarkt op het terrein (en een hele grote op ca 5 min. lopen van de camping). De directe omgeving van de camping is erg rommelig. Veel in aanbouw zijnde flats, en braakliggende bouwgrond. Het strand ligt op ongeveer 10 minuten lopen van de camping.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij hadden het hele bungalowgedeelte voor onszelf. Vooral veel campers en wat minder caravans. Vriendelijk, engels sprekend personeel.

Gereisd met partner in januari 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orbitur Quarteira in Quarteira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orbitur Quarteira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.